Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Światła do jazdy dziennej


Rekomendowane odpowiedzi

Wiem,że mają "automat" i można podłączyć prościej - lubię utrudniać sobie życie :mrgreen:

Robię codziennie krótkie odcinki i po to między innymi montuję DRL aby odciążyć AKU.

Ten "automat" podłączony bezpośrednio do niego na pewno wprowadza jakieś dodatkowe obciążenie do instalacji, dlatego chcę "+ po zapłonie".

 

Wracając do pytania, czy te połączenia są poprawne do Ph2 ?

 

CM (złącze 6-ścieżkowe) CZARNE

- styk 1 (+ po zapłonie zabezpieczony bezpiecznikiem)

- styk 3 (masa elektroniczna przedniej podłużnicy z lewej strony)

AN (złącze 8-ścieżkowe) BRĄZOWE

- styk 1 lub 5 (+ Światła pozycyjnego prawego/lewego zabezpieczony)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie jestem pewien czy mając "automat"i jego plus mając podłączyć PROSTO do aku, możemy ten sam plus podłączyć do plusa po zapłonie. Nie wiem czy dla automatu jest to obojętne. Ale może się mylę.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robię codziennie krótkie odcinki i po to między innymi montuję DRL aby odciążyć AKU.

Ten "automat" podłączony bezpośrednio do niego na pewno wprowadza jakieś dodatkowe obciążenie do instalacji, dlatego chcę "+ po zapłonie".

 

Wracając do pytania, czy te połączenia są poprawne do Ph2

Prąd pobierany przez automat to parę miliamperów i jest kompletnie pomijalny.

Nie wnikam w Twoje kombinacje, pamiętaj jedynie, że automat działa na zasadzie wzrostu/skoku napięcia w instalacji po uruchomieniu auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyłem jak planowałem, sterownik fajnie mieści się w puszcze z bezpiecznikami.

Instalacja wygląda jak fabryczna, światła działają jak trzeba. <ok>

Jedyne do czego bym się przyczepił z tego zestawu NARV-y to opaski zaciskowe i otulina na przewody zasilające.

Przy około 15 stopniach w garażu połowa opasek pękła zanim zdążyłem założyć je na przewód, otulina jest sztywna i ciężko ją wyprostować. <czerwona>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Stosowanie układu obniżającego moc świecenia żarówek drogowych jest nielegalne ze względu na brak odpowiedniej homologacji na szkle lampy...

a jakby tak "nadrukować" sobie odpowiednią homologację ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Stosowanie układu obniżającego moc świecenia żarówek drogowych jest nielegalne ze względu na brak odpowiedniej homologacji na szkle lampy...

a jakby tak "nadrukować" sobie odpowiednią homologację ???

A co powiesz o SIII który ma oznaczenie RL na lampie mimo iż nie posiada wbudowanycvh żarówek do świateł dziennych ( mejsce na żarówki jest zaślepione ), obniżam moc żarówek i jest OK bo mam RL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Stosowanie układu obniżającego moc świecenia żarówek drogowych jest nielegalne ze względu na brak odpowiedniej homologacji na szkle lampy...

a jakby tak "nadrukować" sobie odpowiednią homologację ???

no comment <dobani> <dobani> <dobani>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Cześć. Odświeżę temat bo mam pewien problem który prześladuję mnie już od września tamtego roku. Otóż zamontowałem w swojej Megane światłą do jazdy dziennej Osram Px-4. Podłączenie tak jak jest tutaj opisywane na forum do skrzynki bezpieczników, a gasną po zapaleniu mijania ponieważ na pozycyjnych był jakiś problem i za bardzo spadało napięcie.

A co do problemu to mam zamontowane nieoryginalne radio Kenwood KDC 161UB i przez dzienne mam straszne zakłócenia, szumy i mogę słuchać tylko RMF i Radio Zet. Mieszkam poza miastem co dodatkowo nasila problem i już nie wiem co robić. Częściej słucham muzyki z pendrivea, ale radio też by się przydało.

Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł jak można by ten problem rozwiązać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz przeanalizować samo podłączenie coś tam jest nie halo.Ja mam założone zwykłe chińczyki za 50 pln.i nie mam żadnych zakłóceń {+zasilania podłączony jest do pinu 1 złącza CM plus 12V po zapłonie zabezpieczony bezpiecznikiem 17 7,5A AP43, minus do aku oraz trzeci przewód do +świateł pozycyjnych { wyłączenie świateł dziennych po włączeniu świateł pozycyjnych})

Edytowane przez pit-men
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak samo podłączone jak Ty i również mam bezpiecznik, ale już nie pamiętam jaki. Podłączenie wydaje mi się że jest prawidłowe, nie ma żadnych uszkodzeń na kablach więc nie mam pojęcia w czym tkwi problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!