Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziwne dźwięki - Megane IV 1.3


Rekomendowane odpowiedzi

Nazariode podobnie tu - auto od końca października mam czyli 7 miesięcy. Chyba tak trzeba będzie zrobić, ale jest to na maksa żenujące ze strony Renault, jechać 7 miesięcznym autem na gwarancji do mechanika <ściana>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu się zgodzę:) Aczkolwiek kolejny raz napiszę, ja bym albo zmienił ASO albo się dogadał na boku i tyle. U mnie się udało to drugie, i to nie na boku, więc narzekać nie mogę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem dziś reno. Wymieniono łożyska w skrzyni biegów. Na pewno jest lepiej, ale nie wiem czy do końca dobrze, bo strasznie dziś wieje i mocno wiatr szumi. W sprawie wyświetlacza powiedziano mi, że w lipcu ma być jakaś aktualizacja softu, żebym wpadł, to mi wczytają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem w aso i odbieram megi. Wymieniony przewód, spinki i pompa sprzęgła. Jeszcze nie odebrałem auta stojąc w kolejce a już wiem, że nic to nie dało. W ciągu miesiąca renault zaproponuje wymianę czegoś....Jeszcze nie wiedzą że to sprzęgło, które wali jak w żuku. Z dnia na dzień awaria postępuje.

Edytowane przez nazariode
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko do miesiąca powinno być "rozwiązanie"....moim zdaniem sprzęgło do wymiany z resztą na forum już były takie przypadki. Trochę mam satysfakcję, bo okazało się że "ten typ tak ma", jak mówił fachowiec od przejażdżki wzięła w łeb. Najgorsze jest to, że w serwisie wszyscy kłamią i nie martwią się o klienta. Ale awaria jak zawsze zdarzyć się może.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, grzechotanie nadal jest mam wrażenie że jakby wyraźniejsze. Wymienio pompkę sprzęgła a nie wysprzęglik no i przewod....chociaż bardziej mnie przerażają stuki mocne podczas wciskania i odpuszczania sprzęgła i zmiany biegów. Ale jak pisałem wcześniej ok.miesiaca mam czekać na rozwiązanie. Przejechane 9000 km dopiero.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam przejechane ponad 9 tyś. Raczej nie mam grzechotki, ale z szarpaniem w zasadzie do trzeciego biegu staram się walczyć (ćwiczę stopy aby nie szarpać tym sprzęgłem) . Bardziej obstawiał bym uszkodzone sprzęgło (tarcza lub docisk):

Lub wadliwa któraś z poduszek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, też się staram ale jeżdżenie jak dziadek mnie męczy, staram się to oszczędzać bo miesiąc to długo a i tak nie mam pewności czy ASO wie o czym ja im mówię bo jazdy prowadzą bez użytkownika bo pandemia. Stuki są zarówno wymuszone kiedy szybko pompuje sprzęgłem na włączonym biegu np. jedynce i w polowie skoku pedału stuki są glosnie jak i przy wolnej, spokojnej zmianie biegów. Albo sprzęgło albo skrzynia, może jakieś poduszki....

Szczerze mówiąc trochę wkurzenie trochę bezradności czuje bo w ASO pracują ludzie którzy mają to gdzieś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że jest to ogólny problem serwisów, że wyszkolony mechanik odchodzi z firmy i zaczyna swoją praktykę. Czas biegnie, klienci szukający oszczędności jadą do takiego myśląc, że zrobi taniej i ma wiedzę bo pracował w serwisie. Sam przerabiałem: Clio II 1.2 16V ( najmniej awaryjne auto jakie miałem) drgania kierownicy pomiedzy 90-100: rozwiązanie po jeździe próbnej przez fachowca: to nie Porsche.

Drugi problem po odejściu wyszkolonego mechanika przychodzi nowy, który nie zna specyfiki marki, modelu. Szef serwisu albo inwestuje w człowieka (szkolenia producenta - o ile takie są) albo uczy się na autach klientów. Czasem wtedy łatwiej powiedzieć TTTM.

Trzecie: taktowanie rynku polskiego jako marginalnego - zarówno klient jak i serwis. Nie uwzględniają reklamacji i roszczeń klientów. Serwisy mają ograniczone możliwości wymiany części w autach z uwagi na możliwość, że wymiana mogła być nie uzasadniona. Nie wiem czy to "zła" wola serwisu, importera, czy producenta.

7 minut temu, Sarna1 napisał:

Męcz ten samochód ile wlezie, jak się całkiem popsuje to laweta i serwis naprawi. Od tego jest gwarancja. Będziesz oszczędzał i słuchał, gwarancja minie i coś padnie....

Gorzej jak sprzęt przeżyje dłużej niż trwa gwarancja, ale na tyle krótko aby móc kupić części używane w dobrej cenie po gwarancji.

Dlatego uważam, że w batali z serwisami musimy się wspierać bo zawsze nad będą zbywać i wmawiać TTTM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko. Zobaczymy. Będę jeździł regularnie i marudził. Chociaż może mi cierpliwości zabraknie bo nerwów ze stali to ja nie mam... Dam znać może za ok. Miesiąc mają dać mi rozwiązanie problemu, wysyłają info do centrali renault cokolwiek to znaczy. Ale dostałem imiennego maila do doradcy z serwisu więc jestem wyróżniony.

Może chcą uzyskać gwarancję zwrotu kosztów wymiany tego czegoś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi tłumaczyli to w Polsce serwis ma tak przekichane, że te droższe naprawy muszą być zaakceptowane przez centralę. Tzn przy wymianie np skrzyni centrala musi wyrazić zgodę... A np we Francji ( byłem i rozmawiałem z kierownikiem serwisu ), ASO nie ma takich ograniczeń i nie musi pytać nikogo o zgodę:) Polska to taki kraj 3 świata niestety :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich zainteresowanych po długim czasie. Dziś odebrałem auto moje Megane IV 1.3 tce. po wymianie: koło zamachowe plus sprzęgło plus wysprzęglik.....tak wpisano w listę.

Coś nadal stuka !!! Nie musiałem jeździć, sami to powiedzieli. Czekam po week ekspertyza max do dwóch tygodni info. Pracownik wydający auto potwierdxil moje pytanie, że nastepne to wymiana skrzyni biegów....jeszcze chwila i nowe auto będzie. Pozdrawiam.

Edytowane przez nazariode
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Prezes zmienił(a) tytuł na Dziwne dźwięki - Megane IV 1.3

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!