Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pomocy, ciężki orzech do zgryzienia, 1,5 dci dobrze wyposażone, czy 1,6 benzyna?


czachus

Rekomendowane odpowiedzi

Z tą szwajcarską to gość jakiś mało kontaktowy. Do odpuszczenia.  Zadziwonie dziś o tego grandtoura z 1 5 dci. Niby ma gwarancję. Kwestia na co.

 

Regulamin pkt. 5.13 - Nie cytujemy postu w całości odpowiadając bezpośrednio pod nim - kataryniarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, dreq02 napisał:

Renault ma dziwne rodzaje wyposażenia.

Wiem że mało ważne info, ale potwierdzam. Znajomy qpił GS3 ma tam m.in.: xenon, navi, tempomat, klima automat, elektyk reczny, itp itd, ogólnie wyposażone dobrze. Ku mojemu zdziwieniu nie ma HF ;o mówiąc nie ma tzn nie jest one wyłączone w clipie tylko fizycznie go nie ma, bo ma czarne znaczki reno na kartach. Ma też np. podgrzewane lusterka ale już elektrycznie składanych nie O_o.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz miał fajne dci to też weź pod uwagę , w słabszych wersjach nie ma np. dwumasu a przed 2011 nie wszystkie mialy DPFy(które i tak są bezproblemowe)
Ja robię 10km w po Krakowie codziennie do pracy i od 40tyś km cisza, auto się nagrzewa całkiem szybko (ma dodatkowe grzałki) więc to nie to co dawne diesla które się bardzo długo rozgrzewają. 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, tomqu86 napisał:

auto się nagrzewa całkiem szybko (ma dodatkowe grzałki) więc to nie to co dawne diesla które się bardzo długo rozgrzewają. 

Piszesz o nagrzewaniu się wnętrza czy płynu chłodniczego i oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, tomqu86 napisał:

Jak będziesz miał fajne dci to też weź pod uwagę , w słabszych wersjach nie ma np. dwumasu a przed 2011 nie wszystkie mialy DPFy(które i tak są bezproblemowe)
Ja robię 10km w po Krakowie codziennie do pracy i od 40tyś km cisza, auto się nagrzewa całkiem szybko (ma dodatkowe grzałki) więc to nie to co dawne diesla które się bardzo długo rozgrzewają. 

Akurat ten co mnie interesuje ma dpf. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, pbet napisał:

Piszesz o nagrzewaniu się wnętrza czy płynu chłodniczego i oleju? 

Do podgrzewania płynu chłodniczego są grzałki i do ogrzewnia wnętrza dodatkowo pod konsolą środkową .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dnia 8.02.2019 o 12:51, czachus napisał:

Czy zapocona przepustnica w 1,5 dci to coś normalnego?

Jak dbasz tak masz,

 W tym miejscu powinno być sucho,

 Obecność oleju jest skutkiem ;

   - uszkodzonych oringów  (ze starości ) i nieszczelność połączeń gotowa,

  - dawno tu nikt nie zaglądał,

Dnia 8.02.2019 o 12:51, czachus napisał:

Oglądam kilka i wszędzie to jest. 

Jeżeli ;

  -  oleju silnik nie bierze,

 -  turbina jest w stanie OK,

 -  były wymienione uszczelki/oringi przepustnicy gaszącej,

 -  wytarte wszystko do sucha,

 -  sprawdzony stan zaworu odmy ( membrana cała bez uszkodzeń );

        Zawór odmy olejowej reguluje ciśnienie w skrzyni korbowej, w zależności od mocy turbiny,

-  sprawdzona szczelność połączeń układu dolotowego ,

-  sprawdzona drożność i szczelność przewodów idących z zaworu odmy,

To ta przepustnica gasząca powinna być sucha.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia Fri Feb 08 2019 o 12:51, czachus napisał:

 

IMG_20190208_114656.jpg

Nie wszędzie-mój były służbowy przekroczył 330 kkm i jest czysty.

Miał tylko wymieniane wtryski. Olej zmieniany co 15 kkm i spalał połowę stanu z bagnetu. Wyobraź sobie ile kkm one mogą mieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem. Mam dane od 2009 do 2014 z serwisu Renault a później kwity od mechaników. Dane ze strony historia pojazdu w zakresie przebiegu na ostatnim przeglądzie też to potwierdzają. Wygląd wnętrza, foteli. 

Zalogowałem się do My Renault i też co nieco widać :)

Ale wyciek jest :(

IMG_20190208_114436.jpg

IMG_20190208_114446.jpg

Screenshot_20190209_230826_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20190209_230845_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20190209_230906_com.android.chrome.jpg

Edytowane przez czachus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!