Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pomoc przy wyborze Megane IV


shaksio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam grono ekspertów, od paru miesięcy przymierzam się do kupna MIV, budżet to ok 50k, zależy mi na benzyniaku w automacie,

który z modeli waszym zdaniem jest bardziej warty uwagi ?

1. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/renault-megane-renault-megane-1-2-energy-tce-intens-automat-kamera-led-75tys-km-2018-ID6G2mE4.html?fbclid=IwAR0MQi_e4AJEIMX6iBqRTl5pLzVwru2tI7b9Y9swdTVfKlPRDM_s806SBm0 słabszy silnik, sprowadzany z Czech

2.https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/renault-megane-2019-faktura-vat-23-bezwypadkowy-kamera-led-ID6G1PLC.html?fbclid=IwAR0qEIigyThVacm83-zmrMZ6XJU2o_ixVocBqwycJN0h6KMOV-c3Nw5QiP4

 

Przy drugiej propozycji mniejszy wyświetlacz, podłokietniki inne niż w wszystkich MIV i dziwi brak w opisie podgrzewanych foteli skoro to wersja INTENS. Oba samochody teoretycznie w tej samej wersji, aczkolwiek biały wydaję się dużo lepiej doposażony. Dziękuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, silnik 1.2 raczej odpuść sobie.

1.3 już lepiej. Skrzynię EDC też odpuść, chyba, że ma to być samochód do stania na posesji i chwalenie się sąsiadom a nie do jeżdżenia (malutkie przebiegi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za swoje M IV 1,33 (golas) w 2018 dałem 61 tys. Za nówkę... 

Podpisuję się pod tym co Kolega: 1,3 jest naprawdę dobry, automat sobie odpuść. Ekranikami nie ma co się emocjonować bo cały ten RLink to moim skromnym pic na wodę. Navi masz w komórce -aktualna i za darmo. A w razie toozna sobie sinosmarta zamontować. Ja mam golasa i odpuściłem sobie ekraniki. Szkoda kasy. A autko świetnie jeździ, mam 110 kkm w 5 lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biały ma nieoryginalny emblemat na grilu, w tych rocznikach były jeszcze 3d (mam z tego rocznika) a nie metalo-plastykę.

Po za tym biały ma faktycznie wyższe wyposażenie: multisens (fajna zabawka zwłaszcza w połączeniu w EDC), grzane stołki i Easy Parking czyli oprócz martwego pola, kamery i czujników przód tył to "sam" zaparkuje - mam, nie używam. Podobnie jak srebrny. W 19 roku dopłata do dużego panelu była bardzo wysoka, ale jeżeli nie będziesz odświeżał nawigacji to mały panel nie powinien przeszkadzać bo i tak będziesz patrzył w komórkę. A za to zyskujesz manualną regulację wentylacji.

Automatyczna skrzynia nie zależnie od marki to produkt dla ludzi z problemem z lewym kolanem i o mocnych nerwach z zasobnym portfelem.

Silnik 1.2 w tym roczniku to chyba były już poprawione. Silnik 1.3 to spokój duszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budżet jak na automat nie jest wysoki i od razu widać po ofertach, że to mogą być typowe "rodzynki".

Miałem Megane IV GC z 1.2 i automatem i sobie chwaliłem. Przez ponad 4 lata nic się nie działo. Moim zdaniem jeśli chcesz coś sensownego z automatem to musisz dorzucić z 10 000 zł, żeby kupić pewny egzemplarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!