Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Próba kradzieży czy tylko szkoda na aucie?


anett250

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, andrzejm36 napisał:

 Możesz  wytłumaczyć na jakich zasadach to jest połączone z lokalizatorem ? Czy tylko pierwszy rozruch przy otwarciu auta wymaga przyłożenia pastylki , czy za każdym zgaszeniem silnika itd . Pastylka ma tą wadę że wymaga ujawnienia miejsca w przypadku nie wtajemniczonych pasażerów . Tu transponder jest bardziej przydatny. Blokada następuje przez obd2 .. czyli po CANie ? 

Odbiegamy od tematu - odpowiem na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam serdecznie

Zbierałam się kazdego dnia aby napisać,  przepraszam ale już opisuje...

Byla to próba kradzieży. Sprawa zgłoszona na policję, z ich strony cisza. Autko na lawecie podniesione przez dźwig pojechało do serwisu. Karty zostały na nowo zakodowane. Nie dawno zamontowano mi wkładkę bo 3 tygodnie jechała z Francji. Wszystkie koszty pokryło ubezpieczenie. Dla bezpieczeństwa zakupiłam pokrowiec do karty która uchroni autko przed kradzieżą na walizkę. 

Dziękuję za podpowiedzi i za zainteresowanie moją sprawą. Serdecznie pozdrawiam ?

 

Nadmienię iż Megane nie zostało skradzione ponieważ uratowało mnie odcięcie zapłonu.

Polecam.

Edytowane przez anett250
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle szczęścia w nieszczęściu, ja pierdzielę. to mi zaświeciło czerwoną lampkę, zakładam niedługo jakąś ochronę do samochodu, bo w domu trzymam karty w specjalnym pudełku, które nie wypuszcza fal radiowych na zewnątrz. aż mnie serce zaczyna boleć na samą myśl jakby mi wózek dmuchnęli spod domu. przerażające, obyś nigdy więcej nie doświadczyła już takich "atrakcji". szerokości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wsparcie. Polecam pokrowiec Ribbley. Nie jest to mały koszt ale bezpieczeństwo nie ma ceny. Bezpiecznie chodzę po sklepach i nie boję się o moją kartę i auto. Wiem że w inny sposób mogą ukraść auto ale świadomość że coś zrobiłam w kierunku zabezpieczenia pozwala mi spokojniej spać. Jeśli chodzi o odcięcie zapłonu to polecam np. Hands free-bezobsługowa blokada zapłonu która również testowałam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei wykupiłem w AXA  ubezpieczenie OC+ NW z dodatkową opcją od kradzieży i pożaru za dodatkowe 40 zł. W sumie opłata roczna  poniżej 500 zł. Wartość kwoty ubezpieczenia znacznie przewyższa giełdową wartość mojego samochodu :mrgreen: Parkuję pod blokiem i śpię spokojnie.:-D Dwie karty i dowód w domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, aniewa napisał:

W sumie opłata roczna  poniżej 500 zł

Piękna sprawa. U mnie gołe OC z tych najtańszych 600-700zł. Kod pocztowy robi cenę. Pakiet OC+AC serwis 2100, kosztorys 1900 ale to pewnie że względu na szkodę żony. A wartość.. szkoda gadać... Grubo poniżej ceny zakupu.

 

Edyta

No i w końcu wziąłem mini AC kradzież i żywioły. Pakiet 1100.

Edytowane przez CzechuXX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem dla grona koleżanek i kolegów. To była próba kradzieży poprzez dorobienie karty. Nie należy mylić tego z kradzieżą na walizkę. Nic Wam nie pomoże owijanie klucza w sreberka. Złodzieje otwierają auto przy pomocy przyssawek na szybie z ciągając siłą szybę w dół / łamią się plastiki trzymające szybę / lub majstrując przy zamku / wyrywają / tak jak w przypadku Anett250. Później następuje przez 50 sekund kodowanie nowego klucza  i nasze autko odjeżdża. Tylko odcięcie zapłonu uratowało koleżance auto. Ja rozglądając się za sensownym zabezpieczeniem kupiłem SEO CANblu , oczywiście nie za takie pieniądze jakie proponuje to sklep np. Hadron ale za 1/3 tej ceny bo zakładałem sobie to sam. Mam nadzieję że nikt mnie tutaj nie posądzi o reklamę ... ale przyznam że jest to bardzo skuteczne zabezpieczenie i jeśli ukryjemy immobilizer gdzieś głęboko w instalacji / schemat dla instalatorów jest bardzo trywialny bo przy UCH ? / to nie tak łatwo to wydłubać a dorobienie klucza , próba odpalenia na walizkę czy podmiana sterowników nic nie dają bo kod blokady silnika po CANie jest wysyłany do całej magistrali z instalacji . Wadą jest to że w przypadku Reno nie ma tyle opcji programowania klawiszy na kierownicy , pozostaje tylko transponder / mały pilot bezobsługowy / albo smartfon z załączonym BT / traktuje to jako dodatkowe zabezpieczenie w przypadku zapomnienia bryloczka / 

Tu macie opis https://www.seoelectronics.pl/products/seo-canblu/   a tu jak to działa . Wielu handlarzy części mówiło mi że z powodu braku dostaw / zamkniecie granic / bardzo wzrosła liczba kradzieży aut na części. To jest taka mała wojna ..kto kogo ;). Ps. Inna sprawa to zabezpieczenie swojego złącza obd2. Można zamienić piny i zrobić sobie odpowiednia przejściówkę , można w miejscu gdzie jest złącze zostawić tzw fake obd czyli atrapę a złącze poprzez przedłużkę wyprowadzić w innym miejscu itd.

 

 

Edytowane przez andrzejm36
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!