Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV ph2 (lifting)


kataryniarz

Rekomendowane odpowiedzi

Skonfigurowałem sobie od nowa jakby mój egzemplarz - Megane IV "habeta" Intense + pakiety (bezpieczeństwo 4, aesy 2, czerwony flamme, koła 17", dojazdówka) - wyszło 106 400 - kurde poszaleli.

 

Aż wygrzebałem w szufladzie dokumenty i mój wyszedł tak:

Intense 1,3 Tce 130

czerwony flamme

multimedia 7

bezpieczeństwo premium

easy parking

look 17"

dojazdówka

hamulec elektomechaniczny

 

wyszedł 87 110, a po rabacie zapłaciłem 79 000.

 

No to kurde chyba powariowali z tymi cenami. Jak by nie patrzeć to jest 19 000 plus (no jest większy ekran, head-up, utrzymanie pasa i e-call  - bo tak wymusza pakietowanie) - akurat rzeczy które mi "kole pióra latają".:D - a wymuszają na mnie dopłatę za nie.

Ile te rzeczy mogą kosztować w produkcji - 3 000 - no to i tak zostaje 16 000  górki - powariowali :mad:

Edytowane przez MarcinDe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Komarek zgoda słaby kurs, kary za przekroczeni emisji co2 - ale to jest przegięcie.

Akurat z tym "kupią inni" to bym uważał - może się okazać, że pójdą do konkurencji (bo jak by nie patrzeć to Renault miało jednak "więcej za tą samą kasę). 

 

Edytowane przez MarcinDe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, MarcinDe napisał:

@Komarek 

Akurat z tym "kupią inni" to bym uważał - może się okazać, że pójdą do konkurencji (bo jak by nie patrzeć to Renault miało jednak "więcej za tą samą kasę). 

 

Duże firmy biorą pakiet. Od osobowych do maxi dostawczaków. Widze po mojej firmie. PSA teraz mamy. Kiedyś wszystko VAG. Konkurencja śmiga Renault. Będą upusty , kupią co im się opłaci. Więcej to ma dyrektor. Dla reszty wazny jest koszt zakupu i utrzymania

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja wiem, że pakiet biorą - tylko jak dla floty wyjadą z takimi cenami to też pójdą do konkurencji - chyba że mega rabaty dostaną.

 

Co do kosztów utrzymania - np. dlatego są przeglądy co 30 tyś km (to jest typowo pod floty robione). Bardzo ładnie wygląda ofertowo - a że szkodzi silnikowi to nikogo nie interesuje (ASO zarobi).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, MarcinDe napisał:

Co do kosztów utrzymania - np. dlatego są przeglądy co 30 tyś km (to jest typowo pod floty robione). Bardzo ładnie wygląda ofertowo - a że szkodzi silnikowi to nikogo nie interesuje (ASO zarobi).

Zgadza się. Tania gwarancja 5 lat i pakiet serwisowy. 

Co do cen - uwierz mi, rabaty są takie że ciężko uwierzyć. Widzialem cennik 508 jak nasi brali boxery z PSA , w tym ponad 200 specjalistycznych . Wypas w cenie golasa . Koniec modelu tez zrobil swoje . Takie rabaty dostali . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się - przy zakupie naprawdę dużych pakietów są mega rabaty. Jak pracowałem w Citroenie to przy zakupie na firmę ponad 20 aut było 38% rabatu (takiego z naszych standardów) - a i to polegało na tym że trzeba było mieć w firmie minimum 20 Cytryn, a nie zakupić za jednym razem. 

A jak kiedyś flota była robiona (chyba ze 200 brali) to było od cennika 45%.

Pamiętam jak Nawrot brał od nas po 30 aut miesięcznie (bo szły na reeksport do Francji - miał umowę z jakimś tamtejszym dealerem [wspólnikiem był] - wałek niezły:D) - to mieli 48% zniżki od cennika.

 

Dla mnie to jest chore - bo normalny człowiek nigdy nie uzyska ceny jaka powinna być (tylko płaci "jak za zboże").

 

A jak już model schodzi to floty dostają po 50% upustu (bo biorą wszystko jak leci ze stocku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Indywidualnie to można sobie co najwyżej demo kupić taniej po pół roku ujeżdżania w salonie przez wszystkich, ale nieźle podrożały - teraz bym musiał dać 20k więcej za podobne wyposażenie <zolta>

 

Z hybrydami dobrze odlecieli w kosmos: MEGANE 1.6 ZEN 132 tys prawie tyle co COROLLA 2.0 EXEC wg cennika 135 tys <czerwona>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, dalselv napisał:

Z hybrydami dobrze odlecieli w kosmos: MEGANE 1.6 ZEN 132 tys prawie tyle co COROLLA 2.0 EXEC wg cennika 135 tys

Wiesz, że to porównanie nie za bardzo ma sens i tak naprawdę jest na niekorzyść Toyoty?

Porównujesz hybrybę plug-in (Megane) do zwykłej hybrydy (Corolla). Jeżeli już porównywać do Toyoty to do modelu Prius Plugin, który jest jeszcze droższy i na pewno mniej praktyczny.

Edytowane przez jack3226
edycja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za napęd E-tech trzeba zapłacić. Jest co cały uklad: specjalny silnik spalinowy (mod. 1.6 SCE przerobiony na bezpośredni wtrysk i obniżonej mocy do 90 km), skrzynia czterobiegowa z dużym silnikiem elektrycznym i sprzęgłem kłowym, alternotoro-rozrusznikiem-silnikiem. Budowa kosztowała i musi się zwrócić. Ponoć zaczęli budować go 10 lat temu. Na stronie partsquad można zobaczyć że Megane miła wyznaczone miejsce na akumulator trakcyjny już w 15 roku.

Cena napędu będzie spadać że względu na spadające normy spalin i koncern musi sprzedawać coraz więcej elektryków i hybryd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, szwagier24a napisał:

skrzynia czterobiegowa z dużym silnikiem elektrycznym i sprzęgłem kłowym, alternotoro-rozrusznikiem-silnikiem

To jest układ napędowy bez sprzęgła z kłową skrzynią biegów (bez synchronizatorów).

Z powodu braku sprzęgła rusza zawsze na silniku elektrycznym, spalinowy może dołączyć dopiero w czasie jazdy. Mały silnik dodatkowo ma synchronizować obroty przy zmianie biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, jack3226 napisał:

Wiesz, że to porównanie nie za bardzo ma sens i tak naprawdę jest na niekorzyść Toyoty?

Porównujesz hybrybę plug-in (Megane) do zwykłej hybrydy (Corolla). Jeżeli już porównywać do Toyoty to do modelu Prius Plugin, który jest jeszcze droższy i na pewno mniej praktyczny.

 

Wiesz :D tak tylko poglądowo żeby coś z prądem było w kombi, jakbym wybierał do kupna to bym wolał jednak zwykłą hybrydę w tych pieniądzach - Plug-in nie chciałoby mi się codzienne ładować żeby z tego korzystać, szkoda że tylko Clio ma chyba zwykłą hybrydę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 20 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!