Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Terkotanie w zakresie 2200-3000


pataps

Rekomendowane odpowiedzi

W laguna 2 po włożeniu karty w czytnik w ASO wyskakiwala pełna historia serwisów auta. Wszystkie części wymieniane na gwarancji zostały mi pokazane w komputerze. 

 

Podobnie w obecnej megane. Wszystko jest zapisane w bazach Reno. Widać jak na dłoni i nie ma problemu żeby Ci to wydrukowali ale po co zbierac w obcych czasach makulaturę. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bazie tak, na karcie raczej nie. Pewnie karta służy za klucz autoryzacyjny do bazy Reno ale raczej na pewno nie są to dane umieszczone na karcie i nie da się ich odczytać poza ASO np. clipem. To samo uzyskasz prezentując w ASO dowód rejestracyjny. Ja tam wolę mieć wszystko w segregatorze i na papierze wg stanu na dzień wykonania czynności. Zawsze mogę do tego wrócić, a nie specjalnie fatygować się do ASO szczególnie, że przyjmują gdy ja też pracuję, a branie wolnego dla takiej pierdoły to dla mnie strata czasu i pieniędzy. Do tego wątpię żeby Reno przy przeglądzie robiło pomiar amortyzatorów i hamulców jak na załączonym obrazku z Toyoty. W moim ASO nie mają do tego sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, wiecie co mi powiedzieli w serwisie po zgłoszeniu że mi płynu chłodzącego ubywa... po 2,5 roku z max spadło do min. Powiedzieli że to normalne to ja się pytam czy płyn nie powinienem być cały czas, w końcu to układ zamknięty, ale serwis twierdzi że dolewają we wszystkich modelach bo płyn chłodzący odparowuje...

Co wy na to jaka jest wasza opinie na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli  brak  wycieków,  auto  nowe,  mały  przebieg , to  mechanik  opowiada  głupoty .

Wg. mnie  mikropęknięcia  uszczelki  pod  głowicą ,  konieczność  jej  wymiany .  Zobacz ; Problem z ubywającym płynem chłodniczym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto od nowości, mam przejechane 67 tyś/km, od stycznia 2015 do dziś mieliśmy upały w Polsce, ale tak jak mówicie jak może wyparować płyn chłodniczy no raczej przez korek nie wyleci, auto nie katuje i raczej jeżdżę spokojnie. Ale serwis cały czas odsyła mnie z kwitkiem uporczywie zostają przy swoim.

Jak zmusić ich tego żeby sprawdzili układ? może pojechać do innego serwisu? zadzwonię do innych serwisów i się dowiem jak coś to napiszę co inni mówili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radziłbym  nie  jeździć,  bo można sobie  narobić  bigosu. Ciecz  to  medium  nie  ściśliwe . Jeżeli  jesteś  niezadowolony  z  jakości obsługi  w   tej  stacji ,  to  trzeba  ją  jak  najszybciej  zmienić , napisać  o  niej  na forum.   Trzeba  rozmawiać  z  właścicielem , kierownikiem, mistrzem  a   nie  mechanikiem.   Zażądaj   wymiany  uszczelki  pod  głowicą  i  dogadaj  szczegóły  

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacje z Renault w trójmieście z dwuch serwisów że jest to normalne ze płyn odparowuje, warszawa mówi to samo, niezależny warsztat który się specjalizuje we francuzach tez mówi że przy takim przebiegu i takim czasie to jest normalne czyli  głowa spokojna. Jak na razie samochód jeszcze na gwarancji pojeżdżę i zobaczymy do końca gwarancji zostało mi 13 tyś/km 

Edytowane przez darekgt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym obserwował przez jakieś 500km, czy nadal ubywa, jeśli nie to moim zdaniem wszystko w porządku. W każdym aucie jakie miałem poziom po jakimś czasie na zimnym silniku (rano) zawsze był trochę poniżej Minimum i tak się utrzymywał. Z autami nie było problemu, uszczelki nie strzeliły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę obserwował, jak na razie nic się złego w aucie nie dzieje, po za tym nieszczęsnym kangurem z rana na zimnym silniku, i mam wrażenie że przy ruszeniu zaraz po odpaleniu na zimnym silniku autko jest słabe na 1 biegu, oczywiście jak codziennie nie piłuje auta żeby się szybko rozgrzał, zawsze jadę na spokojnie i biegi zmieniam max na zimnym silniku około 2300 obr/min, po rozgrzaniu silnika biegi zmieniam przy koło 2500 obr/min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!