Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Sprzedający twierdzi, że napis pokazuje się po włożeniu karty. Za chwilę zastępuje go normalny że stacjami itd. Czy tak być powinno? 

Czy taka wymiana to tylko przełożenie wtyczek z jednego do drugiego wyświetlacza oraz radia i wszystko śmiga? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co znaczy do zrobienia ekran? 

Przepraszam, ale wolę się upewnić, nie chcę kupować czegoś do naprawy

Swoją drogą Cinas, jeśli masz przypadkiem na podorędziu taki zestaw, radio z usb i odpowiedni wyświetlacz to byłbym zainteresowany, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie pilota wymieniłem radio na z BT i USB  po raz drugi pierwsze było od modelu z navi i oczywiście nie mogłem ustawić godziny ( standard ) i ten pilot 20191108_194340.thumb.jpg.8da072c106cd4e1d7d415c8732d287c1.jpg

Oryginalny od początku obsługiwał radio jak i telefon wszystko było cacy działało także OK na rolce . Wymieniłem znowu radio ale teraz już takie jak powinno być czyli mam możliwość ustawienia godziny ale pilot nie obsługuje OK na rolce jak wejdę w menu nie działa rolka i nie mogę wejść w funkcje telefonu.  Oby dwa radia miały tą samą wersję oprogramowania  3.1.0.27 . Czy muszę wymienić pilota na takiego

 20191108_194145.thumb.jpg.2b82876c97fc1327cc9b152cce047d1b.jpg

Nr 255529492R i czy ten będzie dobry.  Będzie obsługiwał telefon i rolke razem z OK ? Proszę o pomoc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jaka cholera że oby dwa radia ten sam Soft jeden pilot a radio z samochodu gdzie była  navi było ok a radio z samochodu gdzie nie bylo navi  pilot  nie  obsługuje telefonu i rolka brak ok . 

 

 

A z innej beczki . Jak bym chciał innego sprawdzić jak się wymienia pilota.  Dużo roboty gdzie odkręcić ?

Edytowane przez Mislaw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ponownie.

Panowie, wcześniej miałem Megane 3 z 2008r. i miałem radio czarne bez bluetooth wymieniłem je na srebrne z wystającym pokrętem bez USB ale z bluetooth. Ani jednego problemu nie było z rozmowami i z nadawaniem muzyki z telefonu na samochód przez bluetooth.

Teraz mam Megane 3 z 2011r. i ta sama historia, było to najprostsze radio i wymieniłem na takie z bluetooth ale bez USB. Tylko taka jest różnica że nie idzie w ogóle puszczać muzyki przez bluetooth. Widać na telefonie że muzyka leci ale nic nie leci z głośników auta. To samo się tyczy z wyświetlaczem w poprzedniej pokazywał mi tytuły piosenek a w tym  nic. Wyświetlacz jest założony ten bez guzików.

Proszę pomóżcie mi co jest nie tak.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cinas

Witam

Czy jak bym wysłał do Ciebie wyświetlacz nawigacji to zaprogramujesz go pod ustawienia BT.

Zamontowałem już wszystko, ale niestety w Krakowie nikt nie potrafi ogarnąć tego programowania.

Jak da rade to proszę o dane gdzie mam wysłać , moja wiadomość do ciebie na PW nie chcą wychodzić

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mislaw

Odkręć te wie śruby o których pisałeś, następnie należy rozebrać doł z górą są tam zatrzaski, najlepiej czymś plastikowym.

jak już rozbierzesz to pilota wymienia się prosto, jedna śrubka i wypinasz , póżniej w odwrotnej kolejności składasz.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, tak jak Lukrasi wymieniłem czarne bez bt na srebrne z bt. Albo mi się wydaje, albo dźwięk radia ciut gorszy. Łączy się z telefonem bez problemu, Spotify na wyświetlaczu nie widać ale gra. Problem stanowi cd, nic nie przyjmuje. Próbowałam mp3 jak i oryginalne audio, chwilę mieli i wypluwa, czasami potem nie chce przyjąć następnej płyty. Wyrzuca błąd cd, raz nawet "bateria rozladowana", tego to już w ogóle nie pojmuję. Czy ja coś nawywijałem, czy radio jest do bani? 

IMG_20191115_092241.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!