Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Info jak zrobić taki przewód samemu:
  3. Złożyłem praktycznie całą wiązkę na nowych zaworach i przewodach gumowych (grubość ścianki około 3-4mm), info dla zainteresowanych: - zawór zwrotny Febi nr 102362, 2 szt. >> na necie miał dobre opinie oraz było info, że ktoś go użył do podobnej roboty w 1,2 TCe w Clio - 1mb przewodu gumowego zbrojonego średnia wew. fi9mm, zakres pracy ciągłej od -30C do +100C (max 125C) - 1mb przewodu gumowego zbrojonego średnia wew. fi12,5mm, zakres pracy ciągłej od -30C do +100C (max 125C) - 4 szt. cybantów fi8-12mm Średnice wew. przewodów około 1mm mniejsze niż średnica króćców przyłączeniowych ale na OEM trójnikach i złączkach w 4 miejscach musiałem zastosować cybanty, bo króćce miały tam fi8mm. Cała reszta weszła na lekki wcisk, bez luzów i możliwości "lewego powietrza". Wszystko opisane na zdjęciu.
  4. Dzisiaj
  5. Odświeżę temat. Pacjent Grand Scenic IV 2020r. Wysiadły tylne PDC (4x), brak automatycznej wycieraczki przy wrzuceniu wstecznego, Pyren nie pokazuje żadnego błędu związanego z PDC czy Skrzynią biegów. Wskaźnik pozycji PRND na wyświetlaczu działa prawidłowo, skrzynia automatyczna EDC DW6. Czy schemat wstecznego jest podobny jak w M4 ze skrzynia manual? Jeżeli nie, to proszę o instrukcje co i jak sprawdzić po kolei.
  6. Edit: na LPG idzie jak wściekły vtec, a benzyna zamula, brak błędów sprawdzając przez carscanner, w jaki sposób można sprawdzić czasy wtrysku benzynowych? Odpowiadając na post wyżej. Kompresja musi byc skoro idzie zreszta ten silnik ma 177 K przebiegu i jest od nowości z Polski więc na razie to dobrze się dotarł. Może jest to problematyczny sterownik silnika. Jednak Reno to reno, nawet jak dbasz tak nie masz. 😃 znalazłem takie info:
  7. Kompresja, ciśnienie paliwa, diagnostyka elektroniki tak na start. Jak chcesz wymieniać na pałę to twój portfel.
  8. To u mnie problem się powiększył silnik się dusi przy rozruchu na zimnym i teraz pytanie od czego zacząć cewki czy elektrozawór czy może coś z układem paliwa. Wymieniałem olej to wyciągnąłem zobaczyć sitko w elektrozaworze ale jest czysto. Zaraz po wymianie oleju odpalałem to męczył długo 500 obrotów jakby z dwa cylindry nie paliły. Do tego zauważyłem teraz bo jeździłem trochę na benzynie po wymianie, że po depnięciu gazu do spodu jakby odcina trochę moc i wolniej się wkręca, np. jeśli dam 3/4 gazu to idzie ładnie od dołu dopiero przy 4 tyś obrotów czuć takie szarpnięcie bardzo delikatne i spadek wkręcania się. Wczoraj z kolei jeździłem na gazie but w podłogę i szedł normanie potem przełączyłem na benzynę też okej, auto pochodziło na jałowym z dwie minuty but w podłogę na benzynie i dalej auto nie jedzie tak jak powinno. Jak palę auto na ciepłym wszystko jest fajnie jak postoi z godzinę już jest gorzej ale takiej tragedii nie ma. Pytanie do Was od czego zaczynać. Świece mam Denso K20TT 7 tyś km przejechane ale zostawiłem sobie stare IK20TT nie pamiętam ile na nich zrobiłem 20 000 może do 30 000km. Cewki z kolei Beru mogą mieć z ok 30 000 km. Przy uruchamianu nic się nie tłucze (koło zmiennych faz). Postaram się wrzucić filmik jak odpala.
  9. Tu nie ma jakiejś filozofii. Przy tej liczbie postów w tym temacie zostało to przetrzepane na wszystkie możliwe strony. Ze względu na problemy z rurkami procedura w ASO przewiduje wymianę czujnika wraz z nimi.
  10. Wczoraj
  11. dla pewnosci, czy jeszcze sa dodatki, albo po prostu te bledy nie sa spokrewnione 😉 nie ma co sie klocic i wymieniac zdania przepraszam pozdrawiam
  12. No to skoro czytałeś, to o co jeszcze pytasz?
  13. zaskocze sie, czytalem dosc duzo tematow na tym forum o tym bledzie... wiec pierwsze objaw ktory jest najczesciej to wlasnie pekajacy wąż juz ogarnalem - i nie jest rozwalony - czyli obstawiam ze czujnik rip skoro nie czujnik i weżyk to co jeszcze?
  14. Zatem czego spodziewałeś się widząc opis błędu i mając do dyspozycji milion postów w tej kwestii na forum? Mogę ci podpowiedzieć, że ktoś tam już był i że najczęściej pęka czarny, co nie znaczy i że to koniecznie rurka.
  15. omg, dzieks... nie wiedzialbym a tak serio - moze zle zrozumiales, ale oczekiwalem odpowiedzi konkretnej, a nie wysmiewajacej. dzieks, sprawdzałem i nie wygląda mi na to czyli co? czujnik do wymiany? np ten NTY ECS-RE-000 Czujnik, ciśnienie spalin 5902048922625 za 46.85PLN z WROCŁAW - Allegro - (12408069731)
  16. Zajrzyj do wężyków czujnika ciśnienia różnicowego filtra cząstek stałych. W tym silniku to dosyć częsta usterka. Czujnik jest za silnikiem, przy grodzi.
  17. Co zrobić? No naprawić. Za chwilę będziesz miał zabity DPF i będziesz pytał co zrobić.
  18. Hej, utaciłem moc w samochodzie - wyskoczył blad najpeirw "sprawdz uklad wtrysku paliwa" a po 10km nastepny blad "sprawdz uklad wydechowy" RENAULT MEGANE 3 1.5 DCI 110HP 2015 rok sprawdzajac w pyclip wyskoczyły te błedy pozniej usuwajac bledy auto odzyskalo moc, i przejezdzajac 400m wyskoczyl jedynie blad "sprawdz uklad wtrysku paliwa" i ten blad w pyclip prosze o porady co zrobić
  19. 3.3 to maks co mogłeś uzyskać bez zmieniania micomu. Masz dwa wyjścia: 1. Spróbować wrócić do wersji 3.3. (na własną odpowiedzialność). 2. Znaleźć w okolicy szpeca z dostępem do serwerów Renault i podnieść micom do najwyższej dostępnej wersji i całą procedurę wgrywania 9.0 powtórzyć.
  20. Witam serdecznie jestem tu nowy :)Posiadam Megane 4 GT 1.6 benzyna Mam problem mianowicie : miałem r-linka 2 o wersji 2.2 wersja opr.star. 5327 więc postanowiłem zaktualizować do nowszej wersji 3.3 i się udało wszystko działało jak należy :) . Potem wgrałem 9.0 i tu mam problem :( brak głosu , brak tylniej kamery, ledy w środku i przy lusterku świeca i po kilku sekundach gasną i na nowo . Zamiast Megane przy zmianie trybu jazdy jest Scenki . Czy jest w stanie ktoś kto pomoże w tym temacie .
  21. Ostatni tydzień
  22. Witam. Mam problem z nadmuchem w Megane 2 CC z 2004r, automatyczna klimatyzacja. Przy ustawieniu nadmuchu na maksimum z kratek ledwo czuć nadmuch. Silnik wentylatora chodzi w każdym zakresie, przełacznik obiegu zewnętrznego i wewnętrznego działa, klapki przełączania kierunku nadmuchu też działają, filtr wymieniony, silnik wentylatora wymieniony, rezystor dmuchawy wymieniony. Czy może być coś zatkane, nieszczelne?
  23. Mam do was pytanie. Przesiadlem z Megane 3 hb 2009 na Megane 4 hb 2016. Po trojce zostaly mi nowe opony zimowe 15/65/195 na stalowych felgach. Czy moge je zalozyc na Megan 4? REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6 - Prezes
  24. Witam Scenic IV 1.7 150 Po rozgrzaniu silnika, przejechaniu kilkunastu, kilkudziesięciu kilometrów, gdy przy prędkości >= 90 wcisnę gaz w podłogę to czasami pojawi mi się komunikat skontroluj "układ wtryskowy". Wyłącza się start/stop, awaryjne hamowanie i skontroluj układ ecs. Auto jednak jedzie dalej normlanie. W momencie wystąpienia usterki nie ma żadnych oznak pogorszenia warunków jazdy. Jeździ kompletnie normlanie, przyspiesza tak samo sprawnie jak normalnie Jedyną opcją usunięcia komunikatu usterki to wyłączenie i włączenie silnika. Komunikat znika. W komputerze zapisuje się jednak jako zapamiętany: DF771 DTC0002F6 Nagrzany przejedzie bez większych obciążeń i 100 kilometrów, ale jak dam w gaźnik to błąd znów czasami wyskoczy, czasami nie. Bez względu na komunikat, auto dalej jeździ jakby nic. Gdybym wyłączył diody (zakleił taśmą) "check engine" i inne pomarańczowe które deaktywują inne systemy - nawet bym nie zauważył problemu. Serwis ASO stwierdził po 10min, że trzeba wymienić pompę wysokiego ciśnienia za 6tyś, bo przy takim błędzie tak mówi ich serwisówka Czy istnieją jakieś pośrednie metody między: zaklejeniem taśmą kontrolek - albo wydaniem 6tyś na nową pompę ? Może ktoś spotkał się z takim problemem w tym silniku ?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!