Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

To tylko kwestia materiału klocka i eksploatacji. W astrze mi przez kilka tyś puszczały. Po czyszczeniu ucichly. W mokce nie piszczaly

 A tu i tu zrobiłem po 70-90 tyś km na klockach. 

W mIV na razie cisza a mam już 11 000 km. Może będą może nie będą puszczać. Wiem że wkurza ale to nie wina samochodu a dostawcy klocków - to trochę podobnie jak z oponami. Trudno winić Renault jak coś się dzieje z oponami. Chociaż renault powinna nas reprezentować i do nich składamy reklamację. Chodzi mi o aspekt etyczny.

Edytowane przez LTar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Qurak napisał:

Niestety brak czasu spowodował, że nie trafiłem z tym do ASO, a że przejechane już niemal 30Kkm to pora na wymianę klocków

Klocki zużyły Ci się przez 30 tysięcy? Ciężko mi w to uwierzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nie wiem jakiego producenta są oryginalne klocki w renault, w peugeocie miałem boscha zmiana tarcz i klocków na ATE, pisków brak i do tego znacznie lepsze hamowanie zarówno na zimnych i ciepłych hamulcach. W megane mam przejechane 10 tys. nic nie piszczy, ale hamulce uważam za kiepściutkie dlatego przy pierwszej wizycie w serwisie przywiozę coś lepszego i każę im wymienić. Tak jak ktoś pisał wcześniej piszczenie to tylko i wyłącznie wina materiałów użytych do produkcji klocków i tarcz. Widocznie renault nie przetestował dobrze klocków i tarcz przed wypuszczeniem na rynek :)     

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Renault musi mieć chyba jakaś umowę z producentem klocków że usilnie pcha je do kolejnych modeli. Megane iii miało ten samo problem.Serwis i Renault Polska spuszczał klientów na drzewo twierdząc że nie umieją jeździć. Poprosiłem więc o instrukcje i wytyczne-nie dali;). Po zmianie klocków na inną firmę problem ustał,co nie zmienia faktu że producent ma gdzieś klienta. Zresztą ich serwis też jest kiepskiej jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na razie nic nie piszczy, nie skrzypi i nie stuka, ale dopiero niecałe 2 tys przejechane :) Może to kwestia spasowania danego egzemplarza, a nie wada fabryczna klocków, ciekawe czy faktycznie to problem tak powszechny, czy pojedyncze przypadki. Żeby się przekonać trzeba byłoby jakąś wiarygodną sondę przeprowadzić, musiałoby się wypowiedzieć co najmniej kilkuset posiadaczy, wtedy wiedzielibyśmy czy to ogólny problem ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umnie po przejechaniu 15 tyś. nic nie piszczy, ale za to moje klocki hamulcowe maja znowu tendencję do dość mocnego pylenia (co jest widoczne na felgach). Niestety z tego co miałem we wcześniejszych autach to albo były twardsze i piszczały, albo pyliły. Najlepszy jaki do tej pory miałem komplet był z ATE (zarówno tarcze jak i klocki). Nie pyliły za bardzo, ciche, dobre hamowanie, tarcze nie rdzewiały tak bardzo. W MIV po jednym dniu parkowania na trawie, ruda tak złapała, że po przejechaniu 400km jeszcze było widać rdzę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mają doświadczenie po poprzednim modelu;) swoją drogą wymieniliby klocki za 100 zł i klient zadowolony i opinia dobra pozostaje a tak...,tylko taki właśnie jest poziom ASO Renault. Ostatnio dowiedziałem się nawet że Renault Polska ma w dupie jakiej jakość usługi świadczy ich ASO i nie można liczyć na ich pomoc bo ASO to oddzielny podmiot gospodarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!