Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

i Megane II phII OPONY LETNIE


Hadson

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rocznie robię około 25tyś km większośc w mieście kilka razy w roku jakiś dalszy wypad żeby odpocząc. głównie chodzi mi oto że na oponach są już od jakiegoś czasu etykiety unijne o ich sprawności i jak to się ma do rzeczywistego zachowania na drodze bo np. oponka http://www.motointeg...15-20550r17-93w ma bardzo podobne parametry a nawet lepsze od http://www.motointeg...se-20550r17-89v a Dunlop ponad 100 zł droższy na komplecie to już robi sporą różnicę.stąd pytanie czy lepiej dołożyc tą stówę na firmową znaną i popularną markę czy lepiej oszczędzic kaskę na oponie o tych samych parametrach tylko mniej znanej (przynajmniej ja mało słyszałem o hankook)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj o żywotności tych Hankook-ów.

Z tego co ja czytałem, to raczej do sportowej jazdy się nadają, trzymają dobrze ale do następnych występów na torze najlepiej nowe.

Wszystko więc zależy od tego, jak długo chcesz na nich jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy brac pod uwagę etykiety unijne na oponach ? na razie tym się najbardziej kieruje .co do kasy to nie mam założonej z góry kwoty jaką chce wydac jeżeli to będzie 1200 zł to ok jak 2000 zł to też płakał nie będę chodzi mi o to czy jest sens kupowac oponę firmową za większą kasę o takich samych parametrach jak mniej popularna marka opony .(parametry porównuję według etykiet na oponach )

Edytowane przez makin23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już zależy od indywidualnych preferencji...

Ja przykładowo jestem zwolennikiem Continentala, a dokładnie ContiEcoContakt3,(CEC3) choć są i nowsze i nawet z lepszymi literkami na naklejkach. (ContiEcoContakt5, czy ContiPremiumContakt2 albo 5)

Miałem poprzedniczki CEC3, pod nazwą EP jeszcze w sceniolu starszym, a w obecnym mam dwie CEC3 z tyłu.

Wiem, że są to opony w miarę ciche i dobrze trzymają auto na drodze zarówno na suchym, a jeszcze lepiej na mokrym asfalcie. Ponadto są dość żywotne szczególnie przy moich przebiegach.

Obecnie mam z przodu Micheliny EnergySawery i JUŻ NIGDY WIĘCEJ. Nawet przy suchym i ciepłym asfalcie potrafi się przy ruszaniu ASR włączyć. Nie mam do nich zaufania..

Dane z naklejki MES. C paliwo, A deszcz, 70dB głośność.

Bieżnik znika zdecydowanie szybciej jak z poprzednich CONTI.

Continental CEC3 ma na naklejkach: E paliwo, B deszcz, 71dB głośność.

Zdecydowanie jednak wolę te gumy i nawet nie patrzę na te naklejką, są bo muszą być.

Czekam tylko na przedsezonowe wahnięcie cen w dół, by dwie takie sobie zakupić, zamiast znienawidzonych michelinów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Etykiety nijak się niestety mają do jakości produktu. Proste porównanie: http://www.oponytanio.pl/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=60362470.132.18970&kplz=&Cookie=&ABT=&typ=R-169538&dsco=132

http://www.oponytanio.pl/cgi-bin/rshop.pl?dsco=132&cart_id=18913482.132.14734&sowigan=Wi&Breite=185&Quer=65&Felge=14&Speed=&kategorie=1&Marke=&ranzahl=4&S_Z=&rsmFahrzeugart=PKW&search_tool=standard&Label=E-E-69-2&details=Ordern&typ=R-200798

Co do podanego uniroyala to trudno powiedzieć ze względu na to, że jest to stosunkowo bardzo młoda opona. Jeżeli mogę sobie zaproponować coś z wyższej półki bo widzę, że nie chcesz takich za 1200 to z tego będziesz na pewno zadowolony: http://allegro.pl/opony-vredestein-ultrac-cento-205-50r17-93y-xl-i3865816024.html jest to tylko model a niekoniecznie dana aukcja i reklama. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to racja to z drugiej strony po co przepłacac może wybrac tańsze http://allegro.pl/4x-nowe-letnie-205-50r17-barum-bravuris-3hm-rant-i3911685562.html

 

Dodano: 02 lut 2014 - 20:55

Etykiety nijak się niestety mają do jakości produktu

Edytowane przez makin23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będą mniej trwałe i delikatnie głośniejsze. Nie mówię tego z etykiety tylko z opinii klientów. Jeżeli nie robisz tras z dużymi prędkościami to bierz. Za różnicę 700 złotych można zrobić coś innego niekoniecznie w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!