Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Grzałka elektryczna w nawiewie kto posiada


Rekomendowane odpowiedzi

A obwód czujnika masz sprawny??? Może brak połączenia skoro po podmianie efekty identyczne????

No i zasadnicze pytania, grzałki i przekaźniki posiadasz??? Zdejmowałeś osłonę, by z lewej strony na zespół nawiewu popatrzeć???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

grzałki są bo w tamtym roku działały. Sprawdzałem organoleptycznie. Podejrzewam, że coś nie tak jest w ustawieniach UCH. Tylko nie wiem jak to sprawdzić.

 

Dodano: 09 gru 2012 - 19:05

Czy można tę grzałkę jakoś "pokazać" UCH, wprogramować, czy sobie odpuścić i kombinować przełącznik manualny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa popołudnia w garażu i udało się zakończyć projekt "grzałka" w megance. Najwięcej zabawy było z przepuszczeniem kabli przez ścianę grodziową.

Jako ciekawostkę dodam, że przekaźniki zamontowałem w skrzynce bezpieczników pod maską. Jest tam dużo miejsca i teraz nie mam problemu z cykaniem przekaźników :D Po włączeniu na komputerze leci miłe ciepełko, a prace grzałek sygnalizują diody led zamontowane w pustym gnieździe włącznika esp.

Dziękuję kolegom, którzy wcześniej walczyli z montażem grzałek i podzielili się swoją wiedzą. Polecam wszystkim takie grzałki w 1.9 dCi, komfort temperaturowy podczas ruszania z zimnym silnikiem bezcenny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy, choć nie ukrywam, że nie miałem wtedy dostępu do aparatu. Tekst na pewno powstanie, może kilka zdjęć uda się zrobić kiedyś przy okazji jakiś prac planowych (choćby czysczenie egr) kiedy trochę bebechów z pod maski wyciągam.

Edytowane przez kowaldo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz uważaj, byś z podniecenia nie zjarał za szybko akumulatora. w końcu najniższa moc grzałek to 1000W, więc to jest pikuś w porównaniu np. z ogrzewaniem tylnej szyby (240 W) + kpl. świateł (przyjmijmy ok. 150 W) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też w końcu działa nagrzewnica:):D

Mechanik włączył opcje 1000 W i jest git. Pierwsze pstryknięcie przekaźnika słychać prze włączeniu nadmuchu na 1 (nawet zimnego nadmuchu) obroty wtedy mam prawie na 1000, drugie pstryknięcie jest ok 1500. Dlaczego tak jest?? Jakie "spustoszenie" może zrobić taka nagrzewnica np akumulatorowi?? Kusi mnie włączenie opcji 1800W, ale nie wiem czy gra jest warta świeczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz alternator Bosch 150 A to śmiało włączaj. Komputer sterujący włączaniem grzałek najpierw zabezpiecza odpowiednie ładowanie akumulatora a dopiero potem przyjemności.

Ja mam altek 150 A i całą zimę jeździłem na "auto" i 22 st. C. Ani razu nie doładowywałem akumulatora a jeżdżę głównie po mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!