Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Powoli schodzi z obrotów.


Rekomendowane odpowiedzi

W mojej okolicy jest magik od renault ale może dopiero na wrzesień mnie zapisać bo ma tyle roboty. Muszę chyba tak zrobić bo już nie mam pomysłów. W środę jadę na Śląsk to ją trochę pogonię ale jakoś jestem sceptycznie nastawiony. Jak macie jeszcze jakieś pomysły to piszcie.

A dzisiaj przestały mi działać światła wsteczne ale już ogarnąłem jak sprawdzałem dolot to przez przypadek musiałem ściągnąć wtyczkę od czujnika wstecznego biegu. U mnie jest on wkrecony od góry w skrzynię. Jest ona 6 biegowa o oznaczeniu NDO. 

Edytowane przez Sebakos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Sebakos napisał:

X

Po świecach było widać, że dostawał dużo powietrza i czysto spalał.

Nagraj filmik, jak schodzi z 3 tysięcy obrotów bez używania innych pedałów jak gaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Sebakos napisał:

Tak po chłopsku patrząc na końcówkę wydechu wcale nie jest okopcona,

przecierając ja szmatką jest delikatnie szara. 

Pokaż ;

  - scan pracy diod silnika,

 -  oraz ilość tlenków węgla i węglowodorów w spalinach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjąłem ten zawór z samochód i nie bardzo wiem jak on powinien działać. Po podłączeniu słychać jak cewka pracuje ale bez podłączenia puszcza w obie strony powietrze. Jak się otworzy to przepływ powietrza jest lżejszy. Jak to powinno być. Wydaje mi się, że powinien być zamknięty i nic nie puszczać bez zasilania. 

IMG_20190729_174415.jpg

Edytowane przez Sebakos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli przez ten zawór może się dziać to co opisałem? Mam nadzieje, że po wymianie wszystko wróci do normy i będzie ten samochód chodził normalnie. Drogi ten zawór 180 zł u mnie w sklepie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaślepiłem ten zawór i nic to nie zmieniło. Niemniej jednak muszę go zmienić. Powoli tracę cierpliwość do tego samochodu. Miałem jakieś problemy z innymi samochodami ale jakoś dawałem sobie z nimi radę, a to, to jakieś takie, ach szkoda gadać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Sebakos napisał:

Pytałem się o zawór sterujący kołem.

Wszystkie 2,0 mają koło, ale są silniki z elektrozaworem i bez niego.

Ten zawór służy do zmiany wyprzedzenia zapłonu. Mógłbyś zmierzyć rzeczywistość na wolnych obrotach. Może tutaj się kryje powolne schodzenie z obrotów.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, jabrze napisał:

Mógłbyś zmierzyć rzeczywistość na wolnych obrotach. Może tutaj się kryje powolne schodzenie z obrotów. 

Przepraszam ale nie bardzo rozumiem. Chodzi o sprawdzenie kąta wyprzedzenia zapłonu w trakcie jazdy. Jeżeli tak to zwróciłem na to uwagę i jak ale nie pamiętam jakie były odczyty. Jutro postaram się to sprawdzić. Dzięki za podpowiedzi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!