Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Radio mam bez BT. O tym programowaniu jakbyś mógł coś więcej (czy to samemu się robi?, ewentualny koszt). I czy kupione radio może być pierwsze z brzegu czy trzeba zwracać uwagę na numer katalogowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dostęp do Clipa. Będę też coś sprawdzał w nawigacji to przy okazji się zobaczy. Jak nie damy rady to się odezwę. A linka do przejściówki mógłbyś podesłać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Jakoś w wolnej chwili może się za to zabiorę. Ale zniechęca mnie ta cała zabawa. Prościej podłączyć się po aux (chinch-jack) smartfonem lub tabletem z dużym GB netu, odpalić jedno z setek stacji radiowych i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

Dzięki koledze Cinas wymieniłem u siebie radio na wersję poliftową (BT/USB). Niestety nie mam oryginalnej instalacji mikrofonu kończącej się w prawym słupku. Czy ktoś, kto dokładał cały kabelek, może podzielić się informacją odnośnie skomplikowania tej procedury? Mam na myśli to, czy jest sporo do zdemontowania, czy da się gdzieś go przepchnąć w okolicach podsufitki i schowka pasażera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cinas też kupilem od Ciebie cały zestaw navi i radio po lift z bt i usb . Wczesniej miałem te płaskie. Czy będzię różnica w odsłuchu muzyki ? Poprawi się odsłucj ? Te radio ma wiecej W ? 

Będę montował dopiero pod koniec sierpnia . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przestudiowaniu dokumentacji technicznej, okazało się, że we Fluence'ach wiązka mikrofonu idzie razem z wiązką oświetlenia lewym słupkiem. Niestety kostka jest wspólna. U mnie przewody mikrofonu idą do słupka do kostki, ale z jej drugiej strony już nie wychodzą. Jakieś sugestie jak dołożyć brakujące piny w takiej wtyczce? 

IMG_20170813_203335.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

Na forum jestem zarejestrowany od dawna, ale byłem do tej pory jedynie "czytaczem" i zawsze znajdowałem potrzebne mi informacje dot. mojej poprzedniej meganki.

Jednak miesiąc temu kupiłem kolejną megankę (Megane III Generation z 2013r.) i tym razem niestety nie mogę znaleźć informacji mnie interesującej.

 

Interesuje mnie wymiana radia które jest w standardzie (fotka poniżej) na jakiekolwiek z BT i działającym zewnętrznym wyświetlaczem w desce (może navi?)

Czy jest to możliwe? Auto nie ma wbudowanego wyświetlacza pod "daszkiem" a jedynie dwie kontrolki - pasów i poduszki pasażera.

 

Pozdrawiam

Grzesiek
 

 

 

AGC-1220RF-A_2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cinas,

Dzięki za szybką odpowiedź.

Zrobiłem przeszukanie na znanym portalu aukcyjnym i wydaje mi się, że znalazłem coś odpowiedniego (wklejam zdjęcie)

Jednak takich odbiorników jest niewiele. Większy wybór jest w modelach przeznaczonych do Megane.

 

Chętnie wymieniłbym panel osłaniający radio i klimę i zainteresował się takimi właśnie radiami.

Nie mam karty, tylko kluczyk, więc pozostaje sprawa gniazda na kartę i przycisk Start na panelu, ale to jest szczegół.

 

Najbardziej niepokoi mnie "kabelkologia i kodowanie" :-)

 

Radio i daszek  już wyciągałem i wiem że kostki w radiu są inne niż w pozostałych modelach, a to co jest w miejscu wyświetlacza nie ma praktycznie nic z elektryki (jedna kostka 8 pin z kilkoma przewodami) więc przeróbka wiąże się chyba z koniecznością pociągnięcia dosyć dużej ilości kabli?

Pytanie:

Który model radia i wyświetlacza najłatwiej będzie dostosować (nie zależy mi na nawigacji ani USB)? A może przy takich przeróbkach nie ma to znaczenia?

Może posiadasz Takie zestawy?

Może istnieje możliwość dorobienia przejściówek i dodatkowej wiązki bez konieczności cięcia instalacji?

 

 

 

 

radio master.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!