Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Światła do jazdy dziennej


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Witam użytkowników renault scenic II i grand scenic II.

Mam taki problem... Przeczytałem dziesiątki postów na temat podłączania świateł dziennych w scenicu II ale nigdzie konkretnie nie jest opisane do czego podłączyć przewód plusowy po stacyjce pod maską i najlepiej tak, by światła dzienne zapalały się dopiero po uruchomieniu silnika... Za rady i zdjęcia podłączenia będę bardzo wdzięczny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było w temacie o dziennych do megane II, jak masz dzienne na trzy kabelki to wszystkie niezbędne kable znajdziesz w skrzynce UPC obok akumulatora. Samo podłączenie wygląda tak:

 

+ po zapłonie - złącze PPH2 11pin

+ postojówek - złącze PPA 2pin

- złącze PPH1 3pin, lub bezpośrednio z akumulatora.

 

jest też druga prostsza opcja bez cięcia kabli, także powinna działać:

kupujesz dwie sztuki czegoś takiego:

http://allegro.pl/bypass-bajpas-mini-dodatkowy-bezpiecznik-minival-i5683565532.html

 

wpinasz bypass w miejsca bezpieczników zaznaczonych na zdjęciu i masz od razu wyprowadzone:

plus po zapłonie z bezpiecznika skrzyni automatycznej (oznaczony na czerwono)

plus postojówek z bezpiecznika prawej postojówki (oznaczony na zielono)

minus bierzesz tak jak poprzednio z akumulatora lub ze złącza PPH1 3pin

post-42882-0-69093900-1491648165_thumb.png

Edytowane przez zajchow
  • +1 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeżeli ktoś posiada auto starsze niż 2009 rok, to można podłączyć sterujący pod światłą mijania. Ja tak mam i jeżeli jest szarawo, to włączam razem LEDowe postojówki, fajnie to wygląda i dodatkowo doświetlam tył. A autach po 2009 niestety dzienne nie mogą się świecić razem z oswietleniem tablicy bla bla bla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...

Wiem że temat wałkowany ale właśnie natrafiłem na takiego kwiatka.

 

http://allegro.pl/madre-swiatla-dzienne-modul-drl-homologacja-deluxe-i7048039089.html

 

Fejk czy ktoś zalegalizował?

 

Już łapie, homologacja jest tylko na sam moduł. Jeśli reflektor nie ma wybitej homologacji na dzienne RL to i tak zgodnie z przepisami montowanie nie legalne.

Edytowane przez skorczi
dodatkowe informacje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"- Na 100km oszczędzasz ok 1 Litr paliwa gdyż alternator ma 90% lżej. - to 1.5.dci będzie paliło pewnie 2l/100km :-D
Ogólnie to ja nie wiem co ludzie mają z tymi dziennymi, jedyną oszczędność jaką widzę to na żarówkach H7 lub xenon bo się wolniej zużyją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Homologoacja faktycznie jest polska, robiona przez ITS. Szkoda, że nie widać reszty strony, bo poniżej są wazne zapisy, m.in. do kiedy ten dokument jest ważny

 

2) Homologacja jest na moduł, nie na lampy. W opisie homologacyjnym być może jest informacja, że jest to dopuszczone do stosowania z fabrycznymi  lampami i nie ma potrzeby, by lampy były specjalnie homologowane. Wtedy wszystko mogło by być OK

 

3) U mnie na polskiej produkcji lampach do jazdy w dzień (produkcja WAŚ) jest napis E20 xxx RL. Pełna homologacja do moich lamp jest dostępna tutaj:
http://new.was.eu/download/Nr_kat_706.pdf

Widać wszystko w zapisach.

 

4) Opis aukcji wyjątkowo szpetny - nachalne wciskanie klientowi rzekomo legalnego przedmiotu. Profesjonaliści tak nie robią ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!