Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dolegliwosci. niedorobki w nowym modelu


Rekomendowane odpowiedzi

Juz wymienilem... trza reflektor caly odkrecic... wtedy ladnie sie wysuwa (jakby na jakis prowadnicach) i jest niezly dostep.

Generalnie poszlo gladko... ale tez sie zastanawiam czy nie za szybko jak na zarowke

chyba zaczynacie się mijać z tematem

chyba nie zaczynamy bo z punktu widzenia uzytkownika to troche za szybko... i poniekad jest to jakis feler...

z drugiej strony jak caly rok sie jezdzi na swiatlach... w normalnych warunkach taka zarowka ze 2 lata by poswiecila

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz wymienilem... trza reflektor caly odkrecic... wtedy ladnie sie wysuwa (jakby na jakis prowadnicach) i jest niezly dostep.

Generalnie poszlo gladko... ale tez sie zastanawiam czy nie za szybko jak na zarowke

 

Jeżeli to faktycznie spowodowane było takim a nie innym czasem życia żarówki to za chwile spali ci się druga. Trzeba było wymienić od razu dwie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Producenta auta czy żarówki
producenta zarowki :mrgreen:

W zasadzie to nie ja montowalem te zarowki, wiec albo cos spierniczyli podczas montazu, np zabrudzili albo wada zarowki...

Dobra mniejsza z tym, wymienilem na nowe, blue vision philipsa, swieca elegancko, lepiej niz oryginalne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zgłoszone w serwisie:

- opadający zagłówek

- nie dający się wyjąć zagłówek

- błędnie wskazujący wskaźnik paliwa (bardzo zapobiegliwy jest)

- odklejający się podzderzak

- źle wpasowane wewnętrzne nadkole w lewym tylnym kole

 

Do zgłoszenia w przyszłym tygodniu (z różnych powodów):

- odbarwienie lakieru na dachu

 

Pochwalę się skutkami interwencji jak odbiorę auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- błędnie wskazujący wskaźnik paliwa (bardzo zapobiegliwy jest)

Co do tego to tez mi sie wydaje ze tak jest...

Niby zbiornik ma 60l, ale jakos nie widac tego na tankowaniu...

jakis czas temu jezdzilem bez tankowania nawet jak zgasly wszystkie kreski, przejechalem jeszcze tak jakies 50-60km, zajechalem na stacje a tam o dziwo weszlo 54l i ani grama wiecej.

Juz wysuwalem "pistolet" dystrybutora tak zeby jeszcze cos dolac i nie dalo rady...

Ciekawe... wychodzi na to ze pozostalo tam ponad 6l jeszcze... co powinno wystarczyc w miescie na jakies 60-70km.

Troche to irytuje.

 

Zatem daj znac czy cos z tym zrobili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam w miarę wierzę z 60l w zbiorniku. Też raz przetrzymałem go kilkadziesiąt kilometrów (wytrzymałbym jeszcze kilkanaście ale małżonka co chwilę wpadała w panikę, że zaraz się podróż zakończy, a wysadzić nie wypadało) i wlałem 58 litrów to tzw. pierwszego odbicia (zawsze tankuję w ten sam sposób, żeby mieć jak najlepszy punkt odniesienia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche to irytuje.

A może tak ma być i to nie jest niedoróbka a celowe działanie i trzeba do tego przywyknąć :mrgreen:

Osobiście wolę być wcześniej ostrzegany niżli miałoby mi zostać 5 literków lub nagle zabraknąć a do najbliższej stacji 105 km a rezerwa tylko na 99,999l.

Auta są robione nie tylko na miasta i kraje cywilizowane gdzie CPN-ów dostatek;)

Zwłaszcza na autostradach gdzie czasem trzeb ze 100 km przelecieć bez możliwości zjazdu, zwłaszcza w PL :P

Panowie "blondynki" też mają prawo jeździć autkami :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym jednak wolał prawdziwą informację o stanie paliwa... Ot, taki kaprys. Teraz jak podaje zakłamaną, to sam ją sobie prostuję na podstawie obserwacji i wyczucia. I, zapewne, za którymś razem nie trafię w obliczeniami... A jechać na stację po 45 litrów (bo wtedy mi się zapala "rezerwa") przy 60-cio litrowym zbiorniku to mi się nie chce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z reguły w miarę zaraz po zapaleniu się rezerwy przy okazji jadę na stację. Więc na samej rezerwie jechałem może z 5 - 10 km. Wchodziło 51 - 52l. Więc rezerwa sieje z reguły panikę, bo przejedziesz jeszcze te 70km z palcem. Ale tak jak wspomniano wcześniej... nie zawsze stacje są tak rozsiane :mrgreen:

Z drugiej strony... co by szkodziło podać orientacyjną ilość paliwa liczbowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!