Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziwny dźwięk / stuk przy zmianie biegów


Rekomendowane odpowiedzi

Brawo ted11.

Może ktoś ma jakieś nowe informacje. Ostatnio byłem w moim ASO na wymianę wysprzęglika. Zadałem pytanie czy już są jakieś wieści z Centrali odnośnie magicznych stuków. Niestety cisza. Tak jak już wcześniej pisałem, ponowiłem zawiadomienie i wysłałem je tym razem do UOKiK w Warszawie. Poprzednie wysłałem do delegatury we Wrocławiu.

Czy ktoś z Kolegów pisał już do UOKiK lub podjął jakieś inne kroki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, robo_tnic napisał:

...czy ktoś z Kolegów pisał już do UOKiK lub podjął jakieś inne kroki?

Ja konsultowałem się z biurem rzecznika praw konsumenta. Potwierdził, że można złożyć zawiadomienie do UOKiK. Ale najlepiej wtedy wykazać, że stosowane praktyki prowadzą do zbiorowego naruszenia praw klienta. Więc warto by rozważyć zawiadomienie zbiorowe. Taka jest moja propozycja. Proszę więc o sugestie kolegów w tym temacie. Może być na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowiczów. Auto z przebiegiem 15 tys, na gwarancji do listopada br. Podczas wyjazdu urlopowego zaobserwowałem podobne objawy jak u większości aut. Laweta do ASO w Sybeniku. Diagnoza awaria lewej półoski. Czas naprawy nie krócej niż 15 dni (sic!). Generali i transport do Polski. Diagnoza ASO Płock początkowo awaria półośki następnie decyzja o potrzebie poszerzonej diagnostyce skrzyni biegów. Auto wczoraj zlawetowane do ASO Włocławek bo tam podejmą działania szybciej (w poniedziałek mają się tym zająć). Auto wyłączone z użytkowania od 15 lipca do dnia dzisiejszego.

Auto zastępcze nie przysługuje.

Powiem krótko: jestem zaszczepiony na Renault dożywotnio mocą 10 dawek comirnatów.

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Lobos11 napisał:

Witam forumowiczów. Auto z przebiegiem 15 tys, na gwarancji do listopada br. Podczas wyjazdu urlopowego zaobserwowałem podobne objawy jak u większości aut. Laweta do ASO w Sybeniku. Diagnoza awaria lewej półoski. Czas naprawy nie krócej niż 15 dni (sic!). Generali i transport do Polski. Diagnoza ASO Płock początkowo awaria półośki następnie decyzja o potrzebie poszerzonej diagnostyce skrzyni biegów. Auto wczoraj zlawetowane do ASO Włocławek bo tam podejmą działania szybciej (w poniedziałek mają się tym zająć). Auto wyłączone z użytkowania od 15 lipca do dnia dzisiejszego.

Auto zastępcze nie przysługuje.

Powiem krótko: jestem zaszczepiony na Renault dożywotnio mocą 10 dawek comirnatów.


bo prywatnym samochodem na gwarancji się jedzie póki idzie ;). Jak stanie i się rozpadnie to zastępcze przysługuje aż miło :) na 3 dni, ale to zawsze coś, dłużej to tylko dobra wola dilera. Chyba że auto na firmę to wtedy można działać z assistance ubezpieczyciela (zależnie od owu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale w polisach prywatnych nie przysługuje auto na czas naprawy gwarancyjnej/ uziemienia auta z powodu awarii a nie szkody - w firmowych tak. Oczywiście można pewnie sobie to dokupić do każdej polisy ale w tych na auta firmowe zawsze miałem w cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie Generali udostępniło mi auto zastępcze na 7 dni. Dzięki temu mogłem spokojnie dokończyć urlop i wrócić komfortowo do kraju. Natomiast działalność Renault Assistance to jedna wielka improwizacja. Jak wspomniałem powyżej jest wyleczony z pięknych aut marki Renault.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba bardziej Ci o leasing chodzi. W przypadku leasingu właściciel auta (bank) wymusza pewne minimalne standardy polisy. 

W przypadku aut gdzie jest się właścicielem auta to my decydujemy jaką mamy polisę. Ja zawsze wybieram mocną polisę - najczęściej dealerska która daje mi auto zastępcze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłosiłem sprawę do renault Polska. Odpisali mi, że są to normalne dźwięki eksploatacyjne. Rozmawiałem z rzeczoznawcą i powiedział mi, że pukanie nie jest dźwiękiem eksploatacyjnym. Dzwoniłem do nich dwukrotnie. Kończy się na tym, że od słuchają i mają gdzieś. Czekam jeszcze dwa tygodnie i zgłaszam sprawę do UOKiK. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kami644 napisał:

Czekam jeszcze dwa tygodnie i zgłaszam sprawę do UOKiK.

Ja 23-go oddaję auto z tego samego powodu na kompleksowy test (decyzja RP na zgłoszenie reklamacyjne). Pewnie będzie jak poprzednio. Wtedy kolejny krok - zgłoszenie do UOKiK. I zachęcam raz jeszcze wszystkich do podobnego działania. Chodzi o wykazanie naruszenia zbiorowego interesu klientów. Wtedy to  UOKiK ma podstawę do działania.

Pozdrawiam

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!