Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Bardziej obstawiam, że od tej wilgoci jakieś spięcie i system wyłączył daną stronę - miałem tak kilka razy. Słoneczko wyjdzie to i handsfree wróci :D Nie wiesz, że nasze renie są samonaprawialne? Zoabcz jaka pogoda - przynajmniej u mnie za oknem - wiiiiilgoootno, że hej.

Bateria raczej nie - bo z przycisku mu działa - chociaż nie zaszkodzi wymienić - kosztuje grosze. Ale jak miałem słabą baterię musiałem bliżej podchodzić klamki by załapało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i macie racje ze wraz z pogodą się naprawi :) tylko używałem tego "systemu" cały czas i zapomniałem co to otwieranie z przycisku no i teraz jest nerw na to ze ja za klamkę a tu nic :D teraz jadę na weekend do domu gdzie mam ogrzewany garaż jak wygrzanie nic nie da to będzie trzeba szukać co się stało ... gdyby ktoś miał jakieś przypuszczenia co to może być to prosiłbym o odpowiedz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie jak odpiąć kostkę z lewego slupka meganki ii ? bo nie działąją mi dwa przyciski w klamkach (cała lewa strona auta), podejrzewam na instalacje. Bo prawa chodzi dobrze.

 

tam jest taki zaczep. może gdzieś na zdjęciach macie pokazane ? nie chce po prostu złamać tego.

Edytowane przez demo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwierasz drzwi i podważasz zatrzask jaki jest przy wtyczce. jak go podnosisz do poziomu to zwalniają się zaczepy i wtyczka wysuwa sie z gniazda.

miejsca tam niewiele ale jest to możliwe, jeśli oczywiście zdołasz zatrzask ruszyć nie łamiąc go.

ja bym tego nie ruszał bo nie tam jest przyczyna, a w klamkach. Jeśli UCH wykryje usterkę to może odciąć od sterowania całą jedną stronę auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc dzięki.

 

rozebrałem tą kostkę. ciężko miał ten zaczep ale obyło się bez połamań.

i co w środku kostki ? CZYŚCIUTKA, jak nówka.. ale nieco wlałem tam oleju . i przy zamykaniu tej kostki z powrotem(tu dopiero mialem problem ) bo te plasticzki to są takie słabe... myślałem że się przerwały ale nie. i jak wkładalem ją z powrotem, sprawdzałem na bieżąco ciagle czy w drzwiach tylnych(a mogłem i w przednich też)ten przycisk zadziała i co ? nastąpił cud, zaczął przycisk działać, więc może i w przodzie też by ruszył, ale i w tym momencie zaczął wyć alarm (chociaż nie wiem skąd :). mam go kluczykiem wyłączony) po wyłączeniu alarmu kartą, już ten przycisk w klamce nie działał.

 

a więc co diagnozujecie ?

Edytowane przez demo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chopie - demo1 - już gojgien napisał - wymień mikrostyki w klamkach. Jak nie pomoże - można się dalej zastanawiać. Czytaj Twoje posty to jakby z tatą coś przy aucie robił. Coś co można zrobić idąc z punktu A do B - mój tata nie zhańbił by się taką prostotą. On musi iść przez C, D i E... hehehe jak mam coś z nim robić to czasami.... Z nim zamiast wymienić mikrostyki i mieć święty spokój: wyprowadził by dziesiątki diód, żeby diagnozować jak co i kiedy się zachowuje, swoje kabelki, dorobiona wyłączniki by... na końcu dojść do tego, że wystarczy wymienić mikrostyki. Oczywiście nigdy nie przyzna, że jego działania były bezsensowne. :) Tak już tatusiek mój ma - ale Ty nie udź jego śladami. Zacznij od wymiany mikrostyków w klamkach - zgodnie ze statystyką opisanej przez Ciebie awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oświeć mnie o co w tym zdnaiu Ci chodziło :)

Miał być: "Czytając Twoje posty to jakbym z tatą coś przy aucie robił" :)

Teraz tłumaczę dalej: gojgien napisał Ci, iż naprawa polega na wymianie mikrostyków w klamkach (koszt 8-12 zł za 2 sztuki). A Ty zamiast to zrobić zmarnowałeś w mojej ocenie czas na szukanie jak odpiąć wtyczkę, potem ją odpiąłeś ryzykując połamanie plastikowych elementów, wlałeś tam jakiś olej (nie wiem po co), potem zafundowałeś sobie problem z alarmem... by dalej być w punkcie wyjścia.

W tym czasie już byś wymienił (gdybyś miał - ok. wczoraj nie miałbyś gdzie kupić) mikrostyki, a przynajmniej mógł rozebrał klamki i wydłubać stare mikrostyki (wydłubanie zajmuje najwięcej czasu). Potem mógł te dwa kabelki zewrzeć ze sobą i JUŻ byś wiedział czy to ich wina (mikrostyków) - czy auto się zamyka. Mógłbyś sobie tak do wtorku jeździć z tymi gołymi kabelkami, we wtorek kupić mikrostyki i raz dwa poskładać do kupy.

I na koniec - mimo, że nie zrobiłeś tego co pisał gojgien - piszesz: "a więc co diagnozujecie ?" - bez urazy - to taki żarcik o tą diagnozę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami trudniej to ciekawiej heheheh. :)

Jak z tym uciekającym z wariatkowa...

Miał w planie drabinę o bramę oprzeć i po niej zwiać, niestety nie zrobił tego, bo brama była otwarta, nie miał o co drabiny oprzeć.....

Tu też jest postępowanie, by zagmatwać sobie coś co już jest wielokrotnie wyjaśnione i sprawdzone. (zdiagnozowane)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedz do ASO ja byłem w czerwcu tego roku i koszt mikrowłączników w komplecie x 2 7.49zł wymiana prosta więcej z dłubaniną ze starymi i reszta tłumaczy to tobie właśnie , poniżej zdjęcie z aktualnym numerem części w ASO

 

http://fotka.megane.com.pl/?v=1807201240.jpg

Edytowane przez MEGIGG1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O czym wy piszecie w ogóle ??

<><><><><><><><><><>><><><><>

co ja niby sobie zagmatwałem ?

<><><><><><><><><><>><><><><>

że kostkę z drzwi zdjąłem ? toć to błahostka

<><><><><><><><><><>><><><><>

a nie zaszkodziło zobaczyć

<><><><><><><><><><>><><><><>

czy takie zwarcie tych kabelków niczemu nie zaszkodzi ??

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76

Nowe zdania zaczynamy z dużej litery. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy chwilowe wciśnięcie przycisku na klamce w czym szkodzi prócz zablokowania zamków jak karta jest na zewnątrz??

Takie chwilowe zwarcie odłączonych od przycisku drucików jest jego zastąpieniem w celu przekonania się, że to jego wina z tymi błędami i odłączeniem przez UCH jednej strony auta.

A o czym piszemy??

O tym, że tracisz czas i narażasz na uszkodzenie wtyczki i gniazda na słupkach, całkowicie niepotrzebnie, bo i tak musisz klamki rozebrać i przyciski wymienić. Same się nie naprawią choćbyś co 5 minut złącza na słupkach rozłączał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!