Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup nowego samochodu znacznie taniej


mayn

Rekomendowane odpowiedzi

Przeglądając ogłoszenia nowych samochodów można trafić na sporo ofert firmy SuperAuto24. Oferują oni znacznie taniej od dealerów nowe samochody w przedziale 6 - 15 tyś taniej. Czy ktoś wie coś o nich ? Jak to możliwe że cena jest znacznie tańsza niż u dealera ? Czy takie auta nie posiadają gwarancji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwarancja jest i wszystko jest OK.

Cała tajemnica w ilości kupowanych aut.

Takie firmy często jednorazowo kupują po 10-15 identycznych aut i mogą na nich ugrać niezły rabat.

Minus jest taki, że są to auta w tzw. popularnych konfiguracjach wyposażenia i w najczęściej wybieranych kolorach.

Czasami auta są reeksportowane z innych rynków UE, gdzie np. dana konfiguracja jest tańsza niż u nas w kraju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na samochody z 2015 teraz dealer też może dać taki upust w ramach wyprzedaży rocznika.

Np. na stronie u jednego dealera z Warszawy jest oferta specjalna -14500zł od wartości auta.

Mi u innego udało się na stojącą na parkingu Megane III dostać dzisiaj nawet trochę więcej. :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisz w google superauto24 opinie i zobaczysz jak to działa. Firma podpisując umowę na hurtowe ilości aut dostaje zapewne większe rabaty, po drugie nie można kupić za gotówkę, trzeba wziąć u nich kredyt na którym też zarabiają, przy zamówieniu musisz dać zadatek który jest nie wchodzi w cenę auta, tylko jest oddawany po zakupie samochodu itd.

Też myślałem kiedyś o tej firmie, ale po negatywnych opiniach odpuściłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Niestety firma Superauto 24 to zestaw ludzi gwarantujący same problemy.

Oto moja historia "współpracy" z firmą Superauto.

26 lipca 2021 zamówiłem Toyotę Corolla w wersji 1,8 Hybrid. Handlowiec Maciej W bez problemów odbierał ode mnie telefony, udzielał odpowiedzi na pytania mailem. Z handlowcem Maciejem W ustaliłem (mailowo) na samym początku współpracy, że firma Superauto24 odkupi ode mnie dotychczas używany samochód. Samochód został wyceniony na podstawie zdjęć. Pan Handlowiec Maciej powiedział, że samochód do oddawany w rozliczeniu mogę oddać tuż przed odbiorem nowego auta. 

Szybko udało się ogarnąć finansowanie. 28 lipca do Krakowa przyjechał przedstawiciel firmy - taki małolat w okularkach... ubrany raczej jak na imprezkę w jakimś Katowickim klubie a nie do pracy. Podpisałem umowę a koleżka pyta mnie "kiedy możemy spodziewać się 1 wpłaty za samochód".  Już na tym etapie współpraca zaczynała "śmierdzieć". O ustaleniach z handlowcem dotyczące 1 wpłaty (część przelewem a reszta z odkupu auta) Pan od umowy nie miał pojęcia, był generalnie zdziwiony całą sytuacją.

Napisałem maila do Pani Anety z Superauto (od finansowania) i opisałem sytuację - nie odpisała do dzisiaj. 

Stwierdziłem, że "jakoś to będzie" i czekam na auto. Pan Maciej Handlowiec obiecał, że samochód będzie do odbioru do 3 miesięcy. 

Przez cały sierpień próbowałem się skontaktować z Panem Maciejem W żeby ustalić: 

- czy samochód został zamówiony
- czy dealer określił datę dostawy 

Kilka razy Maciej odpisał "że trzyma rękę na pulsie ale jeszcze nie wie nic"... Tu transakcja już nie "źle pachnie" tylko jest naprawdę źle -  smród jak w oczyszczalni ścieków. 

Mniej więcej w połowie sierpnia kontakt się urywa. Dodzwonić się nie da, brak reakcji na maile. 

Nagle 25 sierpnia telefon od Pana Macieja Handlowca! Odbieram - a Pan Maciej stwierdza, że uwaga: CENA SAMOCHODU WZROSŁA O 10.000 złotych. 

Tak - po podpisaniu umowy leasingowej nagle cena rośnie o mniej więcej 10%. Oczywiście zrezygnowałem ze współpracy z firmą Superauto gdyż sytuacja pokazuje, że albo samochód w ogóle nie został zamówiony u dealera albo po prostu stwierdzili, że mnie naciągną na 10000 złotych. 

Ciekawe jak długo poczekam sobie na wpłatę zaliczki.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz na auta się czeka o to długo.  Ceny rosną bo nie ma aut. Fabryki stoją bo nie ma elektroniki.  Pracuję w branży automotive i moja praca jest uzależniona od tej elektroniki do samochodów.  Sytuacja miała się poprawić w 3 kwartale a nadzieja na poprawę jest w drugiej połowie roku 22. Teraz na Tajwanie i Chinach mają kolejny lockdown także trzeba czekać  

Cena mogła wzrosnąć bo znaleźli dla Ciebie auto już dostępne tylko po innej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!