Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV ?


marr29

Rekomendowane odpowiedzi

najtańsza wersja life jest prawie 19 tyś droższa od podstawowego tipo (z wcale nie gorszym wyposażeniem), dopłaciłbyś tyle?

 

porównanie marek? niedługo może usłyszymy że reno pozycjonuje się jako segment premium (jak wymyślił sobie też opel) :D

Edytowane przez tomekrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megane to jest zwykły dupowóz, wyposażony w zależności od wersji w kilka zabawek, do Premium daleko ;) .

Ale Fiat, jako marka odstaje lata świetlne od Renault, znam temat od podszewki, jedno dziadostwo.

Oni żyją z dostawczaków, osobówki traktują jako zło konieczne, alternator na gwarancji zawożą do warsztatu obok.. :lol: , dajcie spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie zarówno fiat jak i reno to ta sama liga. Awaryjność fiata, jakość wykonania czy używane materiały nie są wcale gorsze,

ostatnio zaspali po prostu trochę w segmencie osobówek ale tak naprawdę ani punto nie jest gorsze od clio III ani bravo od megane III, pięćsetka też nie może być złym autem skoro tyle czasu napędza już sprzedaż...

Edytowane przez tomekrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znane są ceny Megana Grand Coupe. Zobacz cennik.

 

HEHEHEHE cena z kosmosu za to mamy panowie Mazde 3 w sedanie z 2 litrowym silnikiem bez turbo 120KM, co jest dużo lepszym rozwiązaniem a i Mazda 3 w sedanie pięknie wygląda, ale nie wiem jak jest z blachami, w Renault ocynk a w Mazdzie nie wiem, wiem tylko jedno ze teraz już Renault przesadza z cenami i tymi silniczkami, teraz jak bym miał wybierać wybrał bym Mazde 3 z 2 litrowym silnikiem, a za cenę nowej Megane Grand Coupe wolał bym dopłacić i wziąć Audi A3 Sportback gdzie na wyprzedażach nie jest o wiele droższa od Megane Grand Coupe, mimo że biedna wersja Audi ale już premium (tylko te silniki 1,4 (świat głupieje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HEHEHEHE cena z kosmosu za to mamy panowie Mazde 3 w sedanie z 2 litrowym silnikiem bez turbo 120KM, co jest dużo lepszym rozwiązaniem a i Mazda 3 w sedanie pięknie wygląda, ale nie wiem jak jest z blachami, w Renault ocynk a w Mazdzie nie wiem,

 

Dokładnie rok temu w listopadzie z kolegą testowaliśmy nowe w salonie Mazdy: 3, 6, oraz CX-5. Kolega uparł się na Mazdę 6 ostatecznie bo robiła ogromne wrażenie na nim jeśli chodzi o wygląd. Podczas jazdy próbnej od razu zauważyłem że Mazda nie zna pojęcia "wyciszenie samochodu". Nowa Mazda 6 po liftingu jest dużo głośniejsza niż Megane III 2.0 TCe 180 KM ! W Meganie 2.0 TCe jazda 130-140 km/h nie jest nerwowa, silnika wciąż prawie nie słychać, jedynie to opory i szum opon. W Mazdzie przy tej prędkości jest głośno, silnik już dość wyje.... Kolega odebrał nową Mazdę 6 w grudniu, w między czasie gdy jechaliśmy autostradą przy prędkości powyżej 120 km/h zaczął sprawdzać czy wszystkie szyby ma zamknięte :) Wiosną 2016 testowany był Megane IV TCe 130.... jest o wiele cichszy od nowej Mazdy 6 z ceną na poziomie 115 tyś zł. Z resztą zalogujcie się na forum Mazdy, jest tam masa niezadowolonych klientów.

 

Popatrzcie co robią właściciele nowych Mazd, nowe auto i tak grzebać: (wyciszenie) :bash:

 

thumb_hosting_zdjec_1477144533__mazda6.jpg

 

wiem tylko jedno ze teraz już Renault przesadza z cenami i tymi silniczkami, teraz jak bym miał wybierać wybrał bym Mazde 3 z 2 litrowym silnikiem,

 

Ceny są raczej na odpowiednim poziomie. Silnik z bezpośrednim wtryskiem, oraz turbo jest znacznie droższy w produkcji niż silnik wolnossący. Z cenami nowych samochodów mocno przesadza Honda. Za nowego Civica który ma przestarzały silnik 1.8 16V 140 KM (nic się nie dzieje w nim poniżej 4 tyś obr, powyżej 4 tyś coś tam ciągnie ale okupione jest to ogromnym hałasem i spalaniem) Honda życzy sobie 79 tyś zł z lakierem. Nic dziwnego że to w ogóle się nie sprzedaje. Acord zniknął z Europy, bo sprzedaż była katastrofalna. Za 75 tyś zł można wyszarpać cichego Megana IV, Astre 5, Golfa czy Octavię niż głośną wiertarkę (czyt. Civic). Na szczęście Honda wzięła się do roboty, wprowadziła w USA nowy model Civica - bardzo fajny w końcu (zrywa już z japońskim wykończeniem czyt. plastik, plastik, produkcja na sztuki itp). Nowy Civic jest solidniej zaprojektowany zwłaszcza wnętrze już nie razi plastikami i monotonną ergonomią. Silnik też jest ciekawy 1.5T 182 KM. Nowy Civic pojawi się w Europie na wiosnę. Obawiam się że skoro stary Civic z wolnossącym silnikiem kosztuje blisko 80 tyś, nowy model z silnikiem z bezpośrednim wtryskiem + turbo może kosztować blisko 90 tyś zł, a t już sporo jak na samochód klasy kompakt...

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blisko 90 tyś zł, a t już sporo jak na samochód klasy kompakt..

Niestety mamy rynek producentów aut a nie klienta jak to było 7-8 lat temu. Dziś słyszałem w radiu info, że w Warszawie 70% zanieczyszczeń powietrza pochodzi z aut, których jest ok. 700 tys. 7 lat temu ich liczba wynosiła 300 tys., dlatego nie ma się co dziwić, że ceny kolejnych modeli rosną. Mimo faktu, że kraj w ruinie to ludzie coraz lepiej zarabiają i to przekłada się na co raz większą sprzedaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pochodzi z aut, których jest ok. 700 tys. 7 lat temu ich liczba wynosiła 300 tys., dlatego nie ma się co dziwić, że ceny kolejnych modeli rosną.

 

Samochody drożeją przez ekologów. Skomplikowane silniki z bezpośrednim wtryskiem, turbo, EGR (i niedługo z filtrem cząsteczek stałych w benzynach pod nazwą GPF) są znacznie droższe w produkcji, niż zwykły silnik wolnossący na pośrednim wtrysku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem i rozmyślałem jaki kompaktowy samochód jest najlepszy w cenie od 70 - 85 tyś zl. i wiecie co....nie mam pojęcia, waszym zdaniem jaki HB 4 drzwiowy będzie najlepsza opcją, Renault Megane IV, Seat Leon, Peugot, Citroen, Kia, Hujdaj ;), Opel, Mazda...

Nie ukrywam ze mam slabość do Megane bo jestem w posiadaniu drogiej meganki, mialem Megane 1,9dCi 120KM, i zdecydowałem się na Megane III 1,2 Energy Tce 130KM, blisko byłem kupna Skody Rapid ale jak sąsiedzi kupili to głupio by było gdyby te same autka stały na parkingu heh i wiem ze Skoda Rapid nie jest HB tylko Liftback.

Jeżeli chodzi o spalanie widzę ze Megane IV z tym samym silnikiem co ja mam, teraz spala więcej, jak to możliwe, za dużo elektroniki w środku? Podobno Megane IV jest lżejsza od III.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

darekgt nie wymieniłeś Focusa?, taki 1.5 150 kucy, trakcja bez porównania z Megane, brzydki nie jest, cenowo byś się wyrobił.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu fokus nie jest taki ładny jak renault, chodzi o wieszką moc i moment obrotoy, tak się zastanawiam czy mapowanie silnika w megi 1,2 Tce 130KM i podniesienie mocy do 150KM bardzo by zaszkodziło na trwałość silnika i podzespołów, niektórzy piszą ze te silniki są specjalnie budowane z wytrzymalszych części i podzespołów, jak by to wpłyneło na spalanie. Znalazłem gdzieś na forum temat o niespasowaniu karoserji w Megane IV,szczególnie tylna klapa bagażnika także uważajcie przy zakupie i oglądajcie samochód z każdej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M4 dopiero się urodziła, problemy wieku dziecięcego.

Wysilanie seryjnych konstrukcji zazwyczaj się mści, skrzynia , sprzęgło, spalanie :mrgreen:.

Samochód to zaczyna jechać od 200 kucy, reszta to dupowozy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoda Rapid jest również w wersji hatchback.

STraszny paździerz, wyglądający lepiej z zewnątrz niż wewnątrz. U nas w firmie jest parę i ja nawet za 20 k nie kupiłbym. Jakośc materiałów wewnątrz jak z Lanosa, niewygodne siedzenia i bardzo głośne silniki (brak wyciszenia) Przy prędkości powyżej 120 km nie da się rozmawiać. Ponadto auto bardzo wrażliwe na boczne podmuchy. Na autostradzie kiedy skończyły się ekrany już nie raz miałem pełne gacie jak mną bujnęło. Nie mam aż tak wygórowanych potrzeb jeśli chodzi o auta ale dziwi mnie, że ludzie ciągle ten shit kupują. Widać reklama czyni cuda.

 

Dodano: 23 paź 2016 - 12:05

Jeżeli chodzi o spalanie widzę ze Megane IV z tym samym silnikiem co ja mam, teraz spala więcej, jak to możliwe, za dużo elektroniki w środku? Podobno Megane IV jest lżejsza od III.

Nie prawda. Wszystko zależy od nogi delikwenta. W obecnej firmie czy też w poprzedniej wszystkie auta są takie same a różnice w spalaniu dochodzą do 20% (+/-). Ludzie, którzy przesiedli się na nowe auta z turbiną nie potrafią jeździć wkręcając te silniki na wysokie obroty i nie ma bata aby wtedy nie palił dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do spalania to się nie zgodzę w całości z poprzednią wypowiedzią- mam dwa samochody z tymi samymi silnikami (różnica w rocznikach - 2012, 2013 i wadze - 50 kg)- na tych samych trasach i z tymi samymi kierowcami różnica w spalaniu wynosi 0,7 l / 100 km (zarówno wg. komputera jak i z dystrybutora).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!