Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II - Tricks & Tips


Rekomendowane odpowiedzi

temat z oświetleniem drogi do domu

1. Zgaś silnik

2. Dźwidnia przełączająca światła w położeniu 0

3. Pociągnąć przełącznik do siebie i puscić

4. Światła włącza się na 30 sek

Uwaga: czynność można wykonać do 2 min po wyłaczeniu silnika i max 4 razy. I chyba zanim otworzysz drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko już to rozgryzłem, drzwi też mogą być otwarte a przełącznik może być na mijania

 

[ Dodano: 2011-04-10, 12:13 ]

jedyne co mi nie daje spokoju to to, że nie zamykają mi się okna i dach po dwukrotnym kliknięciu przycisku zamykania auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ja już zgłupiałem. Jak tryb testowy włączyć to już nie wiem, mam Megi II ph II Expression 1.5dCi 2006 z HF.

- Wsiadam pokazuje mi komunikat Naciśnij hamulec+START

- nie wkładam karty do czytnika i drugi przypadek wkładam kartę do czytnika

- samochód na biegu

- naciskam hamulec nożny (wersją z manualem)

- naciskam przycisk funkcyjny komputera

- naciskam START lub trzymam go 5sek.

 

efekt:

- włączają się kontrolki standardowo

- silnik się nie uruchamia

- brak dodatkowych funkcji komputera

- brak testu zegarów, wyświetlacza, kontrolek

 

Jedyna różnica to taka, gdy próbuje włączyć tryb testowy to po naciśnięciu START pokazuje mi komunikat Ustaw N co się domyślam Neutral czyli wyłączyć bieg na luz.

 

W Lagunie II phI wystarczy nacisnąć przycisk funkcyjny komputera + START i wszystko ładnie świeci, wskazówki latają itd.

 

Dodatkowo powiem, że kasowanie inspekcji działa, domykanie wszystkich szyb działa z pilota (szkoda ze nie ma otwierania z pilota, w Golfie V można było jeszcze otwierać szyby), menu mam w języku polskim, ustawienia szyb działa (już w pierwszej Lagunie to działało), zamykanie drzwi po przekroczeniu 10km/h również.

 

Jeśli chodzi o domykanie szyb bez zapłonu lub bez uruchomionego silnika, to może jest tak jak w Lagunie I, że trzeba było przestawić zworę przy bezpiecznikach na drugą pozycję i wtedy można było bawić się szybami bez kluczyka. Może jest tutaj analogiczna sytuacja no chyba, że steruje wszystkim komputer.

 

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na włączenie trybu testowego. Wszystkie tricki bym proponował zsumować w pierwszym poście, a nie porozwalane po całym temacie. Chyba, że tryb testowy włącza się różnie w zależności od wyposażenia, że inaczej się uruchamia z HF i bez HF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam wszystkich użytkowników forum

 

Mam pytanie a mianowicie mam megi II cabrio phI i czy:

 

- jak mam otwarty dach to czy można go zamknąć przyciskiem z karty ?

- jak sprawdzić czy mama hands free (jak było auto odpalone i wyjąłem kartę to dalej działało jak coś)

 

za odpowiedź bardzo dziękuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby zamknąć dach kartą, wystarczy wyłączyć silnik, wyjść z samochodu i dwukrotnie nacisnąć przycisk zamykania, wtedy zamyka się dach wraz z szybami. jak sprawdzić HF to nie wiem, wydaje mi się że świadczą o tym przyciski na klamkach, jeżeli ich nie masz to znaczy, że też nie masz HF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A ja mam pytanie dotyczące sygnalizacji niezapięcia pasów.

Czy jeśli sterownik systemu airbag jest odłączony to kontrolka nie działa?

Czy jest ta kontrolka zespolona jakoś z tym sterownikiem (sensorem)?

Jak wpinam wtyczkę sterownika to dalej niedziała, gdzie szukać przyczyny niedziałania kontrolki i sygnalizacji? (oczywiście wtyczka w gnieździe pasów jest wpięta).

Czy jest mozliwe, odłączenie tego elementu w komputerze? (być może zostało to wyłączone?!)

Edytowane przez Martini26
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Mi coś nie udało się zrobić trybu testowego,w dodatku tak kombinowałem że nie mogłem już nic przełączyć na komputerze widziałem tylko kilometry,mało tego licznik stanął mi w miejscu,ale potem znowu kombinowałem i wszystko już działa,kilometry też wróciły do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla potwierdzenia.

Teść ma Megankę II PhI.

Żeby włączyć zapłon musi włożyć kartę, nie naciskać pedałów i trzymać start/stop przez około 10 sek ?

Czy będzie można u niego włączyć automatyczne światła i zamykanie drzwi po przekroczeniu 10 km/h ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!