Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV ?


marr29

Rekomendowane odpowiedzi

Hatchback? Lakier metalic? Opony zimowe dostałeś gratis?

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Dokladnie tak HB lakier metalik czarny, oponki zimowe, wycieraczki gumowe i miekkie w gratisie + wykladzinka do bagaznika.

 

Dodano: 08 cze 2016 - 21:51

Teraz dostajesz 5 tys. i narzekasz. Przy MIII dostałeś 4 tys. i byłeś happy. Czegoś tu nie rozumiem, przecież teraz masz więcej. Generalnie polityka Renault jest taka żeby ograniczać rabaty. Poza tym nie produkują samochodów "na plac" tylko większość robią pod konkretne zamówienia klientów, więc nie dostają sraczki żeby je na siłę sprzedać.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Moze i kolega ma racje, ale fakt faktem jest to że rocznikowo kopiłem roczny samochód :) który tak naprawdę miał 2 miesiące ale przy sprzedaży już jest inaczej, negocjowałem miedzy downa salonami jeden mi oferuje 5tys rabatu na nowe megane IV intens 1,2 130KM w cena 73600 katalogowa - 5000 tys + 2300 za lakier + wybrane pakiet look 1600zl. wiece wracamy z powrotem do ceny katalogowej :) już by mogli sobie darować ten lakier w końcu samochody musza mieć jakiś kolor a nie biały :( choc by to dali w prezencie to już człowiek by się cieszył :)

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7, 5.9 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy kupował auto ze stoku (nie Renault, było to Mitsubishi), ale nie było ciekawego koloru do wybrania, więc by musiał czekać na produkcję auta i dopłacić do lakieru.

Finalnie dealer (mailowo+telefonicznie) zaproponował mu białe auto w cenie katalogowej z rabatem, ale w zamian za to oklejenie auta folią w dowolnym kolorze.

Kolega zadowolony i ma auto zielone, a w takim kolorze nie ma nawet auta w katalogu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Koledzy.

Po negocjacjach z Panami w Renault z dwóch różnych województw na razie dostałem ofertę - Renault Megane IV Energy 1,2 130KM Intense

+ pakiet Look 17"

+ Światła przednie full led Pure Vision

+ Lakier czarny metalik

A wszystko w cenie 75 000 zł.

Zapytałem się za ile wycenia moje Renault Megane III Energy Tce 1,2 130KM, to powiedzieli ze 45 000 zł, Auto produkcji 12.2014 a wyjechałem samochodem 27.01.2015. Wersja Limited z kompletem opon zimowych + pełno wymiarowe koło zapasowe + alarm + gwarancja na 5 lat, czarny metalik,

Co wy na to??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

darekgt, moim zdaniem Megane IV lepiej się prowadzi od Megana III. Ponadto masz w Meganie IV normalny podłokietnik przesuwany, w Meganie III jest podłokietnik ale on pełni rolę raczej wizualną. Nie zapewnia żadnego podtrzymania, zwłaszcza z ręcznym na dźwignię. Jednak sam musisz ocenić podczas jazdy próbnej. Cena 45 tyś za niespełna 2 letnie auto to grosze. Dealer zawsze skupuje taniej, musi sprzedać drożej, to logiczne. Prywatnie powinieneś sprzedać drożej, i nie powinieneś mieć problemu ze sprzedażą, jak to w przypdku sprowadzonych szrotów (masz samochód krajowy, od 1 właściciela, salonowy). Zdradź przy okazji który dealer dał Ci taki rabat ?

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Koledzy.

Po negocjacjach z Panami w Renault z dwóch różnych województw na razie dostałem ofertę - Renault Megane IV Energy 1,2 130KM Intense

+ pakiet Look 17"

+ Światła przednie full led Pure Vision

+ Lakier czarny metalik

A wszystko w cenie 75 000 zł.

Zapytałem się za ile wycenia moje Renault Megane III Energy Tce 1,2 130KM, to powiedzieli ze 45 000 zł, Auto produkcji 12.2014 a wyjechałem samochodem 27.01.2015. Wersja Limited z kompletem opon zimowych + pełno wymiarowe koło zapasowe + alarm + gwarancja na 5 lat, czarny metalik,

Co wy na to??

Naprawdę chcesz dopłacić 30 tys?! dla mnie kompletnie bez sensu.

Było rok temu kupić auto za 90 tys (zamiast 60) i teraz nie miałbyś problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

darekgt, moim zdaniem Megane IV lepiej się prowadzi od Megana III. Ponadto masz w Meganie IV normalny podłokietnik przesuwany, w Meganie III jest podłokietnik ale on pełni rolę raczej wizualną. Nie zapewnia żadnego podtrzymania, zwłaszcza z ręcznym na dźwignię. Jednak sam musisz ocenić podczas jazdy próbnej. Cena 45 tyś za niespełna 2 letnie auto to grosze. Dealer zawsze skupuje taniej, musi sprzedać drożej, to logiczne. Prywatnie powinieneś sprzedać drożej, i nie powinieneś mieć problemu ze sprzedażą, jak to w przypdku sprowadzonych szrotów (masz samochód krajowy, od 1 właściciela, salonowy). Zdradź przy okazji który dealer dał Ci taki rabat ?

Kolego, taki rabat dostałem w Gdyni u Zdunka :)

Po namyśle i zobaczeniu testów na YT Megane IV stwierdziłem ze raczej nie będę sprzedawał mojej Megane III, dziś przejechałem na spokojnie 95 km, spalanie komputer mi pokazał 4,5L :) średnia prędkość 56 km/h, także oszczędne traktowanie silnika przy dotarciu się opłacało.

A jeżeli miał bym sprzedawać moja Megi to nie za 45 tyś a za 53,999 tyś zł. :)

Dodano: 20 cze 2016 - 01:17

Naprawdę chcesz dopłacić 30 tys?! dla mnie kompletnie bez sensu.

Było rok temu kupić auto za 90 tys (zamiast 60) i teraz nie miałbyś problemu.

No niestety wtedy nie stac mnie bylo na auto za 90 tys. A szukalem dobrego kompromisu do 60 tys, przyglądałem się Hyundaiowi i30 i Kia ale wygrała renoweczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megane 1.2 TCE Premiere Edition 100KM - zakup w kwietniu 2016 - cena wyjściowa 68 tyś, po negocjacjach 65 tyś, pakiet Look, pakiet Clim, koło dojazdowe, kolor biała perła, w gratisie dywaniki. Początkowo nie było mowy o żadnej negocjacji ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie to mnie tak przedrzeźniać :?:

Kolega spojrzy na ten link:

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-nowy-megane-premier-edition-tylko-teraz-dzwon-728-437-982-ID6ykLDw.html#1f34a16e47

Jeżeli kopiłeś auto gotowe które stoi w salonie i nie zależało Tobie na kolorze to w linku wyżej jest podana cena.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem zegary i radio w tym "Premier Edition" to jest jakieś nieporozumienie wizualne jak za auto w kwocie ~70 tyś. zł. Żeby nie było to widziałem takie auto w salonie na żywo i niestety moje zdanie się nie zmieniło w tej kwestii, że wygląda to jak wyjęte z Daci :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, ale niestety w tej cenie był tylko Citroen C4 z fajnym LCD. A C4 to już stary model oklepany na rynku. Do wersji Intens trzeba dołożyć kolejne 8 tyś a w końcu to tylko wyświetlacz. Więc Żona stwierdziła że jakoś to przeżyje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj pierwszy raz widziałem u mnie na wiosce Megankę IV białą. Oczywiście WE rejestracja, więc leasing albo służbowa. I fakt, kiedyś mi się patrząc na materiały promocyjne w ogóle nie podobała, ale z bliska to jest kosmos! Astra niestety wygląda przy niej jak nowość z 2010 roku.

 

Cóż wersja 1.2 tce 100KM to chyba tylko na zakupy i do szkoły z dziećmi. Tak tak zaraz ktoś napisze czy jechałem itd., że tak twierdzę, no ale ludzie bez przesady.

 

W opozycji Skoda wypuściła nowy silnik 1.0 TSI 115KM, który śmiało można porównywać z 1.2 130KM. Oczywiście wizualnie Octavia przegrywa. No i cenowo pewnie ciut droższa.

Jednak im dalej w las z kasą tym bardziej Megane będzie odstawał ze swoim motorem. No i ta Astra depcząca po piętach, chociaż tylko dla tych co kierują się rozumem. ;)

 

A te zegary analogowe to biedniej wyglądają niż w moim starym Megane.

Edytowane przez giancardi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!