Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziwne dźwięki - Megane IV 1.3


Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie ten sam dzwięk. W przyszłym tygodniu jadę do ASO. Postaram się nagrać coś podobnego. 
Kontakt z Zacharem to [ciach] pomysł :) . Z czasem możmy też używać tych nagran w komentarzach na profilu FB Renault, jeżeli nie macie nic przeciwko. 

Bo to są jakieś jaja i oszukiwnia klienta! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dość dużo jeżdżę i już mam 5500. Niestety teraz jadę w delegację na jakieś 3 miesiące więc auto będzie tak naprawdę stało ale 10 tyś szybko strzeli więc zobaczymy co wtedy. Prawda jest taka, że jeśli mają wymienić któryś z elementów na nowy, a nadal ma być ten sam dźwięk to nie ma sensu. Bardziej by mnie satysfakcjonowało znalezienie rozwiązania, a potem naprawa :)

Tak czy siak myślę, że spam filmami na Facebooku  i napisanie np do Turbo Kamery to dobry pomysł:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie identyczny dźwięk jak ma Maciej_J. Jutro jadę do ASO na korektę zbieżności i mają nagrać ten dźwięk.

Również uważam,  że dobrze by było,  gdyby Renault znalazło najpierw rozwiązanie a potem dopiero wymieniało dany element. Jest to ewidentnie coś związanego ze sprzegłem/skrzynią biegów,  bo dźwięk zmienia się wraz z naciskaniem sprzęgła.

Dobrze w tym wszystkim,  że jest nas trochę i może Renault zajmie się problemem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Greg_86 napisał:

Dokładnie ten sam dzwięk. W przyszłym tygodniu jadę do ASO. Postaram się nagrać coś podobnego. 
Kontakt z Zacharem to [ciach] pomysł :) . Z czasem możmy też używać tych nagran w komentarzach na profilu FB Renault, jeżeli nie macie nic przeciwko. 

Bo to są jakieś jaja i oszukiwnia klienta! 

Masz moje pozwolenie na umieszczanie mojego nagrania , zresztą już to robiłem na FB umieszczalem link do nagrania jednak jest nas teraz kilka "oszukanych" Klientów więc bierzemy się wszyscy do roboty Panowie i Panie, niech ta sprawa stanie się medialna.

Link do nagrania:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Watpie zeby sie zajeli. Takich spraw jest bardzo duzo - niestety w każdej marce. Nie ma co na to liczyć. Moim zdaniem szybciej przez sąd. @ReniSL120 chyba pisał coś o skierowaniu sprawy do sądu. Jakieś postępy? Czy ktoś rozmawiał z niezależnym ekspertem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo , mi po 2 wizytach w serwisie wymieniono łożyska w skrzyni ale niewiele to pomogło , grzechotanie nadal jest zniknęły jedynie stuki przy puszczaniu sprzęgła. Zgłaszałem 3 cechy/wady , właśnie grzechotanie (tak jakby ktoś wrzucił nakrętki do skrzyni) , takie huczenie jakby łożysko koła albo dyferencjału i stuki po wciśnięciu sprzęgła. Z tych trzech wad po wymianie łożysk wyeliminowano tylko stuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem właśnie z tym grzechotaniem. Załączyłem im filmy z yt, napisałem że jest odezwalo się już kilkanaście właścicieli tego modelu mających ta sama wadę mogący ja potwierdzić. Niestety nie odpisali

Edytowane przez marcin33892
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy komuś się już to coś wysypało. Bo jeśli ktoś miał taki dźwięk, wystąpiła awaria i wymienili mu np wałek to wtedy ASO byłoby pewnie "przyjaźniej" nastawione do naprawy. Ja dostałem informację, że gdyby to były jakieś sworznie czy coś to mogą mi to wymienić od ręki, bo to tanie elementy i nikt nie będzie problem robił o nie problemów.

Ale problem polega na tym, że jak otworzą skrzynię i będzie wyglądała jak nówka to będą toczyli walkę z Renault Polska w związku z chęcią naprawy części, która w sumie nie wymaga naprawy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie Macieju J tak było w moim przypadku, serwis przekazał mi info że rozkrecili skrzynie biegów i według nich wszystko było dobrze, gdy wystąpiłem do serwisu z pismem aby dali mi zestawienie wykonanych czynności które robili przez 21 dni gdy samochód stał w serwisie. .. AUTO-ZIĘBA Katowice odmówił mi udzielenia takiej info. W wolnej chwili będę zamieszczał post w grupie Megane 4 Polska na FB opisująca moją przygode z serwisem Renault AUTO-ZIĘBA Katowice.... będzie można się pośmiać trochę gwarantuje.

Edytowane przez ReniSL120
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zdajesz sobie sprawę ile trwają takie postępowania w sądach? Szybciej się rozleci ten wynalazek Reno niż zakończy postepowanie jakimkolwiek prawomocnym wyrokiem.

Edytowane przez ReniSL120
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale chyba dokument od rzeczoznawcy nie jest trudno otrzymać i nie kosztuje majątku? Przecież to jest podstawa do dalszego postępowania, inaczej będą Was zbywać słowami TTTM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Prezes zmienił(a) tytuł na Dziwne dźwięki - Megane IV 1.3

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!