Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Światła do jazdy dziennej


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Witam użytkowników renault scenic II i grand scenic II.

Mam taki problem... Przeczytałem dziesiątki postów na temat podłączania świateł dziennych w scenicu II ale nigdzie konkretnie nie jest opisane do czego podłączyć przewód plusowy po stacyjce pod maską i najlepiej tak, by światła dzienne zapalały się dopiero po uruchomieniu silnika... Za rady i zdjęcia podłączenia będę bardzo wdzięczny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było w temacie o dziennych do megane II, jak masz dzienne na trzy kabelki to wszystkie niezbędne kable znajdziesz w skrzynce UPC obok akumulatora. Samo podłączenie wygląda tak:

 

+ po zapłonie - złącze PPH2 11pin

+ postojówek - złącze PPA 2pin

- złącze PPH1 3pin, lub bezpośrednio z akumulatora.

 

jest też druga prostsza opcja bez cięcia kabli, także powinna działać:

kupujesz dwie sztuki czegoś takiego:

http://allegro.pl/bypass-bajpas-mini-dodatkowy-bezpiecznik-minival-i5683565532.html

 

wpinasz bypass w miejsca bezpieczników zaznaczonych na zdjęciu i masz od razu wyprowadzone:

plus po zapłonie z bezpiecznika skrzyni automatycznej (oznaczony na czerwono)

plus postojówek z bezpiecznika prawej postojówki (oznaczony na zielono)

minus bierzesz tak jak poprzednio z akumulatora lub ze złącza PPH1 3pin

post-42882-0-69093900-1491648165_thumb.png

Edytowane przez zajchow
  • +1 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeżeli ktoś posiada auto starsze niż 2009 rok, to można podłączyć sterujący pod światłą mijania. Ja tak mam i jeżeli jest szarawo, to włączam razem LEDowe postojówki, fajnie to wygląda i dodatkowo doświetlam tył. A autach po 2009 niestety dzienne nie mogą się świecić razem z oswietleniem tablicy bla bla bla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...

Wiem że temat wałkowany ale właśnie natrafiłem na takiego kwiatka.

 

http://allegro.pl/madre-swiatla-dzienne-modul-drl-homologacja-deluxe-i7048039089.html

 

Fejk czy ktoś zalegalizował?

 

Już łapie, homologacja jest tylko na sam moduł. Jeśli reflektor nie ma wybitej homologacji na dzienne RL to i tak zgodnie z przepisami montowanie nie legalne.

Edytowane przez skorczi
dodatkowe informacje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"- Na 100km oszczędzasz ok 1 Litr paliwa gdyż alternator ma 90% lżej. - to 1.5.dci będzie paliło pewnie 2l/100km :-D
Ogólnie to ja nie wiem co ludzie mają z tymi dziennymi, jedyną oszczędność jaką widzę to na żarówkach H7 lub xenon bo się wolniej zużyją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Homologoacja faktycznie jest polska, robiona przez ITS. Szkoda, że nie widać reszty strony, bo poniżej są wazne zapisy, m.in. do kiedy ten dokument jest ważny

 

2) Homologacja jest na moduł, nie na lampy. W opisie homologacyjnym być może jest informacja, że jest to dopuszczone do stosowania z fabrycznymi  lampami i nie ma potrzeby, by lampy były specjalnie homologowane. Wtedy wszystko mogło by być OK

 

3) U mnie na polskiej produkcji lampach do jazdy w dzień (produkcja WAŚ) jest napis E20 xxx RL. Pełna homologacja do moich lamp jest dostępna tutaj:
http://new.was.eu/download/Nr_kat_706.pdf

Widać wszystko w zapisach.

 

4) Opis aukcji wyjątkowo szpetny - nachalne wciskanie klientowi rzekomo legalnego przedmiotu. Profesjonaliści tak nie robią ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!