Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Tydzień darmowej dostawy do paczkomatu na Alle... więc nic tylko kupować takie rzeczy :-) Jakby ktoś szukał to najtańsza oferta po uwzględnieniu darmowej dostawy do paczkomatu. Ja właśnie skorzystałem bo te oryginalne korytka nie nadają się na nadchodzącą zimę, a wszystkie tańsze powodują ból głowy od zapachu przez pół roku jak nie lepiej od wsadzenia ich do auta.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stopery nie pasują idealnie i trzeba lekko przerobić. Jest już o tym mowa w wątku. Jeśli chodzi o HB i kombi to tak, będą to te same dywaniki.

2017-11-27 dywaniki od Rezaw-Plast faktycznie nie śmierdzą. Nawet delikatnie i ładnie pachną :-)

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Podłączam się pod temat. Moje aktualne oryginalne, chyba od nowości dywaniki, kończą swój żywot (szczególnie kierowcy i pasażera). Welurowe odrzucam, miałem w poprzednim aucie i są beznadziejne. Czytając ten temat nie zrozumiałem 2 rzeczy:

1. czy trzeba przerabiać dywaniki od rezaw-plast, żeby weszły w te dwa bolce w podłodze kierowcy?

2. czy tylne dywaniki są za małe do wersji kombi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, pbet napisał:

@maciejmacku jak wpadniesz do mnie to Ci dam przymierzyć 

A może chociaż zrobisz fotki jak wyglądają dopasowane w aucie? :-D Na której aukcji kupowałeś?

Edytowane przez maciejmacku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm... @konwil ma już zamontowane. Konrad, cykniesz fotki?

@maciejmacku tej aukcji już nie ma, a cena skoczyła o 2 zł u tego sprzedawcy: Link

A tak swoją drogą to myślę, że jakbym je wsadził do auta to nie robiłbym dziur na stopery żeby nie utracić szczelności dywaników.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, pbet napisał:

A tak swoją drogą to myślę, że jakbym je wsadził do auta to nie robiłbym dziur na stopery żeby nie utracić szczelności dywaników.

 

A czy na dywaniku kierowcy są te miejsca na bolce, które wychodzą z podłogi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca jest to Plug&Play co widać na porównaniu:

image.thumb.png.5c35665ca3b92d2a63972f999a277146.png

i w komentarzu dodanym przez @konwil (podkreśliłem najważniejsze):

Dnia 5.10.2017 o 08:44, konwil napisał:

W kwestii stoperów: ma je tylko dywanik kierowcy, trzeba wyciąć nożem i najlepiej wyciąć tylko jeden (lewy), bo prawy jest na granicy i blisko rantu, ale da się to zrobić, z tym że tam nie ma przygotowanego miejsca. Z wycięciem otworu w miejscu, gdzie jest to sugerowane nie ma problemu i idealnie pasuje, i blokuje dywanik tak jak trzeba. Do dywaników jest dołączony zestaw, chyba 4-ech, stoperów i da się je zamontować na fabrycznych bolcach, a właściwie bolcu. Można też wkręcić plastikowymi wkrętami do wykładziny, ale wydaje mi się do lekko głupie - trzeba zrobić dziury w wyłożeniu podłogi. Dywanik pasażera trzyma się idealnie.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najładniejsze są welurowe, ale miałem w poprzednim aucie i szybko je zajechałem, bo u mnie głównie jazda po mieście. Te co mi wysłałeś: czy nie będzie problemu z dywanikiem od kierowcy jeśli nie ma stoperów? Nie będzie leżał wyżej na tych bolcach w podłodze i nie będzie "latać"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, maciejmacku napisał:

Te co mi wysłałeś: czy nie będzie problemu z dywanikiem od kierowcy jeśli nie ma stoperów?

Mówisz o Rezaw?

Przed chwilą, maciejmacku napisał:

Nie będzie leżał wyżej na tych bolcach w podłodze

Będzie ale to milimetry.

Przed chwilą, maciejmacku napisał:

nie będzie "latać"?

Może ale nie powinien. W służbowym aucie mam byle jaki dywanik gumowy nałożony na welur, nie przymocowany w żaden sposób i nic mi się nie przesuwa. Dywaniki od Rezaw ponoć są mega antypoślizgowe więc też nie powinno. Do sprawdzenia. Jak większego śniegu w tym roku nie będzie to moje przeleżą spokojnie w piwnicy bo fabryczne mi się podobają i nie będę ich zmieniał jeśli śnieg nie nadejdzie. W MII miałem dywaniki gumowe niefabryczne zamiast welurów i też nie były wpięte w stopery. Raz na jakiś czas musiałem poprawić, nic poza tym.

6 minut temu, maciejmacku napisał:

Najładniejsze są welurowe, ale miałem w poprzednim aucie i szybko je zajechałem, bo u mnie głównie jazda po mieście.

Raz, że się przecierają, a dwa że są fajne ale tylko jak jest sucho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!