Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Tomek_206

Megane III phI Wypadanie zapłonu 4 cylinder

Recommended Posts

Czy masz jakiś własny sprzęt do diagnozowania błędów ? Zamień wtyczki zasilania cewek 1 z 4 i sprawdź czy błąd się przeniósł na 1 cylinder. Nie będzie to takie łatwe, bo trzeba przedłużyć kabelki zasilające lub mieć takie przedłużacze.

Czy sprawdziłeś wężyk doprowadzający gaz da 4-go cylindra , a konkretnie jego drożność, przy zakładaniu instalki monter mógł nałożyć zbyt dużą ilość kleju na wkrętce i blokuje przepływ gazu.

Edytowano przez witman

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie to wtyczek zasilania cewek nie przenosilem , tylko nie mam dostepu do komputera zeby sprawdzic czy blad sie nie prxmweniosl :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na jakie świece wymieniłeś i z jaką przerwą są obecnie włożone do auta? Jakie obecnie masz założone wtryskiwacze? Co w klinice powiedzieli na Twój problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W klinice nic mi konkretnego nie powiedzieli, powiedzieli że jak błąd się nie przeniesie to mam coś nie tak... Świece boscha a wtryskiwacze nie wiem jakie. Zauważyłem, że jadąc w trasie nie wywala mi zapłonu ale samochód bierze benzynę.

Edytowano przez aston76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jaka przerwa jest na świecach obecnie? Możesz zweryfikować szczelinomierzem. Świece Bosha jakiś wynalazek czy zwykłe normalne takie jakie powinny być do tego auta? Zapłon wywala pewnie jak jeździsz/ pociskasz auto. Dlaczego twierdzisz, że jadąc po trasie auto pobiera PB? Słuchaj a robiłeś to co napisał WITMAN? To jest dość istotne aby dalej gryźć temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie robiłem jeszcze tego co napisał WITMAN ale myślę, że po nowym roku muszę z tym zadziałać. Zapłon wywala jak np stoję w korku i to też nie zawsze. Czasami mam dzień, że wszystko świetnie chodzi a czasami potrafi wyskoczyć 2-3 razy. Świece boscha polecone przez kolegę z lpg forum .

Edytowano przez aston76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A na benzynie problem również występuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na benzynie takiego problemu absolutnie nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie sprawdzałem , pilnik przy czasie montażu miał 120k km . Czy to może okazać się coś poważnego z silnikiem? Na benzynie chodzi jak złoto

 

Dodano: 30 gru 2015 - 15:41

Czy podłączenie pod komputer dało by jakąś odpowiedź co to może być? Jeden mechanik twierdził że da to odpowiedź , ale nie jestem co do tego przekonany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na wolnych obrotach gdzieś nie może uzyskać odpowiedniego momentu obrotowego na benzynie jeszcze w miarę ale LPG ma mniejszą kaloryczność w tedy komputer dostaje informację i wyłącza go, momentu może nie mieć dlatego bo sprężanie uchodzi bokiem. Moja ibza po 130k km na gazie tak miała.

HAPPY NEW YEAR 2016!!:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale jeszcze nie miałem okazji zająć się samochodem ze względu na dużą ilość pracy :/ zauważyłem, że przy minusowych temperaturach wypadanie zapłonu nie występowało, a ostatnimi dniami gdy było ok 10 stopni dwa razy mi wypadł wracając z pracy. Dziwny ten mój samochód...

Edytowano przez aston76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tomek_206 co bylo przyczyna wypadania no i jak sprawdzałeś że błąd dalej wyskakuje po różnych zmianach jakie opisujesz, czy podłączałeś u gazowników do kompa czy w jaki sposób ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę temat, ponieważ mam ten sam problem. Wypadanie zapłonu na 4 cylindrze występuje tylko podczas jazdy na autostradzie przy ok 3700 obrotów na minutę. Wypadanie zapłonu jest tylko na LPG, a na benzynie w tych samych warunkach pojawia się na tym cylindrze spalanie stukowe wiec to nie kwestia LPG. Zmiana cewek nie spowodowała przeniesienia wypadania na inny cylinder. Wymiana świec tez nie rozwiązała problem (beru z193). Czy taki efekt może powodować czujnik walka rozrządu? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oglądnąć stan świec, zmniejszyć przerwę o 0,2 do 0,3 mm. Świece zalecane przez reno Eyquem RFN58LZ= Renault 7700500155. Zamienić wtryski miejscami .

 

Edytowano przez Andrzej-2010

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...