Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pióra wycieraczek


macieq

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, pbet napisał:

... Co do Heyner to napisałem pytanie do sprzedającego czy są z adapterami czy fabrycznym mocowaniem bo mam źle doświadczenie z adapterami w Valeo First, a w opisie jest "z mocowaniem do ramienia wycieraczki typu D. Do zestawu dołączony jest komplet adapterów umożliwiający montaż piór na ramionach wycieraczek."

Zestawy Heyner dedykowane do konkretnych pojazdów zawierają mocowanie pod dany typ auta. W tym przypadku: http://alca.com.pl/adaptery/432-adapter-t5.html   

Nie jest to uniwersalny adapter, jak np  we Valeo first. Jest to uchwyt pod jedno konkretne mocowanie, trochę błędnie nazywane adapterem. Wpinasz w pióro i jest ok.

Też nie lubię tych uniwersalnych konstrukcji, mocowanie-adapter-pióro. Powstaje niepewna konstrukcja, wizualnie brzydko "stercząca" nad krawędzią maski.

Edytowane przez Lelupi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heyner ma różne modele wycieraczek. Są też w wersji wielosozonowej z dodatkową gumą zimową.

ps

Nie namawiam do niczego. :)  Z wycieraczkami to loteria. Dużo zależy jak długo leżały na półce, w jakiej temperaturze, czy ktoś nie przycisnął krawędzi zbierającej za mocno do kartonika.itp  Dlatego warto kupować od dostawców, którzy oferują pióra z ochraniaczami.  Wiele zależy od stanu szyby, od tego gdzie porusza się auto. Wystarczy kilka razy przejechać po zamarzniętej szybie lub pokrytej jakimś pyłem przemysłowymi, pokrytej owadami, żywotność maleje drastycznie.

Trwałość sześć do ośmiu miesięcy, czyli jakieś 10 tyś. km uważam za typową dla dobrych wycieraczek.

W jednej Meganie miałem zestaw dedykowany Maxgear, wytrzymały rok. Kupiłem do drugiego auta, wytrzymały trzy miesiące. Wygląd i konstrukcja piór identyczna w drobnych detalach, jak oryginalne wycieraczki Renault. Nie wiem kto robi je dla Maxgear.

Synowi założyłem Heyner Hybrid, sprawnie usuwały wodę około sześciu miesięcy. Po przetarciu szyby Rain X 2w1 pociągnęły jeszcze 2 miesiące. Myślę, że całkiem nieźle.

Zawsze, najdłuższą trwałość uzyskiwałem na piórach dostarczonych fabrycznie z autem.

 

Edytowane przez Lelupi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Lelupi napisał:

Nie namawiam do niczego. :)

Wiem, wiem. Przekonał mnie Twój wpis o tych adapterach.

1 godzinę temu, Lelupi napisał:

Dlatego warto kupować od dostawców, którzy oferują pióra z ochraniaczami.

Wszystkie te wycieraczki OEM miały ochraniacze na pióra.

1 godzinę temu, Lelupi napisał:

Trwałość sześć do ośmiu miesięcy, czyli jakieś 10 tyś. km uważam za typową dla dobrych wycieraczek.

Ja też. Ostatnie oryginalne wytrzymały niecałe 3 miesiące i niespełna 3000 km. Traktowane delikatnie, nigdy na sucho, płyn leci od razu dzięki zaworkom zwrotnym z mgłowych dyszach. Szyba bez owadów (zmieniane jesienią), brak zanieczyszczeń przemysłowych i nie szorowały po zamarzniętej szybie bo zawsze gdy jest przymrozek pryskam ją płynem odmrażającym...

p.s.

zamówiłem https://allegro.pl/wycieraczki-hybrydowe-renault-megane-iii-2008-i7749826346.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że meganka 3 tym różnica że w 3 jedna ma długość 40 cm, a 2 ma 45 cm. Tak te osłony fabryczne na wycieraczek i na lato warto je założyć jak auto będzie stało cały dzień. Ja jakość uratowałem te wycieraczki hybrydowe smarując na gumę.

 

Proszę bardzo: Wycieraczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że jesteś na forum, humor Cię nie opuszcza. 

5+15,9+21,80 liczę, liczę, owszem taniej ale nijak 29 złotych nie wychodzi. :)  Do tego przesyłka 12 złotych.

Czym smarowałeś gumę, że jakość jej uratowałeś? 

Edytowane przez Lelupi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z niczego się nie wyśmiewam, a szczególnie z jakiś ułomności.  Po prostu, nigdy nie rozumiem, co masz na myśli, o co chodzi w Twoich postach.

Sorry, nie tłumacz się niepełnosprawnością. Wystarczy przeczytać, raz czy dwa razy, przed wysłaniem to co się napisało. Zresztą jest nawet aktywna funkcja edycji.  Proszę, sam przeczytaj swój post, w którym podawałeś długości wycieraczek.

Rozbawił mnie jedynie widok auta z tymi czerwonymi ochraniaczami na gumach piór wycieraczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie tylko wycieraczki w podanym sklepie mają mocowanie typu U, a nie bagnet. Druga sprawa, że w MIII gdzie niemożliwe jest uniesienie wycieraczek z pozycji 0 nakładanie czegokolwiek na nie jest niemożliwe. Trzecia, że szkoda byłoby mi szyby i czasu. Zobaczymy co to przyjdzie, mam nadzieję, że coś dobrego. Cena 59 zł mi odpowiada, jak te nie będą ok to chyba następne będą Denso, później Valeo, a na końcu Bosch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dzisiaj założyłem oryginalne wycieraczki i jak prawa ok tak lewa skacze i trzeszczy po szybie(jak schodzi na dół). Wydaje się jakby "guma" podczas ruchów nie przeskakiwała "z jednej na drugą" stronę. Na starych akurat tego nie było. Doginałem ramię ale to nic nie daje. Chyba będę musiał kupić inne bo raczej o jakiejkolwiek reklamacji mogę zapomnieć. 

 

P. S. Muszę się chyba przyjrzeć lewej stronie. Może jakoś ramię jest zgięte czy coś? Ale jak kupiłem auto było na org. i było ok, później zmieniłem na org. i na początku też ok a teraz od początku jakiś fuck up. 

Edytowane przez emmo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!