Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czujniki ciśnienia w oponach


harc2000

Rekomendowane odpowiedzi

System jest tak przygotowany, że przez dwa dni można jeździć z kołem\kołami bez czujników.

Chodzi o to , że jak założy się koło zapasowe , żeby nie było alarmów.

A w ciągu dwóch dni, to raczej każdy naprawi koło z czujnikiem i założy je z powrotem.

Gdyby był na forum jakiś Programista klasy A, to mógł by zmienić w sofcie do auta ten parametr z 2 dni na np: 180 - 360 dni, to wtedy można by jeździć pół roku na zimówkach z felgami bez czujników ciśnienia.

Może Ruskie to zrobią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Info uzyskałem w sieciowym zakładzie wulkanizacyjnym. Pytałem się tam o to , czy potrafią wyłączyć te czujniki na stałe , przy okazji wymiany kół na letnie..

Ten opóźniony alarm o braku kontaktu z czujnikiem ciśnienia jest podobno też w innych markach aut.

Właśnie po to , żeby bez stresu dojechać na dojazdówce do wulkanizacji.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Witam Megane 3, mam ori czujniki w swoich alufelgach, czy ktoś mógłby odpowiedzieć na moje pytanie, czy jak mam u siebie na tyle 2bary i na przodzie 2,2 i jeździ mi się na takich parametrach wręcz najlepiej, to czy czujnik nie ma jakiegoś progu np, że musi być 2,4 z przodu i będzie wył, że mało ?? ew. można to jakoś skorygować, żeby granica to było 2,2 ??

Felgi takie jak na zdj.

20190221_173230.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Krzysiuu to jakie masz felgi nie ma tu najmniejszego znaczenia ale 2.2 z przodu to jest na 100% poniżej zaleceń Renault. Pewnie powinno być 2.3. Co mówi Twoja naklejka przy drzwiach kierowcy? Co do alarmu to jest ustawiony chyba na 1.8, przynajmniej u mnie.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Chciałbym odgrzebać nie co temat. Megane 3, 2015r.  Byłem u kilku fachowców działających Clipem i podobno nie ma możliwości wyłączenia u mnie czujników ciśnienia w oponach. Rodzi to pewnien problem bo mam już założony drugi zestaw felg z oponami zimowymi. Teraz główkuję co zrobić. Czy ewentualnie gdybym kupił zestaw używanych czujników i założyłbym na stalówki, zaprogramował Clipem, to czy przy przekładce na zestaw letni trzeba będzie coś robić? Czy auto samo skalibruje sobie koła? 

Może macie inne pomysły? 

Jaki kod czujnika potrzebny jest do megane 3 2015r, koła stalowe "15 opona 195/65/15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w innej sprawie. Dzisiaj zmieniłem koła na zimowe. Lato zamiast zostawiać w "hotelu" zabrałem ze sobą i koła wylądowały w bagażniku. Po wyjeździe że stanowiska widoczne było ciśnienie na zegarach. Chyba jeszcze zapamiętane z letnich opon. Chwila jazdy i pomarańczowe "skontroluj czujniki ciśnienia", migająca kontrolka opony i serwis. Po czasie kontrolka przestała migać tylko paliła się ciągle. Przejechałem tak około 35-40 km. Zgasiłem auto, chwilę postało, kilka razy je zamykałem i otwierałem w między czasie. Odpalam, i widzę "skontroluj...", serwis, kontrolka miga. Przejechałem kilka km, poszedłem do paczkomatu (auto zostawiłem na chodzie z żoną w środku), wracam po chwili i na desce nic pomarańczowego, komp wskazuje ciśnienie. Także wychodzi ma to, że programowanie nie odbywa się w trybie ciągłym.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Scenik bez HF. Dwa komplety opon z czujnikami. Po wymianie odnajduja sie same, nie musze jezdzic do ASO. Wyczytalem w watku ze powinienem jezdzic co wymiane. Inne oprogramowanie na Austrie? Tak informacyjnie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

U mnie problem polega na tym, ze mimo dobrego cisnienia przod 2,3 tyl 2,2 (opony wielosezon, alufelgi 17') co wskazuje rowniez komputer - kontrolka i tak sie zapala i pokazuje zbyt male cisnienie w tylnich kolach. Nie jest tak zawsze, poniewaz czasami kontrolka sie nie zapala (cisnienie bez zmian). Mam wrazenie ze ma na to wplyw wilgotnosc i temperatura powietrza. Czy jest to mozliwe i gdzie tkwi klopot? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, tomgrandtour napisał:

Dobij do 2.4/2.5 powinno pomóc.

Ale po co. Wtedy jak nagrzeje opony to będzie 2.6/2.7. Fakt, że robi się co raz zimniej więc to będzie spadać i z 2.4 za niedługo będzie 2.3 albo nawet 2.2.

Rozumiem, że:

8 godzin temu, Karramba93 napisał:

mimo dobrego cisnienia przod 2,3 tyl 2,2 (opony wielosezon, alufelgi 17') co wskazuje rowniez komputer

To jest wynik rano z komputera oraz kompresora na zimnych oponach.

Próbowałeś zrobić przywracanie wartości ciśnienia odniesienia?

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Mam dziwną sytuację z czujnikami.

Jak wiadomo w zimie zawsze ciśnienie jest niższe. Po nagrzaniu się opon (przejechaniu kilku kilometrów) ciśnienie się podnosi.

Przez weekend na mrozach pojawił się na wyświetlaczu alarm. Komputer pokazywał z przodu ciśnienie 2.0 a z tyłu 1.8. Na wyświetlaczu zaznaczona była tylko opona PP. Po kilku kilometrach ciśnienie wróciło do normy i komunikat znikł.

Mam zamiar dzisiaj przed trasą trochę dopompować opony.

Zastanawia mnie natomiast dlaczego sygnalizowany jest problem w PP oponie a nie we wszystkich lub w tej, gdzie jest najniższe ciśnienie.

Ktoś zna odpowiedź?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!