Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dolegliwosci. niedorobki w nowym modelu


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o niedoróbki w nowej cupe to ja o dziwo nie widzę tych o których tutaj była mowa oprócz słabych klamek w drzwiach bardzo cięzkie drzwi i pewnie niedługo pojawi się jakiś kłopot z plastikami. Ale w mojej cupecie zamomnieli na taśmie fabrycznej zamontować czujnik deszczu, kupując mysłałem że skoro nie ma oczka w szybie nagórze to pewnie nowa technologia a sprzedawca twierdził że czujnik jest więc odpuściłóem, po paru dniach stwierdziłem że go jednak na bank nie mam mam meg II w garażu i oczko ma hihi. Zaproponowali mi polubowne rozwiązanie w grniacach ok 1000zł więc zażyczłem sobie komplet opon 205 continental wartosc 1200 zł i luz bez czujnika da sie jeżdzić też. Mam zrobione 8000 km i jako generalną wadę tego auta mogę wymienić jakość położenia lakieru widoczne zacieki-choć ja miałęm stłuczke juz przy 1200 km facet we mnie dowalił wymuszając na stopie, wymieniali mi w aso prawy błotnik tył (są fotki) ale powiem tak, że jakośc lakieru po aso jest lepsza od fabrycznego. Jedyne co in minus aso - zapaskudzili mi alusy mrzawką z lakierni i szyby jakoś doczyścilem po paru miesiącach zeszło samo chyba. Oglnie autko śmiga dobrze nie skrzypi nic nie lata i nie buczy

 

[ Dodano: 2010-01-25, 23:46 ]

ps moją megi jeżdzę juz 12 miesiąc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zgłoszone w serwisie:

- źle wpasowane wewnętrzne nadkole w lewym tylnym kole

 

u mnie tez odstaje, zauważyłem tez ze przodu po prawej stronie tez jest zle wpasowane nadkole, w okolicach progu, z drugiej strony jest git. przy zimnym silniku słychać to brzęczenie podobne do tych odgłosów wydawanych przez przewody paliwowe. ktos wygrał ta walkę definytywnie z tym dźwiękiem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zostałem szczęśliwym posiadaczem drugiej już megi. Jak do tej pory raczej odczucia pozytywne. Ale mam pytanie- czasami słychać stuku z przodu,tylko jak stoję na jałowym biegu. Trudno je zlokalizować momentami jakby z spod maski, kiedy indziej z kratki nawiewu na środku. Może ktoś miał podobne objawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja mam standardowo brzeczenie podczas przyspieszania przy duzym mrozie, na razie zostawiam to i zglosze w pozniejszym terminie, jak Renault sobie z tym poradzi.

Swiatla dzienne juz aktywowalem.

Kilka razy slyszalem jeszcze brzeczenie z klimy. Macie tez tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii stuków. po 2.5 godzinnym oglądaniu serwis poprawił położenie przewodów klimatyzacji i na razie jest ok. Zobaczymy kiedy się powtórzy. Mam jeszcze jedno pytanie, czy u Was też słychać tarcie klokców przy hamowaniu? Nie ma znaczenia czy Megi stoi trochę dłużej pod domem czy jeżdże codziennie. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, słychać. Czasami mocniej, czasami mniej. Zauważyłem, że przy delikatniejszym hamowaniu bardziej je słychać. W kwestii świateł. Po podaniu argumentów, że jest to funkcja samochodu, która jest deklarowana we wszelkich materiałach promocyjnych nie zapłaciłem ani grosza <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak się podepnę do tematu narzekań.

Z ciekawych błędów w M3 , po krótkim okresie użytkowania zauważyłem poważne niedoróbki w oprogramowaniu kompa.

A mianowicie:

czasami ( już 2 razy) nie mogłem otworzyć bagażnika z pilota, po prostu zero efektów, zamknięcie , otwarcie auta nic nie pomaga, rozwiązaniem była wizyta w serwisie i podpięcie do kompa rozwiązało problem , ale dzisiaj było znowu to samo.

Troszkę denerwujące jest to , ze jak chce coś wyjąc z bagażnika, to muszę jeździć do serwisu :-( .

dziś w serwisie się nieoficjalnie dowiedziałem że ten typ tak ma i jest jakiś błąd w sofcie. Więc mogę tam być jeszcze kilka razy.

 

Drugi ciekawy błąd softu , to to że po wyłączeniu silnika , wyjęciu karty i otwarciu, a nawet zamknięciu drzwi kierowcy , (gdy podczas jazdy miałem włączoną wycieraczkę tylnej szyby) wycieraczka tylnej szyby pracuje nadal! Wszystkie inne urządzenia ( wycieraczki przednie, światła mijania , radio) się wyłączają , a wycieraczka tylnej szyby co kilkadziesiąt sekund pracuje , na szczęście do momentu zamknięcia auta pilotem <ok>

 

Trzeci błąd ( chyba) softu , to to , że zawsze jak włączę silnik , to włącza się sama klimatyzacja, ustawienie pokręteł nawiewu nie ma na to wpływu. Ja bym wolał włączać klimę jak mam na to ochotę, a nie zawsze ją wyłączać po uruchomieniu silnika.

 

Czwarty błąd softu to panikowanie że już nie ma paliwa ( wg wskaźnika) , a na stacji wchodzi ledwo 50 litrów , więc w aucie jest jeszcze ponad 8 litrów , gdy gaśnie ostatni segment wskaźnika - to przegięcie.

 

Piąty błąd dotyczy uruchamiania zimnego silnika dci, myślę że świece żarowe grzeją za krótko , lub jest błąd pomiaru temperatury ich wyniku pracy, bo rozruch zimnego silnika następuje błyskawicznie ( przy -10C po 2-3 sek) a widać że chyba za szybko , bo efektem tego jest że silnik startuje na 2-3 cylindrach i za chwile zaskakują następne. Ten problem nie występuje na ciepłym silniku , a stare dci 1,5 grzały dłużej ( nawet 10sek) i sam rozruch był "ładniejszy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zachowanie tylnej wycieraczki zauwazylem dzisiaj, hehe troche sie zdziwilem ze dziala po wyciagneiciu karty.

 

Klimatyzacaja dziala mi normalnie, nie zauwazylem nic szczegolnego. Zamykanie/otwieranie bagaznika tez. Podejrzewam, ze mozmy miec rozne wersje softu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!