Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Skontroluj poduszkę powietrzną


Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 20.01.2019 o 15:22, Lukas26 napisał:

Nie papuguj.

czy ktoś potrafi mi podpowiedzieć odnośnie oporności czujnika uderzeniowego, który znajduje się w drzwiach?? 

Zaryzykowałem i kupiłem używkę na allegro, lecz on ma przerwę jak sprawdzam oporność - to jest prawidłowe?? (wydaje się mi, że nie może mieć przerwy).

lapka2.gif

REGULAMIN - 5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik w drzwiach zamontowany jest wtyczką do dołu, natomiast wtyczka żeńska z wiązką wchodzi od dołu.

Woda spływa po czujniku do wtyczki i dostaje się też do czujnika (w czujniku obok pinów elektrycznych jest malutki otwór).

Wtyczka jest niby hermetyczna, ale z czasem się poddaje. Warto wymienić czujnik i zabezpieczyć przed wodą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkał mnie ten sam problem, kontrolka "skontroluj poduszke powietrzną) i pykanie centralnego . dzisiaj byłem na CLIPie diagnoza , czujnik uderzeniowy w drzwiach prawych przód .

Czy może mi ktoś powiedzieć gdzie dokładnie szukać tego czujnika w drzwiach .

Dnia 27.01.2019 o 14:54, Lukas26 napisał:

Zaryzykowałem i kupiłem używkę na allegro,

Czy poradziłeś sobie z tym czujnikiem , działa ta używka  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@unkas, ja kupiłem używany. Pochodził rok. Ponownie kupiłem używany. Chodzi prawie rok i na razie spokój. Uważaj przy ponownym wklejaniu styropianów do drzwi. Jak to zrobisz niestarannie to woda będzie Ci lecieć do schowka pod nogami pasażera. Pisałem o tym w innym wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że mam drzwi wygłuszone matami bitumicznymi i pianką , dlatego zależy mi na tym żeby wiedzieć w której części drzwi znajduje się ten czujnik ,żeby nie rujnować całego wygłuszenia . możesz powiedzieć gdzie on jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jottar  dzięki za info , ale może ktoś wie dokładnie gdzie on jest , nie chce demolować całego wygłuszenia .

 

Koledzy znalazłem coś takiego , czy ktoś może potwierdzić że ten czujnik jest zaznaczony jako 1029 ?

W opisie jest jako "satelita boczny pasażera"

Beznazwy-2.jpg

Edytowane przez unkas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Podpinam się pod temat. W momencie odpalenia auta z HF lub włożenia karty do slotu (zapłon) zapalają się i gasną wszystkie kontrolki. Po chwili strzela jednokrotnie centralny i wywala błąd poduszki na desce. Pomarańczowa poduszka + pomarańczowy klucz i komunikat "skontroluj poduszkę powietrzną". Błąd zostaje w czasie jazdy. Oprócz tego co wymieniłem nic się nie dzieje. Błąd pojawił się dziś podczas gdy auto było u gazownika na montażu. Oddawałem auto bez błędu, odebrałem z błędem. Gazownik twierdzi, że nie zrobił nic co by mogło taki błąd spowodować. Co to moze być? Bardziej wina gazownika czy przykry zbieg okoliczności? Jutro sprawdzę na clipie bo podłączali jakiś "gutmann" i wyskoczył "błąd stały obwodu prądowego poduszki powietrznej prawej". Błąd pojawił się w czasie diagnostyki przed strojeniem sondą AFR. Wcześniej go nie było. Jest sucho.

@unkas @infwlk co pomogło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie był taki sam komunikat , ale po podpięciu do Clipa pokazało błąd czujnika uderzeniowego prawych drzwi , po wymianie czujnika wszystko działa jak należy . Czujnik kupiłem używany bo orginał za drogi .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest. Śpieszę z meldunkiem. Byłem dzisiaj u majstra. Rozbebeszył mi pół auta i szukał. Odpinał, podpinał, sprawdzał. Ciągle coś robił w clipie. Sprawdził czujniki i wyglądają ok. Wszystkie wtyczki czyściutkie, eleganckie. Stwierdził, że wygląda mu to na padnięty moduł od poduszek powietrznych. Mam kupić, taki o:

20190801_163347.thumb.jpg.a28e4a485ff5ef8b3f72c3f347dbc230.jpg

Pytanie, czy szukać tylko po numerze 985105478R czy inne oznaczenia także są ważne? Jeśli tak to które? Czy rocznik i silnik ma znaczenie?

Powiedział żebym pytał czy moduł nie jest z auta po wypadku z wystrzelonymi poduszkami. Jeśli tak to takiego mam nie kupować bo nic z nim nie zrobimy.

 

Najlepsze. Jak już wszystko poskładał i odpalił auto błąd... zniknął z deski. Auto pochodziło chwilę, wszyscy zdziwieni ale szczęśliwi. Niestety w ciągu pierwszego kilometra błąd powrócił. Zadzwoniłem z informacją i majsster powiedział, że to musi być ten moduł.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!