Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupujemy MIVPhI


Rolandzikl

Rekomendowane odpowiedzi

Też bym wziął Nowe GT niż używanego Mercedesa :) Nowe to nowe i dostanie pewnie dobra zniżkę ale, nie wiem czy to nie była jakaś reklama facet ma pewnie dużo kasiory i ma własny samochód hehehe. Ale muszę przyznać ze Megane GT super się prezentuje na tle innych samochodów na ulicy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nowego, to w sumie jak z każdym modelem Renault.

Posiadasz Renault, więc w sumie nie wiem czemu się dziwisz?

Z Renault, to jak z piękną dziewczyną spotkaną przypadkiem. Po bliższym poznaniu, traci nieco z uroku. :)

Edytowane przez Lelupi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieliście styczność z Talismanem? Programu nie widziałem, ale kilka sztuk obejrzałem i niestety auto rozczarowuje. Najwyża wersja ma mega twarde podłokietniki, gdzie MIV ma miękkie, o klasę lepsze, nie wspominając o jakości montażu i plastików na wysokości kolan. O dziwo MIV Grandtour jest lepiej wykonany. To będzie fajne auto, ale dopiero po liftingu jak to zwykle w Renault. Ostatnie sztuki już lepiej wykonane, ale pierwsza seria to był dramat, gównianymi oszczędnościami zepsuli sobie opinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 16.04.2017 o 13:38, kataryniarz napisał(a):

Mieliście styczność z Talismanem? Programu nie widziałem, ale kilka sztuk obejrzałem i niestety auto rozczarowuje. Najwyża wersja ma mega twarde podłokietniki, gdzie MIV ma miękkie, o klasę lepsze, nie wspominając o jakości montażu i plastików na wysokości kolan. O dziwo MIV Grandtour jest lepiej wykonany. To będzie fajne auto, ale dopiero po liftingu jak to zwykle w Renault. Ostatnie sztuki już lepiej wykonane, ale pierwsza seria to był dramat, gównianymi oszczędnościami zepsuli sobie opinię.

Nie szkodzi, to się da dopracować, a pokaz mi w tej klasie jakiego innego konkurenta z 4 kolami skretnymi, to jedzie dosłownie jak po szynach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kadjar to zupełnie inny segment. Ciężko określić czy warto bo jak ktoś nie potrzebuje SUV-a to lepiej za te 10 tyś. doposażyć Megane, ale odłożyć na paliwo :)

 

Mi osobiście Kadjar się podoba, ale bym nie dopłacił bo nie potrzebuję takiego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 20.04.2017 o 17:41, Kaloteck napisał(a):

To chyba jest na bazie Nissana Xtraila... żadna rewelacja.

Nie chodzi mi o właściwości terenowe, tylko ogólnie o komfort. Słyszałem że zupełnie inny komfort jazdy między Kadjarem a Meganem IV na rzecz tego pierwszego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, Kadjar to zupełnie co innego niż MIV. To jest "bliźniak" Nissana Qashqai'a ale troszkę większy. W porównaniu do MIV wyżej się siedzi, jest przestronniejszy z przodu i z tyłu. Gama silnikowa prawie ta sama. Jako jedyny samochód z gamy w którym można zamówić podgrzewaną przednią szybę. Po przejechaniu ponad 10 kkm jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądam autka pomiędzy 70 tyś a 80 tyś jest taki wybór że głowa mała nie wiem jaki jest sens kupować teraz silniki 1,2 130KM jak konkurencja ma większe silniki nie tak dużo większe ale wykrzesali z nich po 140 czy 150KM a renault jak stało tak stoi i nic z tym nie robi Golfa już można kupić w dobrym wyposażeniu zamiast MIV Intense czy też seata 1.4 125KM gdzie grupa WAG podobno dodaje tych koni i podchodzą one do 140KM, Opel Astra ma 1,4 i 150KM, ja na razie czekam na coś większego od Renault bo patrząc na konkurencje to wyciskają z silników więcej, RENAULT DAJCIE W KOŃCU 1,6 TCE 150/160 KM DO MEGANE IV !!!!!!!!!!

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!