Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pióra wycieraczek


macieq

Rekomendowane odpowiedzi

Zatem przetestuję te oryginalne. Już idą. Valeo First zaczęły dość mocno hałasować i pomimo tego, że dalej zbierają całkiem dobrze ten dźwięk skłonił mnie do ich wymiany. Przejechały u mnie 7 miesięcy i jakieś 13 000 km.

 

2017-11-22 aktualizacja

Wycieraczki dotarły. Jakby ktoś pytał to 288905450R. Dedykowane do MIII (11/08->) oraz Fluence / ZE (01/11->). Pierwsze wrażenia? Zapakowane w gustowne pudełko, każda sztuka z plastikowym zabezpieczeniem gumy mającym też za zadanie prostować ramiona w transporcie. Jakość wykonania pierwsza klasa, ciekawy spoiler (wygląda na to, że będzie dobrze dociskał wycieraczki do szyby).

 

2017-11-25

Pierwsze opady - pierwsze wrażenia. Wycieraczki bardzo ciche, słychać tylko delikatny szelest gdy jadą po szybie. Przylegają do szyby równomiernie na całej swojej długości i bardzo dobrze zbierają wodę.

 

2017-12-17

Dalej jestem zadowolony. Rewelacja i innych już nie kupię.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Cześć!

Używam tylko markowych wycieraczek ale i tak żadne nie wytrzymują dłużej niż pół roku. Potem też niby działają ale już hałasują znacznie.

Od wiosny mam te VALEO WYCIERACZKI XTRM VM324:

http://allegro.pl/show_item.php?item=6533869061&snapshot=MjAxNy0wNC0yNlQwOToyNjowNVo7YnV5ZXI7MTg2YjdiN2E0NjMwOGQzODUyYzk1Y2VkZGFhNTYyMmU3YWMxYTRmOTIyMjc5YWU1N2UwM2QwZDgyYWU3MzEyYw==

W listopadzie już zaczęły hałasować:(

Tak sobie myślę czy jest sens wogóle płacić ciężkie pieniądze a nie lepiej kupić najtańsze i zmieniać np. co 2-3 miesiące....

W Valeo przekonuje mnie jeszcze wygląd, brak jakiś adapterów, przejściówek itp.

Możesz coś polecić?

Pozdrawiam,

Sebastian

http://allegro.pl/wycieraczki-oryginal-renault-megane-ii-od-2006-r-i5552798195.html

http://allegro.pl/wycieraczki-megane-ii-06-09-oryginal-renault-piora-i5262985614.html

 

Te są w dobrej cenie, kiedyś miałem te z drugiego linku, pewnie zmiana opakowania nastąpiła...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko zwróćcie uwagę na rodzaj mocowania piór wycieraczek ponieważ jest nawet 6 różnych możliwości niestety. Nawet na pudełku z oryginału są one podane , kupując w sklepie z częściami głównie do francuzów przy warsztatach gdzie robią Renie w Łodzi powiedziałem do jakiego auta (model , rocznik) i kupiłem z zamiarem wymiany przed dłuższym wyjazdem jaki miałem za dwa-trzy tygodnie niestety w tym czasie paragon gdzieś się ulotnił w gąszczu innych. A jak przyszło do montażu piór to wtedy okazało się że mam inne ramiona niż te jakie powinny być do montażu nowych piór i w ten sposób mam właśnie pióra które nie pasują do mojego auta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od fazy II w Megane II (czyli od 2006) mocowanie wycieraczek w Meganie się nie zmieniło (choć nie mam pewności jak jest w MIV, ale wygląda że tak samo); ostatnie z poniższych (zdjęcie z Internetu) - nie miałem świadomości, że nazywa się 'bagnet' :-) Jest najprostsze konstrukcyjnie, a jako że często wymieniam wycieraczki - również łatwe w obsłudze.

typy_ramion_wycieraczek.thumb.png.6c6c1d73b85646fe0a75e2b57a7c2f24.png

 

PS: również zamontowałem w listopadzie OEM i biorąc pod uwagę możliwości cenowe (zdaje się, że od kilkudziesięciu PLN) - jest nieźle. Myślałem, że się jakieś smugi już porobiły, ale to tylko brudna szyba była :-)

Edytowane przez konwil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patrząc na pudełko to zmieniła się numeracja , pojawiło się jedno nowe mocowanie a zniknęło mocowanie  Typ 3 , postaram się zrobić zdjęcie i wkleić to co mam na pudełku. Co gorsze to wszystkie podane są pod numerem oryginału 288905450R i trzeba wybrać typ. I tak :  Hak to No1 , Typ1 to No4 , Typ2 to No5 , Typ3 nie istnieje na pudełku , Typ4 to No6 , Bagnet to No2 , No3 jeszcze istnieje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie pudełko z przodu jest do jakiego auta a od tyłu modele mocowań jakie występują pod tym numerem oryginału. Po zakupie wsadziłem do bagażnika i nie zwróciłem uwagi że są jakieś różne modele mocowania do tego modelu aż do czasu chęci ich założenia. Więc jeśli ktoś z Was posiada mocowanie No2 to mogę je sprzedać 

No1.jpg

No2.jpg

No3.jpg

No4.jpg

No5.jpg

No6.jpg

przód.jpg

tył.jpg

Edytowane przez karads
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe bo w MII ph II był już bagnet. W MII ph I był jeszcze hak. Masz pewność, że nikt nie zamienił ramion? Niemniej jednak trochę zazdroszczę bo chciałbym mieć tradycyjny hak. Zamontowałbym wtedy bez zastanowienia hybrydowe wycieraczki marki Denso. Do dostania np. w InterCars'ie. Nie są najtańsze ale są skuteczne, ciche i fajnie przy okazji wyglądają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego niestety nie wiem , auto kupowałem w salonie Renault które było oddane przez pierwszego właściciela z informacji w tym salonie nie miało żadnych wypadków i niby oryginalny przebieg około 92kkm . Miało natomiast wymienioną szybę przednia ze względu na uderzenie kamienia i są ślady parkingowe przetarcia i odpryski bezbarwnego na bokach zderzaka tył , cała reszta bez śladów była. Ja też już szybę wymieniałem w zeszłym roku po tym jak dostałem kamieniem i powstał odprysk . Niestety auto też kupowałem na "wczoraj" ze względu na przygodę z wcześniejszym autem gdyż miałem opłacony już wyjazd a znajomy który akurat pracował w Łodzi w Renault miał wolne kilka dni i nie mógł mi zweryfikować auta u siebie. Niestety salon nie chciał mi nic powiedzieć gdyż nie byłem właścicielem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości przewertowałem katalog Denso i w MII do 2005 roku był hak, od 2006 roku bagnet. W MIII niezależnie od rocznika bagnet. Rodzaj nadwozia nie ma żadnego znaczenia. Stąd moje pytanie o zamianę ramion. @Papf mi się podobają :-) Na żywo rewelacja, komfort i skuteczność. Są sztywne i odporne na powiewy wiatru czy większą prędkość. Mam nadzieję, że się nikt nie obrazi za fotki "konkurencji" :-)

image.thumb.png.e0fc305f86885d339b4e886dc2f5b3b2.png

image.thumb.png.604953a116f108dff8bcf5ab3c03139f.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 25 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!