Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Terkotanie w zakresie 2200-3000


pataps

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Tak jak pisałem wymieniłem cały rozrząd, pompe oleju + cały osprzęt z tym związany (łańcuch pompy oleju, koło zębate, uszczelniacz koła pasowego), dodatkowo wszystkie filtry i olej w silniku. Wszystkie części oem Renault, całość wyszła mnie (same części, bez robocizny) 1950 zł. 

Cisza była przez jakieś 2000 kilometrów, a teraz jest znów terkotanie, wściekły jestem i mam dość tego auta, myślę już o sprzedaży. Auto ma cztery lata i 65tys przebiegu. Jak żyć :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć ja mam przejechanie 76 tyś km w 3 lata i 3 miesiące, jedyne co się stało to uszczelka pod termostatem poszła i ubywa płynu chłodniczego w zawrotnym tępie, auto dalej na gwarancji już robią po 80 tyś km robię chipa może autko będzie lepiej jeździło. Może jak byś zrobił chipa to autko by się lepiej sprawowało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, shine napisał:

Cisza była przez jakieś 2000 kilometrów, a teraz jest znów terkotanie, wściekły jestem i mam dość tego auta, myślę już o sprzedaży. Auto ma cztery lata i 65tys przebiegu. Jak żyć :(

Czekaj, czekaj ale przecież powinieneś mieć dwa lata gwarancji na tę wymianę i same części?

Nie zmienia to faktu, że frustrujacja na maksa :-(

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to Hyiundai albo Kia, ja już chyba nie wrócę do Renault, ale się okaże jak moja Megi będzie jeździła, będę użytkował jak najdłużej jak będzie mnie zawodzić to do żyda pójdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było kupić megi 1.6 w benzynie. Muł, głośny, niedopracowany ale bezproblemowy nie licząc kzfr. Też zastanawiałem się nad Tce ale zrezygnowałem z bardzo pragmatycznego powodu - nie współpracuje z lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak piszesz ale są też dobre strony tego silnika :-) Zauważyłem, że z cennika toyoty auris zniknął uturbiony silnik 1.2. Ciekawe dlaczego?

Edytowane przez mich64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, mich64 napisał:

Zauważyłem, że z cennika toyoty auris zniknął uturbiony silnik 1.2. Ciekawe dlaczego?

 

Bo był chyba droższy i słabszy od bardzo dobrego silnika 132KM bez turbo...

Za wysoka cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hyundai ma interesujący silnik 1,4 140 KM w turbinie spalanie jak przy 1,2 Tce przy czym obroty dużo niższe przy prędkościach autostradowych ale Hyundai w automacie 7 biegów. Widać że Korea już dogoniła EU w szczególności kiedy mówią ze Hyundai i30N pokonał w testach VW Golfa GTI hehehe. Pan wykupiony przez Koreańczyków ( Niemiec) który w BMW robił M-ki narobił  zamieszania (np. Stinger) i chyba się na tym nie skończy. Szkoda tylko że ceny podobne jak u konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że coś źle poskłdane albo beznadziejna pompa która to jest w tym wszystkim winna.Jest na to wszystko przecież gwarancja,robotę chyba zlecałeś gdzieś w warsztacie nie z pierwszej łapanki?no i części najlepiej to też niech warsztat kupuje,bo później będzie przepychanka.Sprawdź jakie ciśnienie oleju jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

No i problem wrócił u mnie. Przy 40000 na gwarancji miałem wymieniony rozrząd i pompę.

Teraz mam przebieg 70000 i znowu terkocze.

ASO się wypięło i mówi żeby obserwować problem :-)

Auto nie ma 4 lat ale ze względu na przebieg nie ma gwarancji.

Wymiana rozrządu była w październiku 2016 - czy w związku z tym mam szanse ugrać coś z tytułu rękojmi po ostatniej naprawie?

Może jest jakiś ogarnięty serwis, który umie coś zaradzić oprócz bezsensownej wymiany części?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia ‎06‎.‎06‎.‎2018 o 00:08, johnrambo napisał:

No i problem wrócił u mnie. Przy 40000 na gwarancji miałem wymieniony rozrząd i pompę.

Teraz mam przebieg 70000 i znowu terkocze.

ASO się wypięło i mówi żeby obserwować problem :-)

Auto nie ma 4 lat ale ze względu na przebieg nie ma gwarancji.

Wymiana rozrządu była w październiku 2016 - czy w związku z tym mam szanse ugrać coś z tytułu rękojmi po ostatniej naprawie?

Może jest jakiś ogarnięty serwis, który umie coś zaradzić oprócz bezsensownej wymiany części?

Oczywiście że masz szanse na ugranie, jeżeli dzwięki wydaje znowu rozrząd lub pompa to korzystaj z prawa do 24msc gwarancji lub rękojmi - wybór należy do Ciebie.

Chyba że po naprawie ASO dało jakieś kwity do podpisania w których była informacja o 12msc gwarancji - wtedy zostaje ci tylko rękojmia.

 

A przede wszystkim to pisz od razu do Renault Polska. Niech się wypowiedzą.

 

M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!