Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Grzałka elektryczna w nawiewie kto posiada


Rekomendowane odpowiedzi

praktycznie po przejechaniu 300m od rozruchu silnika już z nawiewu leciało ciepełko
czyli jak ja po uruchomieniu ustawię np. 23*C i od razu leci ciepłe powietrze (słyszę cykania przekaźników) to u Ciebie tak nie ma? trzeba przejechać ileś metrów? Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No trzeba, bo aku jeszcze fabryczny i dogorywa. Na krótkich trasach sie nie doładuje do pełna, a jak wiadomo UCH jako priorytet przed grzałkami ma dbać o zapotrzebowanie na prąd dla ważniejszych rzeczy jak grzałeczki..

Jeszcze jakieś pytania i niejasności do wyjaśnienia, czy tak po prostu szukasz dziury w całym???

Inna sprawa że odpalam i jadę, a takie grzałki też potrzebują czasu by z siebie ciepło wycisnąć. Jak myślisz, długo trwa przejechanie 300m??

No i jeszcze dolicz że w tym czasie klimatrinik analizuje wszystko i ustawia bo w AUTOMACIE pracuje.

Ja u Ciebie grzeje od razy po ustawieniu temperatury to coś masz skopane, jest to nienaturalne. :D :)

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

razu leci ciepłe powietrze (słyszę cykania przekaźników)

Cykanie przekaźników to nie jest ciepłe powietrze, na to trzeba trochę czasu czyli pewien czas lub dystans. Ja mam u siebie podłączone diodki sygnalizujące pracę konkretnego przekaźnika. I one cykając niekoniecznie powodują załączenia grzałki bo cyknięcie to może oznaczać również rozłączenie zasilania. I u mnie tak jest, kilka sekund po uruchomieniu grzałka się załączy by po chwili, jeżeli nie jadę, to potrafi puścić by po kilku sekundach znowu zadziałać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem.

nie mam takich kontrolek, jeno organoleptycznie sprawdzam rano, jak dzieciaki zapinam w fotelikach - żeby zimnym nie dmuchało po przedniej szybie, to trochę ciepłego dam i od razu czuć, że jest ciepłe. a i dzieckom nosy nie zmarzną :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeno organoleptycznie sprawdzam rano, jak dzieciaki zapinam w fotelikach - żeby zimnym nie dmuchało po przedniej szybie, to trochę ciepłego dam i od razu czuć, że jest ciepłe.

Przez tyle czasu to ja już auto wyłączałem pod bankomatem oddalonym o niecałe 2 km. No i na wyświetlaczu w tym momencie już miałem 3 kreski.

Wychodzi z tego, że to "od razu" jest bardzo subiektywne...

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Zdaje się, że niektóre wersje z silnikiem 1,9 i 2,0 dci miały grzałki nurkowe. Przynajmniej w tych wersjach występują na schematach. I posiadają moduł sterujący tymi grzałkami. A czy występowały jednocześnie z grzałkami w nawiewie? Ja tego nie wiem ale myślę, że mogły być robione takie wersje wyposażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze, że na znanym portalu aukcyjnym znalazłem oryginalny blok z czterema grzałkami nurkowymi i sterownikiem do scenica II. Były też stosowane alternatory chłodzone cieczą. I w takiej kombinacji mogły być stosowane jednocześnie z grzałkami w nawiewie. Pewnie u nas to rzadkość ale całkowicie wykluczyć nie można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Odkopię trochę temat.

 

Instalację w scenicu pod grzałkę już miałem, zamontowałem grzałkę i teraz muszę aktywować clipem, ale jest problem. Dzwoniłem do warsztatu gdzie mają clipa i gość rozkłada ręce że onsię nie spotkał z czzymś takim i nie pomoże, jest ktoś ze śląska Śląska kto ogarnia temat akrywacji grzałki? Poza ASO oczywiście ;)

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!