Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pomoc w wyborze silnika Megane III HB


matisoft

Rekomendowane odpowiedzi

To co było 2.0 wolnossące w MIII to dziadowski Nissanowski M4R. Zaufany znajomy mechanik mi mówił (głównie w kontekście Laguny III) abym nawet nie patrzył na takie ogłoszenia, zwłaszcza jak myślę montować gaz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie pojmuję, jak nie można było wsadzić chociaż 1.8. I druga sprawa te 110km to jakaś porażka, ani jazda ani ekonomia. Jak już dokładali zmienne fazy to mogli podciągnąć pod 120KM. Wczoraj nie wiem jakim cudem ale Leona 2 FL 1.6 TDI 105km scignąłem. Od drugiego biegu do spodu i mnie nie wziął. Bardziej zdziwiony byłem ja niż gość w Leonie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.8 miał 125 KM i niewiele wyższy moment obrotowy od 1.6, ale spalanie byłoby wyższe, pewnie o 0,5 do 1 L.

@Renia08

fazy zadziałały i zrobiły robotę. Z pewnością i chałas się zmniejszył. Miałem 1.6 i jak było z nim wszystko dobrze to w przedziale 90-130 dynamika była wystarczająca. Najtrudniej było rozpędzić to auto do tej prędkości nie robiąc wirów w baku. Ale to zasługa skrzyni - krótkie biegi. Pamiętam byłem w Bieszczadach to zaletę tej skrzyni zauważyłem- czułem się jak na OSach.

Najgorsze co mogło spotkać Renault to sojusz z Nissanem i ich cudowne silniki. Za nim nissan był w rękach Renault to każdy z nich rdzewiał,  diesel kopcił a benzyna brała olej. Zaraz będą pisać o wyjątkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy każde auto miało takie przyspieszenie i maluch tak nie odstawał od reszty. Z resztą jaki to ma sens gdy auto wygląda jakby miało z 200KM, a ledwo wlecze się spod świateł. Wczoraj coś mi strzeliło "puknęło" pod maską jak stałem na postoju i nagle auto przestało szarpać i wibrować podczas jazdy i przyspieszania. Mam wrażenie, że to KZFR raz się zapieka, a raz działa.

Edytowane przez Renia08
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no meganka 3 w hatchbacku czy tam w tych 5 drzwiach nie wygląda jak auto które miałoby 200 koni :D. Prędzej jak taki zwykły samochód dla statecznego cżłowieka, zero w nim agresji. Ja nie wiem skąd to narzekanie, moja meganka była żwawa i spokojnie sobie radziła tak w mieście jak i na autostradzie nie odstając bardzo od reszty aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówcie sobie co chcecie zrobiłem 1.6 w trzy lata tyle co przeciętny Nowak czy Kowalski w 9 lat, i nie narzekałem ani wtedy ani teraz. Czasami się przejadę renówką i łezka zakręci mi się w oku, ale fakt większy silnik to i większa dynamika więc teraz tysiąc razy wygodniej mi się jeździ i nawet przy 180km/h nie mam głośniej jak przy 110km/h w megance 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Prezes zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!