Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziwne dźwięki - Megane IV 1.3


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Samochód mam z przebiegiem 3000 km. Miałem już wymienione : przewód ze spinkami i "terkotanie" na razie ucichło oraz lewy i prawy łącznik drążka stabilizatora. Mam jeszcze coś ala stuk przy zmianie biegów i dodatkowo dość często nie wchodzi wsteczny bieg i trzeba czasami 3 lub nawet 8 razy puszczać sprzęgło i dawać na luz, aby móc wrzucić wsteczny bieg. Pozostałe biegi wchodzą dobrze.

Z tym biegiem zdarza się wam, że nie wejdzie ?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast 8 razy dawać na luz to jak nie chce wejść bieg to wrzuć inny a później ten wejdzie. Czasem trzeba na 1 ruszyć o centymetry autem i koła zębate w skrzyni inaczej się ułożą. Wtedy bieg wchodzi  bez problemu.

Ja akurat nie mam problemu ze skrzynią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paradoksalnie w moim aucue skrzynia sama w sobie działa świetnie, mówię o pracy lewarka i ogólnie wrzucaniu biegów. Problem to jakiś hałas który dochodzi przy zmianie biegów głównie 1-2  to głuche stuknięcia jakby gdzieś był luz czy coś nie pasuje do siebie. Im cieplej na zewnątrz tym gorzej. Ciężko stwierdzić, czy ASO mówi prawdę co wymienili ale jak pisałem sprzęgło, wysprzęglik, pompka sprzęgła, przewod....grzechotanie w okolicy lewej stopy jest i trudno. Ale stuki przy zmianie biegów są bardzo wyraźnie słyszalne, już tylko skrzynia została jako możliwy problem....zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dnia 12.12.2019 o 19:28, Hazel83 napisał:

Jestem już po zabiegu. Nie wiem czy dobrze że to napiszę, ale było, i jest realne zagrożenie wymiany całej skrzyni. Na chwilę obecną grzechotanie zniknęło, ale wiem że może wrócić, i wtedy będzie znowu ingerencja. 

Tak czy siak, ASO Yama na Nowotoruńskiej w Bydgoszczy ogarnęło mega dobrze temat. Z czystym sumieniem polecam tam wizytę. Mam nadzieję że nie zmienią swojego podejścia do klientów.  Brawo Pozdrawiam.

Stało sie. Jestem po wymianie całej skrzyni biegów, trwało to długo. Dostałem wyselekcjonowana, auto inne, lepiej jeździ, tak w po prostu. Chrobotania brak. Yama Bydgoszcz znowu na poziomie. Szacun.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Milo, napisz co wymienili że grzechotanie ustało ??? Ja od 2 miesięcy czekam na wymianę skrzyni bo wszystko inne co wymienili rezultatu nie dało. W międzyczasie wymieniono maglownice więc 80% czesci w aucie jest nowych. Nadal grzechoce, Skrzynia stuka ale auto  jeździ, czekamy....

Co 2 tygodnie pisze maile i dostaję odpowiedź że mają auta z taką usterką i kiedy ją w 100% wyeliminują to mnie wezwą. A wcześniej było że to normalne i tylko wymyślam.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, nazariode napisał:

Milo, napisz co wymienili że grzechotanie ustało ??? Ja od 2 miesięcy czekam na wymianę skrzyni bo wszystko inne co wymienili rezultatu nie dało. W międzyczasie wymieniono maglownice więc 80% czesci w aucie jest nowych. Nadal grzechoce, Skrzynia stuka ale auto  jeździ, czekamy....

Co 2 tygodnie pisze maile i dostaję odpowiedź że mają auta z taką usterką i kiedy ją w 100% wyeliminują to mnie wezwą. A wcześniej było że to normalne i tylko wymyślam.

 

 

Wymienili dosłownie cała skrzynię, a przynajmniej taka informacje dostałem. Będę u nich w tygodniu to dokładnie podpytam i napisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak skrzynia grechotała to się Hazel83 pewnie gazu bał dodawać, a teraz nie grechoce to i pociśnie.Swoją drogą ciekawy jestem na czym polegało :

Dnia 12.09.2020 o 08:34, Hazel83 napisał:

Dostałem wyselekcjonowana

wybrali taką co niegrechoce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, krzychu73 napisał:

Jak skrzynia grechotała to się Hazel83 pewnie gazu bał dodawać, a teraz nie grechoce to i pociśnie.Swoją drogą ciekawy jestem na czym polegało :

wybrali taką co niegrechoce?

Gazu dodawałem, nie mniej niż teraz. Od czwartku nie chajcha (ja tak to nazwałem) napewno dam znać jak coś sie zmieni. Kultura jazdy zupełnie inna, w przyszłym tygodniu wyskoczę na trasę to zobaczymy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super, pozazdrościć, czekam aż mnie zaproszą na wymianę bo w moim grzechotanie to pikus. Przy zmienia biegów i teraz nawet przy redukcji skrzynia strasznie tłucze. Nawet do czwartego biegu tłucze. Może jak wymienia skrzynie to wszystko ustanie....zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, nazariode napisał:

Super, pozazdrościć, czekam aż mnie zaproszą na wymianę bo w moim grzechotanie to pikus. Przy zmienia biegów i teraz nawet przy redukcji skrzynia strasznie tłucze. Nawet do czwartego biegu tłucze. Może jak wymienia skrzynie to wszystko ustanie....zobaczymy.

proponuje jechać do Bydgoszczy Yama na Nowotorunskiej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jakiś czas temu zgłosiłem w swoim ASO, ze ekran radia przygasa w losowych momentach. Odezwali się, ze czekają na sprowadzenie jakiejś nowszej wersji panelu, że Francja potwierdza wadliwość pewnej serii. Zmienili, będę obserwował. Plus cały czas walczę o likwidację tego szeroko opisywanego tu szurania/skrobania/odgłosu starego łożyska. Miałem już wymieniane łożyska w skrzyni, ale nic to nie dało. Ponoć ASO nagrało ten dźwięk u mnie, wysłali do centrali z prośbą o instrukcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie "meganisci" 115 te :).

Głośne stukanie podczas ruszania, zmiany biegów, redukcji, dodawania i odpuszczenie "gazu" im cieplej tym bardziej dokuczliwe !!! Wymieniono mi półosie napędowe ! Sukces !!!!

Jak ręką odjął, nic nie stuka. Szkoda tylko, że zrobili to w momencie kiedy sprzedałem auto :) teraz mam 140 tce, graddcoupe, zobaczymy jaka będzie różnica. Ale pamiętajcie renault warszawa ul. Pulawska tam to zrobili, wiem, że mają nowe takie właśnie przypadki. Bardzo dlugo to trwało co zmusilo mnie do sprzedania auta, oddalem je w rozliczeniu. A że jezdzilem jeszcze moim nim odebralem nowe auto to w tym wlasnie czasie wezwano mnie na wymiane, wiec oddalem auto 100% sprawne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy :) od pierwszych kilometrów wszystko lepiej chodzi, więc pełen nadziei ruszam w drogę ale słucham!!!. Biznes zamiany ? Poprzedni limited w grandcoupe był za 66400 oddałem po roku za 58100 a tce 140 intens plus R18, kierownica i fotele grzane za 75000.

Nie planowałem i jeśli naprawili by szybciej zmiany by nie było ale poczucie olewania i dobra koniunktura mnie zmobilizowaly, natomiast nam sentyment do tego auta bo to juz trzeci ! Pozdrawiam i nie dziękuję;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Prezes zmienił(a) tytuł na Dziwne dźwięki - Megane IV 1.3

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!