Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak mocy na rozgrzanym silniku Megane I Coupe 1.6 16V 2001


czarnbar

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem dziś dwie kolejne cewki ngk. Gniazda suche. Po wyjęciu 2 i 3 smierdzialy taka spalenizna.. Sonde ta w tłumiku też mam nową już wymieniona. Jak sprawdzić ile w tym modelu auta znajduje się tych sond? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze, sprawdzone cewki to cewki marki beru.

Skoro komputer pokazał błędy ;  DF057 oraz DF058 - to są dwie sondy, jedna przed katalizatorem a druga za katalizatorem.

Istotne jest aby sondy były oryginał, mogą być używki ale oryginał, gdyż na zamiennikach nie długo pojeździsz. 

Sprawdź czy wymiana cewek nie zlikwiduje problemu a błędy sond to reperkusja błędu cewek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawdził kompresję na cylindrach. Być może masz lekko uszkodzoną UPG pomiędzy 2 i 3 cylindrem i obniżoną kompresję tam.  Opcjonalnie sprawdź czy masz poprawny zamiennik świeć w aucie być może masz świece z inną ciepłotą lub luzem niż fabryczne i są problemy po rozgrzaniu.

Edytowane przez Conneus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga sonda siedzi za katalizatorem i wkręcona jest z boku. Zidentyfikujesz po przewodzie pod samochodem.

Ostatnio w sceniku 2001 błąd 058, a tylko jedna sonda przed katem, która po porządnym rozgrzaniu nie  łączyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok teraz tak.... Zmieniłem dziś sam  dwie cewki 2 i 3 na beru jak pokazywał błąd. Na diagnostyce nie byłem bo każdy zawalony robotą nie było o czym dziś rozmawiać Jestem umówiony na poniedziałek na clipa . Po wymianie dalej to samo... Ale co zauważyłem.... Np przy włączonych wszystkich światłach i włączonym radiu zaczyna się to dziać tak jakby szybciej... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile tych cewek już wymieniłeś? 

Jakiej marki były te cewki wymienione?

Należałoby się zastanowić dlaczego te cewki tak padają?

Warto wg.mnie oglądnąć /zmienić świece na tych cylindrach na których padły cewki.

Jakiej marki masz świece?

Warto zmniejszyć przerwę na świecach do 0,7 mm, aby zmniejszyć obciążenie cieplne cewek.

Poczytaj temat ; Problemy z zapalaniem i nierówną pracą silnika z ZI,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!