Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Aktualizacja R-Link 2 do 7.0.24.160


Rekomendowane odpowiedzi

Tez tak miałem . Po włożeniu pendriva  pokazał  się komunikat ,że obecna wersja jest aktualniejsza od tej na pendrivie.Po chwili jeszcze raz spróbowałem i także z tym samym skutkiem.Wracając z pracy po 8 h myślę sobie dam mu szanse jeszcze raz i tu moje zdziwienie -rozpoczęła się aktualizacja  do 7.0.23.161.Oprog. startowe bez zmian 5476.

Nowa wersja u mnie nic nowego nie wnosła.Wszystko to co było spiepszone pozostało nadal.Na przykład:  jak  odstawiłem autooświetlenie kabiny to  oświetlenia w bagażnika brak.W nawi nadal brak męskiego głosu, ten  babski nagrany po  każdym zgaszeniu auta  przechodzi w syntetyczny i gada niekiedy skręć w drugą  zjazd  ulewo  (tak ulewo ),zbliżasz się do czerwonych świateł i prędkości.Po jakiemu to jest???Jak przed z gaszeniem auta słucham z USB to po ponownym starcie  już  radiem się zaczyna budzić R Link2.Nie zawsze podświetlenie zegarów i środkowego  wyświetlacza

wyłącza się po oddaleniu się  z kartą HF od samochodu.

I takie tam inne bardziej lub mnie denerwujące niedoróbki programowe.

Proszę napiszcie czy macie podobnie!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zainteresowała mnie jedna rzecz o której mówiliście. Po aktualizacji softa jest u was tak, że jak kończycie jazdę z trybem sport lub perso gdzie jedna z funkcji ustawiona jest na sport to po odpaleniu nic nie musicie przełączać ?? Mam Talismana i jak coś jest na sport to po każdym odpaleniu muszę potwierdzić, że jest na sport. Jak nie potwierdzę w 15 sekund to przełącza mnie na neutral. Już jedną aktualizację na jesień robiłem R-Linka2 a jutro sprawdzę czy może jest już coś nowszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

We wtorek jestem umówiony w serwisie (co prawda Kadjarem) na zmianę wersji w Rlinku. Obecnie mam 2.2..... a ma być podniesiona do najnowszej możliwej w Rlinku czyli 7. Z tego co mówił technik z serwisu to taka zmiana jest możliwa tylko poprzez serwis, mało tego, mam być do południa, bo w razie problemów podczas instalacji mają możliwość kontaktu z centralą (cokolwiek to znaczy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim mieście jesteś umówiony? W większości przypadków ASO ma problem kiedy gaśnie wyświetlacz R-Linka. System na nic nie reaguje, więc stwierdzają, że po prostu padł i zamawiają nowy. Zamiast tego powinni kontynuować procedurę aktualizacji :). Problem na ogół był z kiepskim tłumaczeniem manuala. Możliwe, że z tego powodu chcą mieć możliwość kontaktu z centralą. Podobny problem mieli w np. Niemczech. Ale z tego co wiem, od pewnego czasu mają na nowo przetłumaczoną procedurę instalacji. Widocznie za dużo modułów z Francji importowali ;).

Koniecznie daj znać jak poszło!

Edytowane przez arcean
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam z nimi ala umowe podpisana i naprawiam te radia dla serwisów, bo juz francja powiedziala, ze na radia trzeba czekac 3-4 miesiace.

13 godzin temu, sotis napisał:

We wtorek jestem umówiony w serwisie (co prawda Kadjarem) na zmianę wersji w Rlinku. Obecnie mam 2.2..... a ma być podniesiona do najnowszej możliwej w Rlinku czyli 7. Z tego co mówił technik z serwisu to taka zmiana jest możliwa tylko poprzez serwis, mało tego, mam być do południa, bo w razie problemów podczas instalacji mają możliwość kontaktu z centralą (cokolwiek to znaczy).

 

20 godzin temu, szczepanb napisał:

czy ktoś z kolegów ma faktycznie zaktualizowany rlink z wersji 2.2 do wersji 7 przez update na usb?

 

ja w jednej meg gt mam z 2.19 do 7 a w drugiej z 3.16 do 8 i śmiga. klientom ktorym aktualizuje rownież śmiga, tylko trzeba wiedzieć jak by radia nie uwalić. mam wersje 9 rowniez na dysku jeszcze nie probowalem moze jutro podniose i dam znac jak poszlo. 

i robilem to bez serwisu bo oni są przydatni jak reproga trzeba zrobić, sam update nie ma sensu u nich, szkoda czasu

Dnia 11.04.2019 o 20:39, JarekB napisał:

Kicha z tą aktualizacją. Dostaję tylko komunikat, że nie wykryto multimediów i koniec, zero dalszej reakcji. Pendrive dobrze sformatowany, pliki wgrane właściwie. Może trzeba spróbować 18 a nie 8 razy ?

bo trzeba rozpakować ten plik lgu i pozmieniać dwie wartości by rlink go zainstalował, próbuj i 1000 nic to nie da

lapka2.gif

REGULAMIN - pkt 5.6 literki PL - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno mi dokładnie sprecyzować ile trwała sama operacja wgrywania nowego softu, bo auto zostało zabrane do pomieszczenia gdzie nie miałem wglądu ale było to około 2 godzin. Dako Kozubal Gorzów

  • Zwycięzca 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dostępne jest rozwiązanie ACTIS 53375. Umożliwia aktualizację oprogramowania R-Link2 z wersji 3.3.x na 7.0.24.160 i podbija oprogramowanie startowe do 5615. Czyli do stanu do którego wcześniej doprowadzono wersje 2.2.x.

@kiryk Z wersji 7.x można dosyć łatwo przejść na 8.x. Wersja 9.x jeszcze nie jest dostępna w internetach...

Edytowane przez arcean
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!