Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Uszczelka pod głowicą do wymiany


scarza

Rekomendowane odpowiedzi

Tego niestety nie potrafię wyjaśnić... mój przez te przygody też z lekka zabrudził zbiorniczek, po czyszczeniu i naprawię w.w rzeczy czyściutko. Wcześniej miałem Signumkę CDTI i też miała z lekka trochę oleju w zbiorniczku, w ojca sprinterze też zauważyłem z lekka przybrudzony, ale auta jeżdżą i nic się nie dzieje. Nie wiem być może jeśli chodzi o tamte 2 auta to mogło nawalić coś czego w silniku benzynowym nie ma ( jak np chlodniczka oleju która np w sprinterze była wymieniana) co do benzyny to tak jak mówię mój z lekka też był taki ni to taki jakby się skraplał ten płyn w zbiorniczku ni to co. Takie kółeczka brudnę na górnej części zbiorniczka. Wymiana płynów czyszczenie układu zbiorniczka, 11,5k za mna od tego czasu i idealnie czysto także nie wiem.. wróżyć nie chcę ani zapewniać, że to nie UPG, w moim przypadku okazało się, że święta uszczelka pod głowicą jest ok czego i wszystkim życzę bo to nie tania zabawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W prawidłowo funkcjonującym układzie chłodzenia nie ma prawa być oleju !

Mogą to być pozostałości po wcześniejszym remoncie, ściąganiu głowicy, wyminie UPG itp ...

Edytowane przez witman
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciężko mi stwierdzić, ponieważ dopiero przed wczoraj zlokalizowałem że ubył płyn. Dolałem dzisiaj 600 ml i sprawdzę pod wieczór ile ubyło. Typowych objawów UPG nie ma, ale wiem, że to nie świadczy o niczym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Cześć Witman,

Pytanie mam, zbliża mi się 100 tyś/km przebiegu chcę wymienić rozrząd co byś polecił zrobić czy wymieniać jakieś dodatkowe części może łańcuch bo od czasu do czasu go słyszę przez nie umiejętną zmianę biegu czyli więcej gazu i puszczenie za szybko sprzęgła, czasem przy gwałtownym przyśpieszeniu słyszę czasem (ale nie notorycznie) jak grzechocze mi pod maską.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dotyczące rozgrzewania silnika. W Megane 3 mamy dwa poziomy kontrolki temperatury płynu chłodniczego. Wiecie może jakie są wartości w stopniach Celsjusza przy pierwszej małej kresce oraz przy pełnym wskaźniku? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pełna profeska :) Pytałem z ciekawości, ale dziękuję za szybką odpowiedź! Czyli lepiej poczekać z ostrzejszą jazdą do pełnego rozgrzania, bo 42-43*C to nie za dużo.

Edytowane przez maciejmacku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!