Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nawigacja w R-Link 2


Rekomendowane odpowiedzi

Akurat nie o przywrócenie temp mi chodzi, bo nikt ci nie kazał grzebać w trybie deweloperskim, tylko o inne podstawowe rzeczy o które się ludzie pytają typu zmiana głosu, wyświetlanie poi, preferencje trasy itp. A poza tym jest odrębny temat dot. trybu dew.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Dnia 31.10.2018 o 09:05, kolaboss napisał:

A to ok bo Stadion Śląski pokazuje. Myślałem że tak jak w normalnej navi wszystkie budynki.

lubowitz78 chodzi ci o głos czy regulację głosu?

Chodzi mi o to czy można zmienić ten babski głos z nawigacji-a jak nie to jak go wyłączyć bo działa mi na nerwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dzisiaj R-Link w samochodzie powiedział mi, że jest dostępna aktualizacja do R-Link!

Wtykam pena z samochodu do kompa, a R-Link Toolbox mówi mi, ze mam aktualizację Mapa Europa V2017.12, którą zainstalowałem w październiku.

Wchodzę na MYRenault i tam nie ma żadnych aktualizacji.

WTF :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie to samo. Pokazuje mi aktualizację map w R-Link na komputerze a mam ją zainstalowaną. A wczoraj też wyskoczyło mi powiadomienie o aktualizacji w samochodzie a nic nowego nie ma. 

Chyba serwery reno mają nieźle namieszane. 

Wchodzę na: https://easyconnect.renault.pl/software-upgrade/r-link2 . 

Pokazuje mi aktualizację po VIN, instaluje na pendrive wersja .960

Podłączam do samochodu, samochód informuje, że mam nowszą wersje oprogramowania. Sprawdzam .966

Bzdury mają i bałagan na serwerze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@yod wiem jak się robi aktualizację map i samego r-linka.

Po prostu na wyświetlaczu r-linka pojawiło się powiadomienie o treści: "Dostępna jest aktualizacja R-Link!" i dalej (mniej więcej): weź se pendrajwa i udaj się z nim do toolboxa aby pobrać aktualizację.

Tak też uczyniłem i w toolboxie pokazała mi się aktualizacja map, którą zrobiłem już 16 października

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajmy w żadną ze stron. 

Kupując auto wiedziałeś, że nie ma w nim AA. Czy handlowiec obiecywał, że będzie? Jeśli tak - to masz rację. 

Jeśli nie - to dlaczego oszukali? Nie ma kompatybilności wstecznej. Nie przypominam sobie żadnego auta, które wyjechało z fabryki z założenia bez funkcjonalności, bez licencji, dostało te funkcje w późniejszym czasie. Tak samo było w Oplu, gdzie w mokce nie było AA, a w X było AA. A system ten sam Navi950. 

Nie bronie reno, sam np. chciałbym sobie dołożyć grzane fotele - a nie mogę bo gwarancja itd. Ale reno też porusza się w jakiś realiach rynkowych. Nie wyobrażam sobie, żeby teraz wymieniali radia na te, które mają możliwość obsługi AA.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LTar nie wydaje mi się żebym przesadzał...Czy jesteś zadowolony np. z częstotliwości aktualizacji map, albo czy np. u Ciebie działa R-Link store? Ile razy miałeś kłopoty z aktualizacją albo nie mogłeś jej osobiście przeprowadzić tylko powinieneś to zrobić w serwisie a Renault nie informował Cię o tym? Takich pytań mogę mnożyć w nieskończoność. Wg mnie jeżeli jest ten sam model samochodu np. Megane IV i nie zmienia się jego generacji to proces aktualizacyjny powinien umożliwiać upgrade systemu. Dlaczego na przecież starszym RLinku może działać AA a na Rlinku 2 nie? Przecież to jest android....Czyż w opcjach developerskich nie masz wpisane załączanie AA...a Ci którzy kupili samochód przed kwietniem 2017 i mają  nawet wersję 3.3 mogą mieć dostęp do AA jedynie, jak to kolega @pbet nazwał po wykonaniu "nieautoryzowanej modyfikacji"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, LTar napisał:

Nie przypominam sobie żadnego auta, które wyjechało z fabryki z założenia bez funkcjonalności, bez licencji, dostało te funkcje w późniejszym czasie.

Z tego, co kiedyś udało mi się wyczytać, ponoć Mazda umożliwia zainstalowanie AA we wcześniejszych jakichś tam modelach. Koszt ok 1200 zł za moduł plus aktualizację systemu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!