Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak mocy na zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, lukasz243243 napisał:

Nigdy nie przyszło mi na myśl sprawdzać ustawienie rozrządu.

Dla mechanika ta dużo pracy a dla mnie dużo kosztów? 

Kontrola ustawienia rozrządu na blokady -to nie jest dużo pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żłobienia są na drugim końcu wałków a nie od strony kół zębatych. Trzeba mieć nowe zaślepki.

Na terkotanie pomagała mi wymiana oleju. Na błąd zmiennych faz ostatnio również - nie mogłem skasować błędu. Dopiero po wymianie oleju. Co ciekawe to z terkotającym kołem zrobiłem 120 tyś czyli 275 tyś na oryginalnym. Po rozgrzaniu miał moc tylko czasem zaterkotał.

Przyjrzał bym się mapsensorowi. Też podciśnienie dochodziło mi do 38-40. Po wymianie filtra powietrza stanęli na 38. Ale po wymianie czujnika na oryginalny mam 32-33.

Zawór: obecnie jeżdżę na chińczyku, ale oryginalny byłby lepszy - przy 1800-2000 obr. zmienia się odgłos silnika, zwłaszcza przy hamowaniu silnikiem i małych obciążeniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, 

 

Wymieniłem czujnik MAP na nowy oryginalny, niestety brak poprawy w ciśnieniu. Usunąłem również błędy pyclipem, było ich kilka ale mniej istotnych, wszystkie dały się usunąć. Obecnie ciśnienie spadło do poziomu 38-39. Pytanie moje - czy na chwilę odłączając rurę dolotowa do przepustnicy będę sensownie mógł wyeliminować zakłócenia w poborze powietrza przed przepustnica? Chodzi o to żeby szybko sprawdzić odcinek od przepustnicy w stronę filtra powietrza, czy tam gdzieś nie leży problem? 

Edytowane przez lukasz243243
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, lukasz243243 napisał:

Pytanie moje - czy na chwilę odłączając rurę dolotowa do przepustnicy będę sensownie mógł wyeliminować zakłócenia w poborze

W czystym powietrzu na wolnych obrotach możesz na chwilę odłączyć rurę dolotową od przepustnicy. Ważne, żeby nie zaciągnęło brudu.

Jakie masz obroty przy tak dużym podciśnieniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uchylenie się praktycznie nie zmieniło w porównaniu do poprzedniego które wrzuciłem na poprzedniej stronie, dzisiaj było 11,38% - czyżby przepustnica kwalifikowała się do wymiany? 

Edytowane przez lukasz243243
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy odpowiedź. Powinno być zbliżone do 11,8 dla 700 obr. Wyczyść styki czujnika temperatury płynu chłodzącego. Warto ten układ powtórnie odpowietrzyć. Wielkość dawki paliwa może wynikać z jego pracy. Korekta ustawienia przepustnicy może być pochodną pracy układu wtryskowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, jutro zabiorę się za przeczyszczenie styków od czujnika temperatury. Podpowiedz mi jeszcze jak odpowietrzyć układ? kwestia odkręcenia któregoś z czarnych kurków czy jest to bardziej skomplikowana operacja? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręcasz pojemnik z płynem i poluźniasz odpowiecznik od ogrzewania. Zapalasz samochód na wolnych obrotach i zamykasz odpowiecznik, jak płyn będzie wyciekał stugą bez syczenia powietrza. Grzejesz  silnik do włączenia wentylatora. W międzyczasie uzupełnisz płyn w układzie i zakręcasz nakrętkę pojemnika.

Edytowane przez jabrze
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!