Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III GT220 kilka pytań


bartasKRK

Rekomendowane odpowiedzi

  W dniu 31.07.2020 o 19:30, meganecoupe02 napisał(a):

Gt220 jest super, tylko zawieszenie twarde. Kupuj, nie będziesz żałować. Silnik ten sam co w RS, więc programem robisz 300KM na seryjnych gratach. Ważne, żebyś nie kupił zajechanego egzemplarza. 

 

Rozwiń  

skąd ta pewność ? skoro rs ciężko zrobić na 300km a tutaj z 220 w serii chciałbyś tyle ? 

ludziom to się wydaje ze jak już jest masa mocy to cyk wirus i mamy torpedę, gdzie zimne powietrze ? z czego je tam uzyskasz z małego intercoolera ? 

do rs potrzebny już profesjonalny centralny intelcooler , o wtryskach nie wspominam nawet bo widzę ze nie warto .

o tym ze silnik bez zakucia nie wytrzyma więcej niz 400 nm bo się rozpadnie tak jest wyżyłowany , a zakłucie silnika kosztuje polowe wartości auta.

TCE 180 a 220 , to niby nie ten sam blok ? skoro ten sam to jak nie to samo ?

na tym i na tym na dwojce nie dojedziesz do 100km/h niestety.

na sztywnym zawieszeniu jak na wozie drabiniastym tylko na autostradę.

swoja droga miałeś sprzedałeś ponieważ co ? dziwne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rs-a ciężko zrobić na 300KM? Z 265KM?

Blok może być ten sam i co z tego? Moc uzyskujesz z bloku silnika czy z reszty gratów?

Napisz jakieś konkrety. Na forum laguny jest lalka II GT mocno dłubnięta i z 204KM wyciśnięte jest (z tego co pamiętam) ok 450KM. To też jest 2.0 turbo f4rt. 

Dla Twojej wiadomości: scenic I phII 2.0 140KM też robi 100 na drugim biegu, czy o czymś to świadczy?

Poważnie chcesz znać powody sprzedaży mojego auta? Piszesz książkę?

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 5.08.2020 o 09:43, Andrzej-2010 napisał(a):

Zanim będziesz szukał w Niemczech, warto pooglądać dostępne auta GT220 w Polsce,

   - aby wiedzieć co i jak.

Rozwiń  


Niestety na chwilę obecną jest tylko jedno GT220 w Polsce. I to w dodatku w nieakceptowalnym dla mnie kolorze ;) 

  W dniu 5.08.2020 o 11:32, Quentin88 napisał(a):

I przejechać się po dziurach  najlepiej tak co będziesz wiedział na co się piszesz

Rozwiń  

Miałem kiedyś mondeo ST220 więc twarde samochody mi nie straszne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W GT220 był montowany F4R 874 ten sam co RS-ach w serii mają 230~240KM, niebawem będę gazował GT220 + hamownia i strojenie AFR.

 

 

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 6.08.2020 o 10:47, Komarek napisał(a):

Po co mnie przedrzeźniasz :?: 

Rozwiń  

Kolega wyżej nie pisał o pod noszeniu mocy... a skąd to pytanie? Gdzie  w takim razie widzisz brak sensu? 

 

:lapka:

Regulamin forum się kłania :!:  - Prezes 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 6.08.2020 o 10:47, Komarek napisał(a):

kupowanie wysilonego silnika

Rozwiń  

 

a co wg. Ciebie znaczy wysilony ? :-)

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 litry 220 koni ;) straszne wysilenie. :) 1.6 z peugota gti miał 280.


A45S z boxem ma teraz 500 koni z 2 litrów ;). Miałem wóz na tydzień w czerwcu  i straciłem prawko na 3 miesiące. Nie kupię na pewno tego wozu bo osiągi ma z innej galaktyki i tam można mówić o wysileniu jednostki. Przy okazji, z grupa speed nie ma żadnej dyskusji.

Pisze ku przestrodze bo wątek o mocnym wozie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysilony czyli wyciągnięty przez turbo do tych 220KM , nie przez pojemność. 

Sam szukam teraz do rodziny Forestera . Będzie LPG więc 2.5 wolnossący.  Wiem że zagazować można wszystko, tylko po co ? GT220 aż się prosi o porządne strojenie i moda. Dobre paliwo i jazdę na wysokich obrotach. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 6.08.2020 o 10:11, witman napisał(a):

W GT220 był montowany F4R 874 ten sam co RS-ach w serii mają 230~240KM, niebawem będę gazował GT220 + hamownia i strojenie AFR.

 

 

Rozwiń  

Daj znać jak to wyjdzie. Ciekaw jestem.

  W dniu 6.08.2020 o 15:14, Komarek napisał(a):

Wysilony czyli wyciągnięty przez turbo do tych 220KM , nie przez pojemność. 

Sam szukam teraz do rodziny Forestera . Będzie LPG więc 2.5 wolnossący.  Wiem że zagazować można wszystko, tylko po co ? GT220 aż się prosi o porządne strojenie i moda. Dobre paliwo i jazdę na wysokich obrotach. 

 

Rozwiń  


Zależy kto co lubi. Dla mnie ma to być auto rodzinne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 litrowy wolnossący F4R miał 140~172KM, a doładowane 170~275KM w necie można znaleźć filmy i informacje o doładowanych F4R z mocą ~500KM i to już można nazwać wysilonym :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 6.08.2020 o 15:14, Komarek napisał(a):

Wysilony czyli wyciągnięty przez turbo do tych 220KM , nie przez pojemność. 

Sam szukam teraz do rodziny Forestera . Będzie LPG więc 2.5 wolnossący.  Wiem że zagazować można wszystko, tylko po co ? GT220 aż się prosi o porządne strojenie i moda. Dobre paliwo i jazdę na wysokich obrotach. 

 

Rozwiń  

A możesz bardziej merytorycznie pisać? podając jakies argumenty, tym bardziej jeśli chcesz ocenić coś za sensu.
1. Co za róznica czy 2.0T czy wolnossący 2.5 w obydwu przypadkach pojemność jest odpowiednia do masy auta, wiec silnik nie musi być ciagle obciążony i przy normalne eksploatacji może zrobić 300-500t km.
2. Zazwyczaj gazuje się dla oszczędności, absurdalne pytanie.
3. Dlaczego jazda na wysokich obrotach?... kolejna bzdura. Widziałeś przebieg momentu obrotowego w tym silniku ? Nowoczesne turbiny w szybko wstają są w stanie już w przedziale 2-3k  rpm budować max moment. Tym samym nie trzeba redukować 2 biegów w dół jakby mieć ten sam silnik bez T

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!