Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

  1. Główna kategoria forum

    1. Forum Ogólne

      Miejsce na ogólna dyskusję, opinie na temat sprawowania się samochodu itp.

      47 tys.
      odpowiedzi
    2. Aktualności motoryzacyjne

      Aktualności ze świata motoryzacji

      30
      odpowiedzi
    3. Zniżki dla użytkowników

      Dostęp tylko dla członków grupy Użytkownik. Nie masz dostępu ? Przeczytaj regulamin.

      31
      odpowiedzi
    4. Zloty i spotkania

      Informacje o najbliższych zlotach i spotkaniach.

      15.5 tys.
      odpowiedzi
    5. Offtopic / Fun

      Jak nazwa wskazuje...

      38.6 tys.
      odpowiedzi
    6. 45.8 tys.
      odpowiedzi
    7. 18.3 tys.
      odpowiedzi
    8. Regulaminy

      Zbiór wszystkich regulaminów, instrukcji i zasad pisania w poszczególnych działach.

      4
      odpowiedzi
    9. Forum Ogólne Kopia

      Miejsce na ogólna dyskusję, opinie na temat sprawowania się samochodu itp.

      1
      odpowiedź
  2. Dział Techniczny

    1. 48.2 tys.
      odpowiedzi
    2. 77.6 tys.
      odpowiedzi
    3. 27.7 tys.
      odpowiedzi
    4. 24.9 tys.
      odpowiedzi
    5. 27.8 tys.
      odpowiedzi
    6. 70 tys.
      odpowiedzi
    7. 4.8 tys.
      odpowiedzi
    8. 7.7 tys.
      odpowiedzi
    9. 16.4 tys.
      odpowiedzi
    10. 24.6 tys.
      odpowiedzi
    11. 1.7 tys.
      odpowiedzi
    12. 10.2 tys.
      odpowiedzi
    13. 5.3 tys.
      odpowiedzi
    14. Tuning / Renault Sport

      Dział poświęcony modyfikacjom mechanicznym, stylicznym oraz Renault Sport.

      10.8 tys.
      odpowiedzi
    15. LPG

      Wszystkie opinie, problemy, porady związane z instalacjami gazowymi dostępnymi na naszym rynku.

      10.8 tys.
      odpowiedzi
    16. Informacje (wszystkie modele)

      Tutaj umieszczamy wątki dotyczące wszystkich modeli Megane i Scenic.

      2.5 tys.
      odpowiedzi
      • Brak odpowiedzi do wyświetlenia
  3. Inne marki i modele

    1. 1.1 tys.
      odpowiedzi
    2. 89
      odpowiedzi
  4. Giełda

    1. Sprzedam   (38681 przekierowań)

      Przeglądaj i dodawaj ogłoszenia.

    2. Kupię / Poszukuję   (12667 przekierowań)

      Potrzebujesz czegoś? Zamieść tutaj swoje ogłoszenie.

    3. Dodaj ogłoszenie   (7085 przekierowań)

  5. Elektroniczna książka pojazdu

    1. 15
      odpowiedzi
  6. Działanie Forum

    1. Działanie Forum

      Uwagi związane z działaniem forum.

      2.5 tys.
      odpowiedzi
  7. English section

    1. General discussion

      Megane - connecting people ;-)

      75
      odpowiedzi
  • Najnowsze posty

    • Dziękuję Faktycznie.. tyle nad tym siedziałem, że gdzieś podczas zabaw.. upaliłem bezpiecznik. Teraz do mnie dotarło że 260 to chyba skrzynka bezpieczników - pin 21 a na 22-gim jest masa. Jeszcze raz dziękuję.. mogę składać elektrykę i zrywać tapicerkę fotela  Będzie grzane!
    • Można zrobić taniej ale nie spodziewaj się ceny poniżej 2,5 tyś, robota jakieś 1200-1500 do tego koszt kompletu rozrządu, uszczelniacze, plyn itd i robią się okolice 3 koła
    • To masa i stały plus z bezpiecznika, sprawdzałeś go?
    • Cześć, to mój pierwszy post na tym forum. Nie chciałem zakładać nowego tematu, nie wiem czy dobrze zrobiłem. Problem dotyczy Megane CC 2 generacji z 2006 roku. Nie działało mi grzanie fotela kierowcy. Po chwili weryfikacji okazało się, że poprzedni właściciel lub handlarz podmienili fotel na taki bez grzania. Dla porównania pod fotelem pasażera jest przekaźnik, oraz dodatkowe piny we wtyczce.  Podmieniając fotel pasażera na chwilę w miejsce kierowcy, udało mi się załączyć grzanie. Dioda w przycisku świeciła na czerwono. Kupiłem matę grzewczą uniwersalną, dorobiłem wiązkę jak na schemacie który znalazłem w sieci, załączam poniżej. Fragment dotyczący złącza R342, wszystko mam złożone, z tym że mam jedną matę, nie dwie. Niestety mimo to ogrzewanie po stronie kierowcy się nie załącza.. Na pinach 22 oraz 21 nie mam zasilania. Przekaźnik przełącza się po załączeniu przycisku na konsoli koło ręcznego, ale dioda w nim się nie zapala. Domyślam się, że jest gdzieś jeszcze jakiś brakujący element.. 
    • Sprawdzilem wszystkie czujniki z hamulca i sprzęgła - działają. Nie wiem czy to nie będzie większy problem z elektroniką, bo przestały funkcjonować czujniki parkowania z tyłu, nie ma nawet ciągłego sygnału po wrzuceniu biegu wstecznego. Zdziwiła mnie za to inna rzecz- przez przypadek udało mi się odpalić auto na hamulcu. Wchodząc do auta, po wsadzeniu karty w slot słychać dźwięk czujników parkowania z przodu (auto w garażu wiec to ok że je słychać) ale dźwięk ten zanika po przesunięciu drążka od biegów w prawo lub lewo i w tym właśnie momencie auto odpala na hamulcu. Tylko i wyłącznie wtedy kiedy przestają być słyszalne czujniki. Wina może leżeć po stronie  modułu USM ?
  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 25 odpowiedzi
  • Najnowsze filmy

  • Komentarze do filmów

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!