Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do użytkowników MIV z Rlinkiem: czy działanie klimatyzacji w każdej z opcji SOFT, NORMAL, FAST działa tak jak u mnie: chłodzenie kabiny odbywa się tylko przez kratki w kokpicie. Automatyka jedynie reguluje siłę nawiewu. Brak mieszania powietrza w kabinie za pomocą pozostałych nawiewów. W MII na początku dmuchało z głównych kratek a później przechodził w tryb mieszania powietrza w kabinie - nawiew włączało na szybę, po chwili na nogi to znów na główne kratki.

Czy tylko tak u mnie działa ten tryb automatyczny? Wiem, że głównymi kratkami najłatwiej schłodzić kabinę, ale po 40 min. jazdy nadal dmuchał tylko jednostajnie głównymi kratkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w m3 mam to samo, ale jak ma być inaczej skoro jest jeden czujnik temperatury przy lusterku, bynajmniej tak mi się wydaje. Też się zastanawiam jak ma działać klimatronik dwustrefowy, jak zczytujw temperatury 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Może ktoś wie jakie nastawy zmienić za pomocą DDT aby zaczęło działać jak w MII? najbardziej komfortową klima jaką widziałem.

Ja dotarłem do nastawy wyboru pojazdu. U mnie wybrany był Espace concept. Można wybrać Clio 4 Quashqai i parę innych. Jeszcze nie testowałem czy to coś zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, szwagier24a napisał:

aby zaczęło działać jak w MII? najbardziej komfortową klima jaką widziałem

Bardziej komfortowa jest w L3, gdzie czujnik wilgotności robi dobrą robotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nie wiem, ale spróbuję ustalić

Ustaliłem: jest. W sterowaniu jest funkcja automatycznej recyrkulacji, w której sterowanie bada poziom wilgotności wewnątrz kabiny i odpowiednio dozuje "świeże" powietrze.

W DDT natrafiłem na odczyt z tego czujnika. Wczoraj u mnie padało, a auto było wyłączone to wskazał 73%. Odczyt co prawda mi się nie krył z odczytem przez Maxiecu, ale też tam był.

Czujnik wilgotności.jpg

 

Przy włączonej automatycznej recyrkulacji znacznie lepiej działa wentylacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

U mnie w auto przeważnie dmucha ze środkowych kratek, raz zdarzyło się że zmienił na nogi, ale wtedy było pochmurno i ciągle chłodzenie nie było aż tak potrzebne. Czasem przełączę ją w tryb manualny i dam sobie nawiew na szybę i nogi, pomijając środek, efekt bywa taki że pokazuje mi się szron na szybie od zewnątrz ? Zbiorę od czasu do czasu wycieraczkami i jest git. W Audi które miałem wcześniej było tak samo, automat głównie i praktycznie bez przerwy dmuchał środkiem. Powinno się tego unikać, ale co poradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Rlink9 w trybie Eco jest różnica: siła nadmuchu jest mniejsza. Po za tym mam wrażenie że po tej aktualizacji pomimo pokazywania że dmucha na wprost to trochę miesza kierunkami nadmuchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!