Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Gumowane plastiki wnętrze w Megane2


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam mocno porysowane te miękkie/gumowane plastiki w Megance, na desce, wokoło wyświetlacza, na rączkach.
Podobny problem miałem w Golfie4, tam tą gumę jedynie dało się zdrapać i malować wszystko, tak też zrobiłem.

Czy tutaj też jedyna opcja to drapanie tego badziewia? Bo jednak jest to troche inny materiał, i może jest na jakiś mniej inwazyjny sposób :)? Obstawiam że przy tak miękkim materiale, polerowanie odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu też Ci mogę coś podpowiedzieć ;P Ja u siebie te rączki wewnętrzne drzwi oczyściłem ze starego, gumopodobnego materiału i pomalowałem gumą w sprayu. Łatwo się to nakłada i w razie czego można ściągnąć bez problemu. 2 lata i trzyma się, tyle mogę powiedzieć. Tą gumą, czarnym matem, pomalowałem też ten daszek nad zegarami. Ten połysk oryginału niesamowicie odbija się na szybie w słoneczny dzień i irytuje. W macie odbicie jest już nieco słabsze.

Jakbyś się zdecydował, to musisz zebrać starą gumę. Ja na początku tego nie zrobiłem i rozpuszczalnik z tej natryskowej gumy wchodzi w reakcję ze starą powłoką, robią się paskudne pajączki i wszystko złazi. Jak masz smykałkę, można też folią oklejać, ale mnie to się nigdy nie udało ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miałem MII to rączki przemalowałem na czarny połysk. Do zmycia gumy użyłem zmywacza do paznokci. Daszek nad radiem, ramki nawiewu itp wymieniłem na używane w lepszym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do zmywania gumowanego tworzywa użyłem ostatnio czegoś takiego jak poniżej (rozpuszczalniki, smary, zmywacze przemysłowe i inne nie pomagały). 10 minut i plastik przycisku podnoszenia szyb z tyłu czyściutki. Drugą stronę wcześniej szorowałem przez ponad godzinę. Teraz poszło błyskawicznie, tylko trzeba używać gumowych rękawiczek.

 

 

 

 

DSC_0378.JPG

DSC_0377.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lelupi niby jest matowy, ale ma taki dziwny połysk. Pokryty gumą natryskową zgubił trochę z tego odbicia albo sobie wmawiam, bo też tak może być :/

A ja do zmycia gumy też zacząłem od zmywacza do paznokci to zrobił mi brzydkie białe plamy, które nie chciały zejść, także nie wiem czy można to polecić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Kolegów mogę uspokoić.

W M3 niewiele się zmieniło, więc należy się powoli przyzwyczajać do jakości Renault.

Po prosu, ta marka tak ma.

Załączam przykład jak wygląda radio w M3 , to podobny materiał , co był w M2 na rączkach drzwi.

 

radio.jpg

Edytowane przez kacper69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli to samo co w moim poprzednim Golfie 4 - jedynie drapanie tego badziewia :P No nic, moze kiedyś się za to zabiorę. 

W Golfie pozbylem sie tego za pomocą wody z pianką do golenia i karty kredytowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.03.2019 o 22:09, kacper69 napisał:

Ja Kolegów mogę uspokoić.

W M3 niewiele się zmieniło, więc należy się powoli przyzwyczajać do jakości Renault.

Po prosu, ta marka tak ma.

Załączam przykład jak wygląda radio w M3 , to podobny materiał , co był w M2 na rączkach drzwi.

 

radio.jpg

Co do tych przycisków "ta marka tak nie ma" tylko "jak dbasz tak masz" znam kilka osób gdzie powyższy obrazek nie istnieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.03.2019 o 22:09, kacper69 napisał:

Ja Kolegów mogę uspokoić.

W M3 niewiele się zmieniło, więc należy się powoli przyzwyczajać do jakości Renault.

Po prosu, ta marka tak ma.

Załączam przykład jak wygląda radio w M3 , to podobny materiał , co był w M2 na rączkach drzwi.

 

radio.jpg

guzik prawda. Wszystkie megane 3 jakie widziałem, to plastiki na kokpicie są ok (i tyle te, bo reszta to tandeta straszna). Idę o dobrą flaszkę, że autem jeździła kobieta. U nas w fimie tylko u kobiet się wymienia klawiatury w laptopach - bo co 1,5 roku nie widać niektórych liter.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierdzielenie. Kupiłem Meganke III z radiem w dobrym stanie A po 6 miesiącach zdrapał się plus i prawie przycisk włączania. Pominę fakt, że ramka radia i klimatroniku to jakiś żart. Spadł mi zapach z lusterka I moja deska wygląda jak oblana kwasem. Wszystkie Meganki mają gumę na tym wszystkim i siła rzeczy zejdzie to każdemu chyba, że klikacie z siłą nowodorka samym opuszkiem. Też muszę to ściągnąć i pomalować bo masakra. Plastidip jest spoko do tej roboty albo szary lakier w sprayu marki Boll.  Bardzo fajny lakier w sprayul typowo do plastików a nawet zderzaków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plastik nie rozpuści, tylko to czym plastik jest pokryty czyli w rym przypadku ta fabryczna "guma" ktoś wygląda fajnie do pierwszego starcia z paznokciem albo zapachem samochodowym. Chciałem na początku to okleić folią ale to już wyższa szkoła jazdy. Plastidip szary mat jest prawie jak oryginał. Zostaje jeszcze szary spaey Boll. Mam czarny ale za bardzo się będzie odznaczać. Plastidip genialny sposób na odnowienie wnętrza samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!