Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Szum w kabinie powyżej 80 km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Ale gwizd... oszaleć można

Ewidentnie ma to związek z kanałami nawiewowymi - obiegiem powietrza.
Jeszcze pytanie - bawiłeś się z mechanicznym zamykaniem kratek nawiewu (bez wyłączania klimy). Co będzie jak je pozamykasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Podepnę się pod temat - u mnie też słychać lekki szum przy większych prędkościach.

Kolego LiszoGT, jeżeli mógłbyś pokazać gdzie i jakie dodatkowe uszczelki zamontowałeś w drzwiach to byłbym wdzięczny.

Z góry dziękuję za pomoc,

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Może kogoś zainteresuje co w końcu wyszło u mechanika. 

Chłopaki się zaparli i po demontażu tapicerki z obu par drzwi i mocnych paru godzinach spędzonych na testach, że to drzwi wyszło, że coś się poprawiło ale powyżej 120 km/h dalej była tragedia. Oddałem na gwarancję i wyszło, że z przodu drzwi podgięła się blacha bo jest za cienka montowana fabrycznie przez Renault i starczyło ją wyprostować do poprzedniego kształtu i nie ma problemu nawet przy 150. Zajęlo to chłopakom trochę ale znaleźli przyczynę i rozwiązanie. 

Jak konkretnie to zrobili i która blacha to jest dokładnie to nie powiem bo nie byłem przy naprawie i obchodzi mnie tylko, że problem się nie powtarza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@koosmaty Odpowiedź w stylu: Pochwale się, że ja już to mam zrobione. Nie wiem jak to chłopaki naprawili, ale naprawili i mnie to już nie drażni. I ogólnie mam to w tyłku jak to jest zrobione, ale ważne że u mnie jest zrobione.

 

Takie posty to można sobie darować bo one nic nie wnoszą poza tym, że pół forum wie, że "Ty to już masz zrobione" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Silverek

dramatyzujesz. Masz przecież napisane wszystko jak na tacy. Podgięta blacha powodowała taki efekt. Rozbierz swoje drzwi jak ci też szumi i szukaj nieprawidłowości. 

 

@koosmaty

fajnie by było gdybyś napisał czy robiłeś to w ASO (jeżeli tak to którym) czy niezależnym zakładzie. Jakbyś podał namiar to @Silverek zadzwoniłby sobie i nie atakował cię na forum ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jakbyś był przy naprawie albo naprawiał sam to pewnie tak. Wszyscy byliby ci wdzięczni. 

Ale kolega napisał wyraźnie. Nie był przy naprawie i przekazał info od mechaników. To cenna wskazówka dla tych których dotknie problem. Jest wyraźna wskazówka gdzie szukać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest w tym trochę racji, ale cenniejsza byłaby wskazówka gdyby napisał, która to dokładnie blacha powoduje taki efekt. Mógł dopytać odbierając samochód skoro chciał się podzielić tą informacją na forum. Czyż nie mam racji? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@deku @Silverek
Tak jak napisałem nie byłem przy naprawie bo temat trwał jakiś tydzień. (Wyszły inne rzeczy przy okazji więc mieli co robić). Robiłem u gości w Auto Na Kawę we Wrocławiu i mogę ich szczerze polecić. Naprawdę dobrze zrobiona robota. ASO nie chciało się nawet podjąć tematu bo nie mieli terminów, a nawet jeśli to pewnie wyszłoby znacznie drożej. 
Blacha jest z przodu drzwi. Jak dokładnie ją mieli podgiąć i co tam zrobić nie wiem. Mechanik twierdził, że rozwiązanie problemu znalazł na jakimś forum bo nie chcieli odpuścić tematu, szczególnie po tym jak wyszło, że wybebeszenie drzwi z obu stron i nie rozwiązało problemu. Natomiast dziele się tą informacją bo w podobnych tematach i również tutaj, najczęściej padają informacje o uszczelkach, czy jakiś nieszczelnościach, a kwestia blachy może kogoś chociaż naprowadzić na to, że ten problem jest związany z czymś innym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

U mnie jest podobnie-świst ustępuje po rozszczelnieniu okna. Z tym że świst występuje także bez włączonego nawiewu przy drzwiach kierowcy i pasażera,  drzwi były robione - takie auto kupiłem. Mam założone uszczelki między drzwiami, drzwi dociągnięte. Mam pytanie : czy w miejscach gdzie jest wejście na śruby które przewidziane są na mocowanie bagażnika dachowego przy drzwiach przednich powinny byś jakieś zaślepki ?, może to też się przyczynia to tego " zabójczego świstu" ?.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!