Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II - Tricks & Tips


Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdzałem to co opisałeś u siebie w sceniolu drugim.

Otwarłem schowek w podłokietniku by światełko świeciło. Zamknąłem auto, wszystko zgasło, poza kontrolką hamulca elektrycznego i podświetleniem przycisku centralnego zamka na konsoli.

Po minucie i te 2 czerwone punkciki zgasły.

Teraz wyjąłem baterię z karty, by jej antena nie wyczuła.

Próbowałem otworzyć auto normalnie wkładając rękę za klamkę HF, a także pociągając za nie.

Nie dość że się nie otwierało, co jest normalne w takiej sytuacji, to nawet nie zapalało się to oświetlenie otwartego podłokietnika. Wynika z tego, że działanie albo soft w mojej wersji już jest taki jak powinien.

Co do złącza pod autem, to nie przypominam sobie by tam coś było ale ja mam diesla. Przy benzynce może to być złączka od sondy lambda, tej drugiej, za katalizatorem.

Ale tu, niech koledzy od benzyniaków się wypowiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś przełączał szybkościomerz na mile (trzymamy długo START + przycisk komputera podczas rozruchu).

Czy przebieg auta pozostaje milach czy jest w kilometrach, a w jakich jednostkach podawane jest zużycie paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Sprawdzałem dziś tryb testowy u siebie w MIIphI i u mnie wejście do niego jest banalnie proste - trzeba po prostu odpalić auto trzymając przycisk na prawej manetce. Mam HF, zatem nie trzeba było wkładać karty, nic przytrzymywać dłużej itp. Soft mam 9.05. A teraz pytanie: aby wyjść z trybu testowego użyłem "bolca" zerowania przy zegarach - no i poza wyjściem z trybu testowego wyzerowały się przebieg,średnia,zużycie itp. Czy jest możliwość wyjścia z trybu testowego aby nie wyzerować tych liczników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów , i jednoczesnie przepraszam gdyz jestem pierwszy raz na forum. Bardzo prosze jesli ktos wie jak mozna mi pomodz o podpowiedz, a mianowicie kupilem Megan II CC 1.9cdi 2005rok. i jest to mozna powiedziec calko dla mnie, mam jedynie maly problem, gdy jade predkoscia do 125km/h jest wszystko ok ale jak juz przekrocze ta predkosc to jest bardzo denerwujacy sygnal ktory sie powtarza, przyciskalem wszystkie przyciski ale nie umie tego wylączyc czy kotos umie mi pomowdz? gdzie jest te magiczny przycisk by to wyłaczyc. Dziekuje za podpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to dzwiek taki bimp-bimp ktorego mozna ustawic do predkosci by jej nie przekraczac,ale w moim przypadku jest on juz ustawiony prawdopodobnie przez producenta lub poprzedniego wlasciciela , nie ma zadnych komunikatów na wyswietlaczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie nie wiem jak to jest zrobione a jesli mozna samemu ustawic to jak? gdzie to sie ustawia by to cos wyłaczyc, bo mam teraz włączoną. Powiem szczerze bardzo irytujace jest to a szczegolnie gdy jade 120km/h i chce wyprzedzic a tu nagle jakis dzwiek do momętu az nei zwolnie do okreslonej predkosci czyli w moim przypadku do 125km/h Myslalem ze mozna to samemu wyłaczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z lewej strony pod kierownica masz koło przycisku z ESP (pierwszy z prawej) włączasz nim tempomat do góry a w dół ogranicznik i ustawiasz przyciskami przy kierownicy ograniczenie,to działa podobnie jak tempomat.

Piszesz że masz włączoną,a świeci ci się pomarańczowa kontrolka w postaci zegara??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta funkcja jest do wyłączenia tylko CLIPem. Podczas bawienia się nim widziałęm coś takiego w menu, jest to wersja na Ariabie Saudyjska czy coś. Może wcześniej jakiś dziadek/babcia powoził lub małolat i wstawili mu to, żeby trzymać szybkość. Zdajej się 120 jest max w Holandii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jest napewno wlaczona bo sygnalizuje dzwiek , tej kontrolki nie mam co swieci jako tempomat, no i nie ma w mojej wersji tempomatu co bardzo mnei zdziwilo bo nie mam przyciskow na kierownicy, a tak gdzie jest przycisk ESP to go mam a z boku niego jest zaslepka nie ma przycisku i pozniej jest zciemnianie tablicy i rególacja swiatel juz na koncu po lewej stronie. Widze ze mam jakis dziwny przypadek Sygnał jest a nei mam mozliwosci jakby jego wyłączenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!