Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II - Tricks & Tips


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Ponownie pytanie odnosnie szyb w MeganeII Przy kazdym otwarciu szyby na max trzeba ja ponownie przyuczac jak po odłaczeniu akumulatora.Czy jest na to jakis sposob dziekuje z gory za pomoc

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Czy ktoś może mi łopatologicznie wyjaśnić jak wykonać przyuczenie szyb ??? Odrazu mówię, że nie mam przycisków przy lub na drzwiach i jedynie przy sprzęgle. Jedyne przyciski na drzwiach to otwieranie/zamykanie szyb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak to na forum opisano:

Zamknąć szybę skokowo przez wielokrotne podciągnięcie przycisku sterownia szybami po każdym jej zatrzymaniu, do jej krańcowego położenia i przytrzymać w tym samym kierunku podciągnięty przycisk jeszcze przez parę sekund. (5-10)

W instrukcji napisano, że to samo zrobić w odwrotnym kierunku, zazwyczaj jednak zapamiętanie górnego położenia wystarczy.

Przyuczenie powtórzyć w ten sposób dla każdej szyby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

u mnie bezproblemowo udało się uruchomić wspomaganie kierownicy w sposób jaki był podawany w pierwszym poście bez uruchamiania silnika. niemniej jednak próba ustawienia kąta zerowego raczej się nie powiodła gdyż po przekręceniu kierownicą w dwa skrajne położenia na ekranie komputera pojawił sie komunikat aby ustalić położenie kierownicy na wprost ale nie zniknął nawet po odczekaniu dłuższych paru chwil w związku z czym wnioskuje że kąt zerowy się nie ustalił. poza tym mogę potwierdzić sposób domykania szyb oraz doświetlania przestrzeni przed pojazdem sposobami opisanymi w poprzednich postach . chciałbym jeszcze tylko zapytać czy normalną rzeczą jest że robiąc test mode nie pokazało mi żadnego błędu poza komunikatami odnośnie ilości paliwa w zbiorniku, wersji softu , spalaniu na godzine i test ok mimo, że świeci mi sie kontrolka service i kontrolka poduszki powietrznej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wrócę do wątku ruszonego gdzieś w połowie.

Swoją drogą, ktoś mógłby tu posprzątać, bo informacji naliczyłem 6 (słownie sześć) a wątek ma 21 stron.

Ostatnio przy wymianie oleju, w serwisie francuzów w Częstochowie, koleś bez informowania mnie zmienił mi czas przeglądów na 15k. Nie widziałem, żeby podpinał kompa, więc pewnie zrobił to z manetki.

Nie chcę tam jechać i się kłócić, bo krew nie woda :!:.

W ostatnie 3 tyg zrobiłem 5 tyś, więc według wyobrażenia tamtejszego elektryka następną wymianę mam pod koniec lutego :!:.

Nie, żeby mi to jakoś szczególnie przeszkadzało, bo mogę sobie skasować przebieg po 15 i pewnie wskoczy mi kolejne 15 k, ale co jeśli wtedy wróci mi do 30?

Będę jeździł w stresie i zastanawiał się co chwile, czy to nie już. Po to mamy te kompy, żeby było łatwiej nie trudniej.

Więc jak to jest? da się zmienić jakoś ten okres między przeglądami z manetki?

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę Ci się dziwie, bo ja to sobie kazałem wręcz zmienić z 30 tys na 15. Częstsza wymiana oleju jest lepsza dla silnika i turbiny przede wszystkim. Dlatego własnie na początku był taki problem z turbo w naszych autach - 30 tys to za duży interwał. Z tego co wiem nie da się zmienić bez podpinania kompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą, ktoś mógłby tu posprzątać, bo informacji naliczyłem 6 (słownie sześć) a wątek ma 21 stron.

Wynika z tego, że przy sprzątaniu i Twój post powinien wylecieć. Informacji sprawdzonych i przydatnych komuś innemu w nim ZERO, a nawet jeszcze mącisz swoimi przypuszczeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej się zużywa nie od kilometrów a od godzin i warunków pracy w ich trakcie. Dla mnie te 30 (czy tam trochę mniej) będzie w sam raz. Po to kupuję olej zalecany w książce, żeby nie latać co parę dni po warsztatach. W moich warunkach 15 tyś jest ok dla silników z lat 80 tych.

Może ktoś potwierdzić, czy na 100% potrzeba komputer?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to potrzeba CAN CLIP, a czasami jak obsługant clipa kiepski, to i problemy być mogą:

http://megane.com.pl/topic/1737-kasowanie-inspekcji-w-megane-ii-2003-rok/page__view__findpost__p__328421

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy normalną rzeczą jest że robiąc test mode nie pokazało mi żadnego błędu poza komunikatami odnośnie ilości paliwa w zbiorniku, wersji softu , spalaniu na godzine i test ok mimo, że świeci mi sie kontrolka service i kontrolka poduszki powietrznej ?

 

znajdzie się jakiś forumowicz który rozwieje moje wątpliwości ??:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej się zużywa nie od kilometrów a od godzin i warunków pracy w ich trakcie. Dla mnie te 30 (czy tam trochę mniej) będzie w sam raz. Po to kupuję olej zalecany w książce, żeby nie latać co parę dni po warsztatach. W moich warunkach 15 tyś jest ok dla silników z lat 80 tych.

Może ktoś potwierdzić, czy na 100% potrzeba komputer?

clipem można ustawić praktycznie każdą wartość okresu między wymianami. Ustawia się okres czasu oraz przebieg w km. Nawet jak zmienisz okres między wymianami/przebieg między wymianami można zrobić korektę czasu/kilometrów tych wskazań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!