Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nowe Megane GT Line


Sebar

Rekomendowane odpowiedzi

jeździłem poprzednim modelem z 1.0 125KM i latał ładnie, dźwięk tylko na wysokich obrotach lekko wkurzał.

Gorsze jest to że Ford zdecydował się na montaż wielowachaczu z tyłu tylko w mocniejszych wersjach - Focus straci to co miał najlepsze - mega właściwości jezdne - przynajmniej w tych słabszych wersjach.

 

3 cylindry ecoboost ładują do nowej Fiesty ST i prasa oraz testerzy twierdzą że to doskonały silnik i świetny mały hothatch.

 

Jeżeli tylko poprawili jakość wnętrza w nowym focusie IV względem III przed jak i po liftowej to będzie hit - bo mnie właśnie jakość spasowania wnętrza odstraszała - no i znikoma ilość miejsca na nogi z przodu i tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten focus to juz nowa generacja?

Na yt Pertyn testowal to auto z 3cilindrowym silnikiem 150 kunka i zachwalał. Tutaj te trzy gary brzmia podobno inaczej. Ponad to sam silnik pracuje podobno super. 

 

PS. Mi tam w TCE 130 brakuje NM niżej dostępnych w większej ilości. Żeby nie trzeba było redukować aż tak przy szybkim wyprzedzaniu. Nowy silnik ma chyba 240nm do 1750rpm, to już fajnie. Ciekawe, czy tce 130 zostanie zastąpiony tylko przez tce 140, czy 160kunia też będzie? w Megane oczywiscie, Kadjar nie interesnaja.

lapka2.gif

Ludzie :!:
Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:
Poprawcie, nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!:
Trochę szacunku dla czytających.

Regulamin pkt. 5.6 literki PL. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Focus, jedna z ostatnich sztuk w starej budzie z takim silnikiem. Zrobili mi super konkurencyjną cenę w stosunku do nowego modelu i w stosunku do modeli marek konkurencyjnych.

Są tam jeszcze 4 cylindry, wersja TITANIUM, wiec nic jej nie brakuje w wyposażeniu. Z tego co wiem to przynajmniej na południu Polski zostały 2 szt z tym silnikiem.

 

Dlaczego nie nowy model Focusa?

- 3 cylindry, 150 koni, filtr GPF - duże obawy co do żywotności i kosztów eksploatacyjnych nowego silnika.

- model,silnik to nowość, narażony to na choroby wieku dziecięcego.

- Cena co najmniej +13k więcej w stosunku do nowego modelu.

- Wygląd wew, to rzecz gustu, ale nie lubię wystających ekranów, a teraz pakują to wszędzie (kokpit środkowy wygląda jak uśmiechnięta żaba z w tureckim kapeluszu:))

Co do poprzedniego modelu to jedyny mankamentem jest ilość miejsca z tyłu, ale jakoś to przeżyję.

Cena poniżej 70k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!