Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II - Tricks & Tips


Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za odpowiedz .Odlącze akumulator zobacze czy cos pomoze.Acha czy po odląceniu akumulatora niebędę musiał ustawiać wspomagania kierownicy.Powiem ze przerazaja mnie posty innych uzytkownikow i dlatego jak najmniej eksperymentow zeby czegos nieuwalic Raz jeszcze dziękuje za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam pytanko odnośnie szyb. Otóż problem polega na tym, że bez problemu wszystkie szyby otwierają się impulsowo, lecz aby je zamknąć muszę trzymać cały czas przycisk. Ktoś wie, co może być powodem? Może jest jakiś prosty sposób na włączenie tej funkcji? Próbowałem już przyuczania szyb i nic się nie zmieniło. Wszystkie szyby działają tak samo, obojętnie czy z przycisku przy drzwiach czy u kierowcy. Tak samo nie działa domykanie szyb z pilota (co pewnie jest spowodowane tym, że nie działa impulsowe zamykanie szyb)

Edytowane przez Lukk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lecz aby je zamknąć muszę trzymać cały czas przycisk.

W wersji CC przycisk do szyb ma 1 pozycję i nie ma możliwości całkowitego jej otwarcia lub zamknięcia poprzez jednorazowe naciśnięcie przycisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie wina przycisku gdzie od razu przeskakuje na drugą pozycję.

Ewentualnie spróbuj bardzo delikatnie pociągnąć przycisk,może u ciebie nie wiele więcej trzeba pociągnąć żeby wskoczyła na drugą pozycje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam da sie jakos wyłaczyc w megane 2 buzer od pasów bo mi głowa peka od niego :) POZDRAWIAM

 

Zaopatrujesz sie w dodatkową klamrę od pasów i ją wpinasz na stałe. A można się dowiedzieć dlaczego nie lubisz w pasach? Poduszka lubi porządną krzywdę zrobić gdy człowiek niezapięty w wypadku uczestniczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A da się zapalić światła mijania za dnia nie podświetlając zegarów??Bo czasami zdarza mi się tak zrobić i zastanawia mnie czy nie ma na to jakiegoś tricku przy włączaniu świateł czy coś,a to jest fajna rzecz moim zdaniem bo po co mi podświetlenie zegarów i reszty kokpitu za dnia :) Z góry napisze że funkcję "Automatyczne włączanie świateł" mam wyłączone :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

Zauważyłem, że w moim scenicu po zamknięciu samochodu, odczekaniu kilkudziesięciu sekund (pobór prądu 10mA bez alarmu) i pociagnęciu za klamkę (system hands-free,po wyciągnięciu baterii z karty) prąd pobierany przez auto wrasta do 240mA (auto cały czas pozostaje zamknięte). Mało tego, zauważyłem również, że lampki sufitowe i w schowkach są aktywne (dodatkowo ok. 350mA więcej przy każdej włączonej żarówce). Czy u was w scenicach też występuje taka sytuacja?

Nie wiem jaką mam versję softu, Scenic II 1.6 K4M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to na mierniku wygląda bo nie zawracam sobie głowy miliAmperami, jednak postaram się to logicznie i prosto wyjaśnić, bo mam podobnie.

po zamknięciu samochodu, odczekaniu kilkudziesięciu sekund

Po zamknięciu auta jest czas, chyba około minuty, gdy świeci kontrolka na przycisku centralnego zamykania, dioda na cięgnie hamulca elektrycznego itp. Potem to gaśnie i pobór spada do tego jaki jest potrzebny do podtrzymania pamięci radia, pracy zegara i wszystkiego co podtrzymania potrzebuje..

Wkładając rękę za klamkę wzbudzasz układ HF, jednak anteny nie wyczuwają karty, bo bateria wyciągnięta i auto się nie otwiera. Wzrasta jednak pobór choćby do zasilania tych anten odbiorczo- nadawczych szukających karty w pobliżu. To właśnie ten zauważony skok.

zauważyłem również, że lampki sufitowe i w schowkach są aktywne

Czyżby to znaczyło że świecą, czy tylko mają plus podłączony do swoich styków???

(z podanego wyniku 10mA po zamknięciu auta wynika, że jednak gasną)

Jeśli to drugie to też jest OK, bo załączane są minusem by świeciły, a jak nie świecą to prądu nie zżerają.

Jeśli tak masz jak opisałem, to moim zdaniem wszystko jest tak jak być powinno.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie wina przycisku gdzie od razu przeskakuje na drugą pozycję.

Ewentualnie spróbuj bardzo delikatnie pociągnąć przycisk,może u ciebie nie wiele więcej trzeba pociągnąć żeby wskoczyła na drugą pozycje.

Jeździłem kiedyś Megane CC PHII i tam wyłącznik miał tylko 1 pozycję w każdą stronę więc podginanie blaszek chyba nie ma sensu bo nie zacznie działać inaczej.

PS.A dla tych którzy chcą jeżdzić bez pasów wysyłam zdjęcie do małej refleksji :)

post-25616-0-37166400-1323676159_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby to znaczyło że świecą, czy tylko mają plus podłączony do swoich styków???

Jeżeli zostawię otwarte schowki i włączone lampy sufitowe, następnie zamknę samochód, to wszystkie gasną. Gdy ktoś "obcy" wsunie rękę pod klamkę (bez względu na czas od zamknięcia), wszystkie wspomniane żarówki zaczynają świecić. Przerwać to można jedynie otwierając i zamykając ponownie drzwi (czekałem 5 minut i nadal świeciły). Raz to było przyczyną rozładaowania akumulatora (nawyk sprawdzania zamknięcia samochodu).

Podejrzewam, że to niedopracowana wersja softu.

I jeszcze pytanie: co łączy gniazdo podwieszone na spodniej powierzchni podwozia, mniej więcej w połowie długości samochodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!