Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj na przeglądzie po 2 latach i przejechanych 37k km dowiedziałem się że konieczna jest wymiana wszystkich klocków i tarcz hamulcowych. O ile klocki można przyjąć za normalne w takim przebiegu, to tarcze mnie bardzo zdziwiły. Serwis stwierdził, że są z miękkiego materiału i będą się tak scierać... Całość kosztowała mnie 3000zł!!!! Czy ktoś w Megane IV miał też tak szybko wymieniane tarcze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ostatnio miałem przegląd po 2 latach w MIII - 57 tys km - zużycie klocków 70%/40% (przód/tył). Nie wiem jak trzeba jeździć aby tak zajechać hamulce.

Odczuwałeś jakiś dyskomfort przy hamowaniu?

Oddali Ci stare części?

 

Edytowane przez tomekrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dla potwierdzenia powyższego: u mnie w Megane III po 44 000 km (i prawie dwóch latach użytkowania) zużycie klocków wyszło na poziomie 55%/30% (przód/tył) i póki co, tarcze są OK.

 

PS: Tak BTW, to jak to możliwe, że masz 2-letnią Megane IV? Sądziłem, że one weszły do sprzedaży tak mniej więcej od czerwca 2016. Mój Megane III jest w kwietnia 2016, a pojawiają się "trójki" jeszcze właśnie z czerwca '16.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że Cię naciągnęli. To niemożliwe żeby przy przebiegu 37kkm była konieczność wymiany klocków, a co dopiero tarcz, które powinny przeżyć jakieś 2 komplety klocków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.02.2018 o 01:51, superAs napisał:

Całość kosztowała mnie 3000zł!!!!

Strasznie szybko Ci poleciały wszystkie tarcze i klocki. Mało prawdopodobne aby przy przebiegu poniżej 40 tys km tarcze kwalifikowały się do wymiany, chyba że jeździsz jak Lewis Hamilton ? Podziwiam Cię za gruby portfel... Dobra tarcza hamulcowa przednia 280 mm do Megana IV to koszt ok 160 zł x 2 + komplet klocków ok 100 zł, z tyłu podobnie cenowo o ile są bez łożyska (tarcze 260 mm) więc swobodnie powinieneś się zmieścić w 700-800 zł u Pana Mietka. Chyba że ze gwarancja górą.....

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Czyli te same ASO co  Gdyni , u mnie też zbliża się wymiana ,ciekawe ile krzykną sobie .......... mój mechanik za 1,5 tyś ogarnie mi temat na zdecydowanie lepszych materiałach i to z pocałowaniem ręki .Być może stracę gwarancje na układ hamulcowy  ale co to za gwarancja jak podjechałem z problemem piszczących klocków ,i usłyszałem że ten typ tak ma i nic nie zrobią .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!